Auton ostamisen sietämätön tuska

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkeipä sitten kusetettukaan auton vaihdossa mutta onhan se riesa etsiä motonetti mistä sitä blueta saa. Siinä menee taas litra tain toinenkin.
Kun käytät autoa huollossa niin ne täyttää sen kysymättä ja pyytämättä, hyvällä tuurilla joudut edes harvoin sitä itse täyttämään.
 
Moi,
onko tuossa ilmossa olevan yariksen katto kolaroitu ja vaihdettu (eri väri) vai onkohan varustepakettiin kuuluva?

kannattaisikohan ilmoituksen yaris ostaa? jos tulee isoja vikoja niin korvaako autoliike?
https://www.nettiauto.com/toyota/yaris/12666308

Mitä mieltä toyota yariksesta viiden tonnin hintaluokassa jos etsii mahdollisimman kestävää, ja taloudellista autoa paikasta a paikkaan b liikkumiseen?
 
Taitaa katto olla alkuperäinen ja muu auto vaihdettu sen ympärille? Ne myyvät sulle 800-1000€ lisäturvan vuodeksi / ?km jonka jälkeen olet omillasi vikojen ilmetessä. Onhan tuossa ainakin km ihan tarpeeksi.
 
Nyt on alla BMW E91 330d xDrive. Siinä 335hv / 740 Nm. Tekis mieli sähköautoa tai ladattavaa hybridiä millä ajaminen ei liikaa vituttaisi ton bemarin jälkeen. Kattelin Audi ja BMW mallistoa niin on niin uusia että hinnat tällä hetkellä +30k.
20k on maksimi. Löytyykö mitään hyvää tohon hintaan?
 
Nyt on alla BMW E91 330d xDrive. Siinä 335hv / 740 Nm. Tekis mieli sähköautoa tai ladattavaa hybridiä millä ajaminen ei liikaa vituttaisi ton bemarin jälkeen. Kattelin Audi ja BMW mallistoa niin on niin uusia että hinnat tällä hetkellä +30k.
20k on maksimi. Löytyykö mitään hyvää tohon hintaan?
Sanoisin, että varaudu vitutukseen 🤔 mikään 20k luokassa oleva sähkö/hybridi ei varmaan pääse likikään tuota suorituskykyä.
 
Sanoisin, että varaudu vitutukseen 🤔 mikään 20k luokassa oleva sähkö/hybridi ei varmaan pääse likikään tuota suorituskykyä.

Tätä vähän arvelinkin. Itellä tuo auto nyt sellaisessa setupissa että sillä on erittäin mukava ajaa. Niin taidan jatkaa dieselillä ajelua vaikka kallista onkin 1,90€/litra ja 35 tkm vuosiajoilla 😬.
Joskus tulevaisuudessa katselee uudemman kerran. Infrastruktuuri ei myöskään ole vielä yhtään valmis sähköautoilulle. Pitäis samantien vaihtaa kämppäkin kun taloyhtiössä ei ole yhtään latauspaikkaa.
 
Tätä vähän arvelinkin. Itellä tuo auto nyt sellaisessa setupissa että sillä on erittäin mukava ajaa. Niin taidan jatkaa dieselillä ajelua vaikka kallista onkin 1,90€/litra ja 35 tkm vuosiajoilla 😬.
Joskus tulevaisuudessa katselee uudemman kerran. Infrastruktuuri ei myöskään ole vielä yhtään valmis sähköautoilulle. Pitäis samantien vaihtaa kämppäkin kun taloyhtiössä ei ole yhtään latauspaikkaa.
Oon katellu samassa hintaluokassa kärryjä kans, ja jos yhtään tykkää ajamisesta ja vauhdista niin nuo E9X Bemmit tarjoaa nyt hyvin vastinetta rahalle. Sähköt ja kiinnostavat hybridit on kaikki 35-55k vielä. Eikö noilla kilsoilla bensa tulis jo halvemmaks?
 
Oon katellu samassa hintaluokassa kärryjä kans, ja jos yhtään tykkää ajamisesta ja vauhdista niin nuo E9X Bemmit tarjoaa nyt hyvin vastinetta rahalle. Sähköt ja kiinnostavat hybridit on kaikki 35-55k vielä. Eikö noilla kilsoilla bensa tulis jo halvemmaks?

Aika samoissa taitas olla polttoainekulut ja verot jos vaikka E91 335i xDrivella menis. Oon tykänny pirusti tosta bemarista. On hyvä ajaa.

Joo sama havainto että kiinnostavat tuolla hintaluokassa. Pitää odotella että rikkaammat ajaa niihin lisää kilsoja mittariin.
 
Aika samoissa taitas olla polttoainekulut ja verot jos vaikka E91 335i xDrivella menis. Oon tykänny pirusti tosta bemarista. On hyvä ajaa.

Joo sama havainto että kiinnostavat tuolla hintaluokassa. Pitää odotella että rikkaammat ajaa niihin lisää kilsoja mittariin.
Mä kävin koeajamassa F31 340i xDriven keväällä, se oli miellyttävä laite! Kertaistumalla sopi käteen, mikä on harvinaista autossa. Muistaakseni 326hp, mutta B58 moottori omaa kyllä todella kovan virityspotentiaalin. Helposti 500hp vakiokoneesta, siinä main taitaa tulla bensapumpun rajat vastaan.

Puolentoista tunnin koeajolla paloi melkein tankillinen ysikasia 😁
 
Joskus lähitulevaisuudessa, kun ainut pidempää matkaa vaativa reitti poistuu, niin voisi harkita KEI-luokan kotteroa. Olisihan se ainakin koomista kun lläski kömpisi ulos sellaisesta.
 
Joskus lähitulevaisuudessa, kun ainut pidempää matkaa vaativa reitti poistuu, niin voisi harkita KEI-luokan kotteroa. Olisihan se ainakin koomista kun lläski kömpisi ulos sellaisesta.
Autozam AZ-1 olis huikee peli.
Ja Nissan Figaro, @apulus onko tullut paljon ajeltua, eikös sulla tommonen ole?
 
Harmi kun väärä väri, muuten ihan passeli.



No oikeasti harkinnassa hatchback corolla.
 
Käytiin tuossa kaverin kanssa koeajamassa tukku eri autoja kun tämän pitäisi vaihtaa autoa. 5-sarjan Bemarit kyllä oli tässä otoksessa molempien mielestä parhaita ja mukavimpia ajaa, oikeastaan niin mukavia että tuli itsellekin jo autokuumetta. Etenkin nelikkona ja 3 litran dieselkoneella oli niin pirun hyvän tuntuinen että moiseen syntyi himo. Onkohan noissa jotain isompaa laittoa vaativaa uhkakuvaa jossain 16-24 tuhannen euron hintahaarukassa? Eli siis dieselkoneella ja mallista riippuen about 2012-2018 ja 150-250tkm ajettuna? 3 litran koneesta nyt voisi periaatteessa tinkiä mutta nelivetoon olen niin tykästynyt ettei siitä mielellään luopuisi.
 
HOX! Onko jollain kokemusta Audi a6 C7 faceliftistä (2016->) Sellainen yhtenä vaihtoehtona seuraavaksi Mercedeksen E:n rinnalla. Mahdollisesti 2.0tdi 140kw
 

Suositut

Back
Ylös Bottom