Auton osto, n 6000 €, ehdotuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hkultala sanoi:
saa kyllä olla aika iso kone ja hyvillä varusteilla että 10ke tuosta saa.
No hinta-arvioni perustuikin 75%sesti MUTU:n :D

Hape sanoi:
mitäpä porukka olis mieltä tuommosesta vuoden 97-98 2,5l V6 Mondeosta?170hp riittäisi eka auton tehoiksi näin aluksi ihan hyvin.Mitä olen katsellut tässä niin saksasta näyttäävät melkein lahjottavan noita fordeja.Ukolla on pihassa -01 mondeo ja se on tuntunut todella hyvältä kaikin puolin..mutta tuosta vanhemmasta mallista ei oo niinkään kokemusta saatikka v-koneista.mielipiteitä otetaan vastaan.

Itse olen ajellut tommosella farkulla. Todella miellyttävä ajaa ja kova kulkemaan (alusta samalla sporttinen ja mukava), mutta bensaakin se jonkin verran vie.

alwhifi sanoi:
Itse olen ajellut tommosella farkulla. Todella miellyttävä ajaa ja kova kulkemaan (alusta samalla sporttinen ja mukava), mutta bensaakin se jonkin verran vie.
mitenkäs koneen laita?ainakin puheiden mukaan v-koneet olisi ihan laatutavaraa.

Hape sanoi:
mitenkäs koneen laita?ainakin puheiden mukaan v-koneet olisi ihan laatutavaraa.
Ainakin varaosien hinnat tuppaavat v-myllyihin olemaan sitä luokkaa, että sietääkin olla laatutavaraa...

jarivaha sanoi:
A bit of topic, but...näyttäisi olevan autotietäjiä täällä, niin voisiko joku heittää sellaisen arvion paljon Peugeot 206:lla olisi arvoa. Ajettu 60k ja vuosimallia 2000. Kiitti jos joku valaisee...vois myydä pois. Siis ihan vain noin hinta.
Autoliikkeestä 2000 vuosimallin pösöötä
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?osio=&vid=LYF952
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?osio=&vid=UIV470

Yksityiseltä saa halvemmalla, kuin liikkeestä ostaessa, eli sanoisin hinnaksi 7000-10000 moottorista&varustetasosta riippuen.

Hape sanoi:
mitäpä porukka olis mieltä tuommosesta vuoden 97-98 2,5l V6 Mondeosta?170hp riittäisi eka auton tehoiksi näin aluksi ihan hyvin.Mitä olen katsellut tässä niin saksasta näyttäävät melkein lahjottavan noita fordeja.Ukolla on pihassa -01 mondeo ja se on tuntunut todella hyvältä kaikin puolin..mutta tuosta vanhemmasta mallista ei oo niinkään kokemusta saatikka v-koneista.mielipiteitä otetaan vastaan.

ainakin jossain mondeoissa ollut melko pahoja ruosteongelmia, mutten ole varma, onko tuo malli vai vasta uudempi. kannattaa kuitenkin tutkia kaikki ruostumisherkät paikat ennenkuin ostaa.

hkultala sanoi:
ainakin jossain mondeoissa ollut melko pahoja ruosteongelmia, mutten ole varma, onko tuo malli vai vasta uudempi. kannattaa kuitenkin tutkia kaikki ruostumisherkät paikat ennenkuin ostaa.

Takaluukku ja ovet/helmat, samoin kuin etupää ongelmia on ollut, menivät kyllä takuuseen kaikki, joten huoltokirjasta pystyy tarkistamaan ovatko kunnostettu ja jos nyt oikein muistan taisivat ilmetä nämä ongelmat vasta 99- 00 eteenpäin

kiitoksia paljon vastanneille!vielä jos joku osaisi neuvoa jotain nettisaitteja jossa keskustelua tai enemmän infoa tosta autosta..itse kun etsin ford-palstoja niin ei siellä paljoa ollut keskustelua tuosta v6 montsikasta.liekkö sitten kuitenkin sen verran harvinaisempi pirssi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moi,

Oon miettinyt saman hintaluokan auton ostoa.

Himoittais tollanen Volvo s40, tai toisaalta Honda Accord. Eli vuosimallit olis jotain 96-99. Kumman ostaisit ja miksi?

Mulla olisi periaatteesas myynnissä 98-vuosimallin Toyota Avensis kaikkien aikojen luotettavimmalla 1,6litran koneella. Ajettu 237 tkm, eli ei vielä mitään.

Vasta eilen tehty 240tkm huolto,joka maksoi 580€, ja siinä auto laitettiin uusiin kuosiin ja tuore leimakin papereihin. Hyväkuntoinen peli siis.

Enpäs muistanutkaan tehneeni tällaistakin thrediä. Enivei, budjetti ei tuolloin pitänyt ja ostin vuonna 2006 -99 Astra 1.6 16V Sport farmarin. Pirun hyvä peli ollut, ei koskaan mitään vikaa, toki on huollettukin aina merkkiliikkeessä isolla rahalla (niin kuin se nyt olisi joku laadun tae, mutta kuitenkin).

Tällä hetkellä mittarissa 128tkm, Jussipetter, kiinnostaisko Astra? Itse meinaan vaihtaa nyt uuden koslan alle.

Ei osaa päättää. Kaikki haukkuu kaikkea.

Mitä järkevä ihminen ostaisi 5000€:llä?

Peugeot 306 vm. 2000
(1.6) Cristal 1.6 4d
99000 km
4950 €

Volvo s40 vm. 1996
(1.8) 1.8i Business 4d
253000 km
4950 €

Honda Civic vm. 1997
1.5 VTEC 84kw
165000 km
4990 €

Nää hinnat ja tiedot on repästy autoliikkeiden sivuilta. Kuhan tässä nyt suuntaa haetaan.

Ei osaa päättää. Kaikki haukkuu kaikkea.

Mitä järkevä ihminen ostaisi 5000€:llä?

Volvo s40 vm. 1996
(1.8) 1.8i Business 4d
253000 km
4950 €

Honda Civic vm. 1997
1.5 VTEC 84kw
165000 km
4990 €

Nää hinnat ja tiedot on repästy autoliikkeiden sivuilta. Kuhan tässä nyt suuntaa haetaan.

Mites tommonen 5-7k€ 100-200tkm ajettu samanikäinen Mitsubishi Carisma 1.8 GDi? Kellään kokemuksia tuollaisista?

Siinähän on japsitekniikka ja alusta sama kun S40 (yllä)

Kaverilla on ollut Mitsu. Ei hyvää sanottavaa.
Ois kyllä mielenkiintoista tietää, että löytyykö tältä maapallolta yhtään tyytyväistä Mitsun omistajaa? Anyone

Zone-sarja -42%
Onko kukaan ehdottanut Mazda Forte 1.8?
Sellanen on ainakin itselläni tähtäimessä kun ensi kuussa täytän, juuri tuolla 6000e budjetilla niitä löytyy ihan hyvin

Suositut

Back
Ylös Bottom