auton mälläys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
Eli naarmuttamasi auton omistaja tietää kuka oli asialla? Jos näin on, niin ei voi kun nostaa hattua. Liian moni lähtee karkuun jos on tilaisuus. Itselle kävi näin. Kaupasta tullessani oli kyljessä 2m pitkä viiva ja takalokarikin saatu lyttyyn. Eikä tietenkään mitään lappua. Vitutti ihan saatanasti, kun olin kaiken lisäksi juuri laittanut siitä takakaaret kuntoon, kun alkoi puskemaan kukkasta pintaan. Nyt on sitten takaovessa ja lokarissa lommo, sekä raita kyljessä, eikä tekijästä tietoa.

Se ainakin on ihan varma, että jos joskus näen jonkun kolhivan toisen autoa ja tekijä meinaa lähteä karkuun, niin takuuvarmasti pyörittelen vähän aikaa maassa ja otan yhteystiedot. Ikään ja sukupuoleen katsomatta. On nimittäin vitutus sitä luokkaa, että sitä ei halua kenenkään kokevan.

Tietää tietysti kun minä peruutin heitä päin kun he oli just ajamassa siitä mun takaa pois. No, eivät ehtineet, corolla puski kylkeen. Apua, nyt täytyy lähteä vakuutusyhtiöön. EI EI EI!!! En käsitä miks jännitän, kun ne oli ihan kivoja tyyppejä. Taputteli olkaan ja sanoi et he kaikki säälii mua ku olen niin nuori ja kaikkee :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietää tietysti kun minä peruutin heitä päin kun he oli just ajamassa siitä mun takaa pois. No, eivät ehtineet, corolla puski kylkeen. Apua, nyt täytyy lähteä vakuutusyhtiöön. EI EI EI!!! En käsitä miks jännitän, kun ne oli ihan kivoja tyyppejä. Taputteli olkaan ja sanoi et he kaikki säälii mua ku olen niin nuori ja kaikkee :)
Autolla ei oo tullut mällättyä, mutta 2-pyöräisillä sitäkin enemmän: viimeisen kahden vuoden saldo on pyörään reilu 10 KEur edestä vaurioita, ajovarusteita reilulla parilla tonnilla (2 kypärää, 2 hanskat, yhdet kengät, 1 erittäin hiottu nahkapuku), sekä 1 rannemurtuma, pari kylkiluuta, noin reilu puoli neliötä mustelmia jne. Mikä tahansa kolari josta pääsee omin jaloin pois paikalta on hyvä kolari ei noista kannata turhaa stressiä ottaa :D

Kolaroin tänään poikaystävän auton parkkipaikalla. Peruutin toista autoa kylkeen. Volvoon lommo kylkeen ja raapaleita ja mun autosta (eli siis poikaystävän eli poikaystävän isän autoon) vähän peltiä ruttuun ja puskuria lommolle. Huomenna vakuutusyhtiöön selvittelemään asiaa. Varmaan joku 200 euroa tulee maksamaan se korjaus, mutta onneksi vakuutus korvaa. VITUTTAA JA HARMITTAA NIIN ANKARASTI! MIKSI? MIKSI?! Niin, että haluaisin tässä lohdutukseksi kuulla kamalampia tarinoita siitä, miten pakkislaiset ovat autonsa mällänneet.[/QUOTE

Ai saatana:) Ei käy kateeks, ku kundikaveris ilmottaa faijalleen, että naisellani sattui tälläinen tapaus... Naiset ja ajaminen = Don`t mix ;)

nää jätkien kommentit ei kyllä auta mimmiä yhtään..

Kaikkea sattuu ja tapahtuu.. toki varoivainen pitää olla, mutta joskus sekään ei riitä.. Pääasia on että ottaa rohkeesti vastuun omista mokista, ja hoitaa homman pois päiväjärjestyksestä.. ei nää maata kaada..

:thumbs: stemppiä!!

