Onhan se noinkin.
Vitsi alkoi Skoda Octaviasta.
Kiitos osallistujille.
Kiitos osallistujille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun käytät autoa huollossa niin ne täyttää sen kysymättä ja pyytämättä, hyvällä tuurilla joudut edes harvoin sitä itse täyttämään.Ehkeipä sitten kusetettukaan auton vaihdossa mutta onhan se riesa etsiä motonetti mistä sitä blueta saa. Siinä menee taas litra tain toinenkin.
Tulipas oikein hassu ja pöhlö olo kun noin vedit meitä höplästä, senkin veijari.Onhan se noinkin.
Kiitos osallistujille.
Täällä(kin) on välillä sen verran autistisia ihmisiä ettei voi tietää kuka vetää huumorilla ja kuka ei...Tulipas oikein hassu ja pöhlö olo kun noin vedit meitä höplästä, senkin veijari.
Sanoisin, että varaudu vitutukseen mikään 20k luokassa oleva sähkö/hybridi ei varmaan pääse likikään tuota suorituskykyä.Nyt on alla BMW E91 330d xDrive. Siinä 335hv / 740 Nm. Tekis mieli sähköautoa tai ladattavaa hybridiä millä ajaminen ei liikaa vituttaisi ton bemarin jälkeen. Kattelin Audi ja BMW mallistoa niin on niin uusia että hinnat tällä hetkellä +30k.
20k on maksimi. Löytyykö mitään hyvää tohon hintaan?
Sanoisin, että varaudu vitutukseen mikään 20k luokassa oleva sähkö/hybridi ei varmaan pääse likikään tuota suorituskykyä.
Oon katellu samassa hintaluokassa kärryjä kans, ja jos yhtään tykkää ajamisesta ja vauhdista niin nuo E9X Bemmit tarjoaa nyt hyvin vastinetta rahalle. Sähköt ja kiinnostavat hybridit on kaikki 35-55k vielä. Eikö noilla kilsoilla bensa tulis jo halvemmaks?Tätä vähän arvelinkin. Itellä tuo auto nyt sellaisessa setupissa että sillä on erittäin mukava ajaa. Niin taidan jatkaa dieselillä ajelua vaikka kallista onkin 1,90€/litra ja 35 tkm vuosiajoilla .
Joskus tulevaisuudessa katselee uudemman kerran. Infrastruktuuri ei myöskään ole vielä yhtään valmis sähköautoilulle. Pitäis samantien vaihtaa kämppäkin kun taloyhtiössä ei ole yhtään latauspaikkaa.
Oon katellu samassa hintaluokassa kärryjä kans, ja jos yhtään tykkää ajamisesta ja vauhdista niin nuo E9X Bemmit tarjoaa nyt hyvin vastinetta rahalle. Sähköt ja kiinnostavat hybridit on kaikki 35-55k vielä. Eikö noilla kilsoilla bensa tulis jo halvemmaks?
Mä kävin koeajamassa F31 340i xDriven keväällä, se oli miellyttävä laite! Kertaistumalla sopi käteen, mikä on harvinaista autossa. Muistaakseni 326hp, mutta B58 moottori omaa kyllä todella kovan virityspotentiaalin. Helposti 500hp vakiokoneesta, siinä main taitaa tulla bensapumpun rajat vastaan.Aika samoissa taitas olla polttoainekulut ja verot jos vaikka E91 335i xDrivella menis. Oon tykänny pirusti tosta bemarista. On hyvä ajaa.
Joo sama havainto että kiinnostavat tuolla hintaluokassa. Pitää odotella että rikkaammat ajaa niihin lisää kilsoja mittariin.
Autozam AZ-1 olis huikee peli.Joskus lähitulevaisuudessa, kun ainut pidempää matkaa vaativa reitti poistuu, niin voisi harkita KEI-luokan kotteroa. Olisihan se ainakin koomista kun lläski kömpisi ulos sellaisesta.