Auton ostamisen sietämätön tuska

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hankookit saa 700 eurolla. Mä en aja Hankookeilla.

Tää on vähän samaa kun "hyundai on paska" tai "mersu on hyvä". Taitaa olla hankookien laatu vähän tasaantunu nykyään, toki varmaan ne pysyy edullisena niin kauan kun "hankook on paska" -tyyliset mielipiteet on valloillaan.

Jos joskus Hankook -renkailla on sama maine kuin michelinillä tai nokialla on niillä varaa alkaa tekemään säästöjä ja maanantaikappaleita. Kalleinta ei siis kannata ostaa :D

Hyviä renkaita Hankook on tehnyt useammankin vuoden. Itselläni Hankookin V12 Evot eikä ole mitään valittamista.

Testeissäkin pärjännyt ja hyvä hintalaatusuhde on.

Itse en jaksa pitää mitään merkkiuskollisuutta renkaiden suhteen.

Eli Nokialaiset saa 600€:lla koska ne maksaa 1000€ mutta hankokit saa 700€ ja se on ihan sama mitä Nokia joten näin on ja tyhmä maksaa enemmän?

Itsekään en Hankokkeja osta. Vapaa maa :D

TM kesärengastesti 2012: Hankook Ventus Prime 2 voitti, että kyllä ne vissiin laatuakin osaa tehdä.

Edit: Miten suuri vaikutus vierintävastuksella on? Kuinka paljon pitää ajaa, että säästää polttoaineessa huomattavasti?

TM kesärengastesti 2012: Hankook Ventus Prime 2 voitti, että kyllä ne vissiin laatuakin osaa tehdä.

Edit: Miten suuri vaikutus vierintävastuksella on? Kuinka paljon pitää ajaa, että säästää polttoaineessa huomattavasti?
Tuskin hirveästi eroa. Eiköhän renkaan yleinen kestävyys ratkaise enemmän ja oma ajotyyli.

Mulla suurimmat kustannukset tulee ihan jostain muualta kuin renkaista. (auto rikki kokoajan).

Jeps. Mietinki onko niillä mitään merkitystä kun jokasessa rengastestissä ne kuitenkin mainitaan.

Pirellit lienee kova sana MP-puolella, mites autojen suhteen? Tekis mieli joskus kokeilla. Ei väliä onko talvi- vai kesä, yleisiä kommentteja vaan.

Jeps. Mietinki onko niillä mitään merkitystä kun jokasessa rengastestissä ne kuitenkin mainitaan.

On niillä, mutta kuinka paljon - se onkin tapauskohtaista. Mulla kesänakit vei pari desiä alle talvinastojen. Kun hankin uudet Continentalit samoille vanteille, tosin 20mm leveämmät, niin kulutus pomppasi litran korkeammalle kuin nastakumeilla.

Octavia RS koeajettu. Sen ainakin pitäis nyt olla varmaa, että adaptiivinen vakionopeudensäädin tulee seuraavaan autoon. Oli se vaan niin helvetin kiva varuste!

Se Bolero on kyllä heikko esitys, muuten ei valittamista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oliko se RS tai Ocu muuten hiljaisempi mitä ennen? Entinen -07 Passattini oli ihan helvetin meluisa ja radio kelvoton. Loistava ajettava, mutta nuo pilasivat auton. Ja tietty se, että Volkkarit on koko ajan rikki ja huolto perseestä :D

Oliko se RS tai Ocu muuten hiljaisempi mitä ennen? Entinen -07 Passattini oli ihan helvetin meluisa ja radio kelvoton. Loistava ajettava, mutta nuo pilasivat auton. Ja tietty se, että Volkkarit on koko ajan rikki ja huolto perseestä :D

Vähän turhan paljon suhisi ku laitto radion pois päältä, kaveria häiritsi enemmän rengasmelu mihin ite en kiinnittäny huomita. Ajelin pari vuotta sitten Skoda Yetillä Lappiin, eikä sillon melu häirinny, tuskin toi Octavia 3 paljoa meluisampi on.

Hintaa tolle kyllä kertyy turhan paljon ku vähän vielä ruksii varusteita. DSG+TSI+Webasto+koukku+etupysäköintijärjestelmän+takasivuturvatyynyt+talvirenkaat+Canton+black paketti, lisäks traveller assistantkin ja rs-nahkaverhous houkuttelee, mut ilman niitä voi elää.

Audi A3 sedania ei ollu vielä antaa ajettavaksi ni en saanu vertailukohtaa. Halpoja noi lisävarusteet Audille. Adaptiivinen vakionopeudensäädinkin maksaa vain toista tonnia :D

Vihdoin oma myyty. Nyt pitäisi vaan löytää seuraava auto, mihin mahtuisi viisihenkinen perhe. Ajattelin käydä koettamassa penkkien kanssa Audin A4 ja Lexuksen is220d. Pieniähän noi todennäköisesti ovat...

Että A4-mallista on tulossa uusi malli käsittääkseni ensi vuonna, nykyinen alkaa olemaan ikivanha. Sen sijaan koeaja bemari, samaa hinta- ja kokoluokkaa ja melko uusi malli.

Juu eikös A4 tuu uus malli ens vuonna, nyt on tosiaan vähän "huono" aika ostaa kun loppuunmyynti vanhasta ei ole alannut. Mitä ite 300-sarjalaisessa istunut niin luulen että on isolle perheelle liian pieni. Miksei A6? Käsittääkseni päivittyy vasta n.2016 eli kun nyt ostaa 2012-mallin, joka on jo faceliftattu, niin saa ajella monta vuotta uusimmalla korimallilla. Muutamat suunnitelmat mitä oon nähnyt tuosta uudesta mallista eivät näytä niin dramaattisesti erilaisilta kuin nyky A4 verrattuna tuleva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom