- Ikä
- 36
Eli naarmuttamasi auton omistaja tietää kuka oli asialla? Jos näin on, niin ei voi kun nostaa hattua. Liian moni lähtee karkuun jos on tilaisuus. Itselle kävi näin. Kaupasta tullessani oli kyljessä 2m pitkä viiva ja takalokarikin saatu lyttyyn. Eikä tietenkään mitään lappua. Vitutti ihan saatanasti, kun olin kaiken lisäksi juuri laittanut siitä takakaaret kuntoon, kun alkoi puskemaan kukkasta pintaan. Nyt on sitten takaovessa ja lokarissa lommo, sekä raita kyljessä, eikä tekijästä tietoa.
Se ainakin on ihan varma, että jos joskus näen jonkun kolhivan toisen autoa ja tekijä meinaa lähteä karkuun, niin takuuvarmasti pyörittelen vähän aikaa maassa ja otan yhteystiedot. Ikään ja sukupuoleen katsomatta. On nimittäin vitutus sitä luokkaa, että sitä ei halua kenenkään kokevan.
Tietää tietysti kun minä peruutin heitä päin kun he oli just ajamassa siitä mun takaa pois. No, eivät ehtineet, corolla puski kylkeen. Apua, nyt täytyy lähteä vakuutusyhtiöön. EI EI EI!!! En käsitä miks jännitän, kun ne oli ihan kivoja tyyppejä. Taputteli olkaan ja sanoi et he kaikki säälii mua ku olen niin nuori ja kaikkee