Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa hankittua sitten kuitenkin nelikko Passatti. Varusteluettelo on pitkä kuin nälkävuosi, tilaaja halusi ilmeisesti aivan kaiken mahdollisen aikanaan. Täytyypä sanoa että on hinnalle kyllä ajolleen vastinetta.
Neliveto Vito, uhka vai mahdollisuus? Vai sittenkin Transporter, Caddy Maxi tai joku muu? Eli pitäs olla paku, kohtuu hyvä ajaa pitkääkin matkaa (kilsoja tulee semmoset 30-50tkm vuoteen), webasto tmv oltava, koirille ja kamoille tilaa takana. Vaikka ulkonäkö ei miellytä, olen harkinnut myös Ford Tourneo Connectia, Fiat Dobloa ja vastaavia.
Mulla on toinen Passatti menossa. Kolmatta ei tule tai jos tulee, niin se on karvalakki malli. Kaikki lisävarusteet tuppaa hajoamaan. Ja laiskana ihmisenä ku ei jaksa kaikkea korjata heti, niin yhden ku korjaa hajoaa 1 tai 2 muuta kohtaa lähes välittömästi edellisen remontin jälkeen.
Edellisessä Passatissa ei ollu vikakoodeja, mutta siitä huolimatta kuskin oven sähköt oli ihan rikki tai sekaisin. Onneksi sain myytyä sen auton vastapuolen vakuutusyhtiölle.
Tourneolla oon joskus ajanut ja se on ollut ihan soppeli ajaa tuollaiseksi kopiksi. Vito on kiva ajaa mutta eikös ne ruostu tosi herkästi - ruosteenta voi olla hankala löytää, ellei uutena osta.Neliveto Vito, uhka vai mahdollisuus? Vai sittenkin Transporter, Caddy Maxi tai joku muu? Eli pitäs olla paku, kohtuu hyvä ajaa pitkääkin matkaa (kilsoja tulee semmoset 30-50tkm vuoteen), webasto tmv oltava, koirille ja kamoille tilaa takana. Vaikka ulkonäkö ei miellytä, olen harkinnut myös Ford Tourneo Connectia, Fiat Dobloa ja vastaavia.
Subarun sedan on todella bensalenkkareiden auto, mutta se sportback on oikeesti makee.Kannattaako Impreza WRX:t/STi:t ja Lancer Evot unohtaa suosiolla?
Mä taas en noista sportbackeista oikein pidä.Subarun sedan on todella bensalenkkareiden auto, mutta se sportback on oikeesti makee.
Onko Audi nelari?
Jos pitää ajella paljon sellaisille suunnille missä ei ole kaasuasemaa niin se alkaa vituttaa jossain vaiheessa aika paljon. Tuo 7 litraa on kyllä aika nafti, mulla oli Passatissa muistaakseni 20 litraa kaasun päälle bensaa. Edullistahan tuolla kaasulla on ajella etenkin jos nyt ei ihan rallia aja. A-mersu on taas aika pieni, toisaalta jos ei tartte kamaa raahata paljoa niin ei kai sillä väliä. Ladattavalla hybridillä ei kyllä taas tee juuri mitään jos ei pääse lataamaan kotona, kuluttaa pidemmässä bensa-ajossa painonsa takia vaan enemmän kuin perusmalli.
Ilmeisesti tänä vuonna tullut joku uusi laki, joka on tiputtanut bensatankin 7 litraan. Joo tuo sähkö täytyy varmaan unohtaa. Kaasu houkuttelee hintansa takia ja myös siksi että Audilla saa vuoden kaasut ilmaiseksi. Leasingsoppari on kuitenki vaan 3 vuotta, ni toi on aika hyvä diili.
Huomasitko ajotuntumassa mitään eroa verrattuna vaikka normi bensa-autoon?
Ei oo.
Bensaa en viitti ottaa, koska ajoa tulee suht paljon ja dieselveroja ei tarvii ite maksaa. Mut dieselit paljon kalliimpia näissä yritys leasing diileissä kuin hybridit. Dieselin haluisin, mut esim A4 ei mahdu firman asettamiin rajoihin ja Mese CLA mahtuu vain 1,3 koneella joka aivan liian pieni. A Meseen saa 2 litran diesel koneen mut sit ei mahdu mitään lisävarusteita ja perusmallina se on aika kuivan näköinen. Sen takia mietin A4 kaasuhybridiä tai A sedan sähköhybridiä. Noihin saa mukaan kivasti lisävarusteita. Ei vaan ole kokemusta kummastakaan tekniikasta..
Ite kanssa pähkäillyt A sedania, 220d 4Matic Business AMG on saman hintainen kuin etuveto lataushybridi, jaksaako sen piuhan kanssa sitten leikkiä päivittäin?