Olin siellä vakuutusyhtiössä ja ne ei tappanu mua. Sain jopa halaukset niiltä vastapuolen ihmisiltä :)

Kolaroin tänään poikaystävän auton parkkipaikalla. Peruutin toista autoa kylkeen. Volvoon lommo kylkeen ja raapaleita ja mun autosta (eli siis poikaystävän eli poikaystävän isän autoon) vähän peltiä ruttuun ja puskuria lommolle. Huomenna vakuutusyhtiöön selvittelemään asiaa. Varmaan joku 200 euroa tulee maksamaan se korjaus, mutta onneksi vakuutus korvaa. VITUTTAA JA HARMITTAA NIIN ANKARASTI! MIKSI? MIKSI?! Niin, että haluaisin tässä lohdutukseksi kuulla kamalampia tarinoita siitä, miten pakkislaiset ovat autonsa mällänneet.[/QUOTE

Ai saatana:) Ei käy kateeks, ku kundikaveris ilmottaa faijalleen, että naisellani sattui tälläinen tapaus... Naiset ja ajaminen = Don`t mix ;)

Ei ne suuttunu mulle. Onneksi :)

tota...mihin sä oikein kattelit?
aina saa parkkipaikalla pelätä millon joku kahjo pamauttaa kylkeen.kerran on pamauttanut perään.

ukon perään ajo tässä talvella joku ja siin sitten mentiin kattelee mitä kävi. faijalla oli vähä takana pientä kuhmua kun taas perään ajajan autossa keula aivan paskana kun peräkoukku upposi. siinä sit tuumailtiin että käydään tossa nostaa rahaa 250 e niin eiköhän se oo sillä sujut.

tota...mihin sä oikein kattelit?
aina saa parkkipaikalla pelätä millon joku kahjo pamauttaa kylkeen.kerran on pamauttanut perään.

Toiseen suuntaan :hyper: Ja olin vähä omis maailmoissani taas... Nyt musta tuleekin sitten maailman paras pakittaja!
Siinä oli vieress' pakettiauto enkä nähny oikee mitää ja pakitin vähä liian vauhdikkaasti. Kuulu vaan tööt ja kräsh ja se oli siinä.

Olin siellä vakuutusyhtiössä ja ne ei tappanu mua. Sain jopa halaukset niiltä vastapuolen ihmisiltä :)

No hei...joku sanoi jo edellä. Pelti on vaan peltiä.
Jokaiselle sattuu vahinkoja eikä niistä auta kenenkään suuttua. Eri juttu jos kännissä tai muutoin esim. helvetillisellä ylinopeudella oikein etsitään tilaisuutta saada auto päreiksi.

Autoa en ole kolaroinut liikenteessä, prätkän sitten oikein huolella. Jurvan moottoriradalla meni hivenen pääsuoran jlk. kurvi väärällä vaihteella (liian pieni) ja sladissa ajaessa tuli kierrosluvun rajoittaja vastaan. No se oli soronnoi ja solisluu-samba. Osien kust. arvio oli jossain 80 000mk:n pinnassa. Kasko korvas prätkän, ja liikennevakuutus henkilövahingot. Viimeiset korvaukset sain itseasiassa vuosi sitten keväällä, kun vak. yhtiö oli 'unohtanut' kivun ja säryn yms. pientä juttua.

Perjantaina tuli vedettyä peuraa päin Kehä3:lla. Majvikin kohdalla. Vauhtia oli sellaiset 80-90km/h. Tuli oikealta suoraan eteen kuin salama kirkkaalta taivaalta. Painoin jarrupolkimen lattiaan ja samalla tömpsähti.
Lievin vaurioin selvisin. Ei henkilövahinkoja. Autosta konepeltia ruttuun ja valoumpiosta kiinnikkeet halki.
Onni onnettomuudessa oli, että olin jo vähän aikaa kiinnittänyt huomiota takana ajavaan porscheen joka piti aika reilua väliä. Jos olisi ajanut puskurissa kiinni kun tempasen jarrun pohjaan niin pahaa jälkee ois tullu.

Apukuskina oltiin golfissa, on vaan niin hassun symmetrinen jälki et piti laittaa kuva. Ja sivussa vielä kuva omasta autosta johon pakitettiin parkkipaikalla ja tuosta 385e lasku.

Liitteet

• daiorg2.JPG
    daiorg2.JPG
    70,3 KB · Katsottu: 491
  • GOLFF.jpg
    GOLFF.jpg
    104,9 KB · Katsottu: 357
Viime syksynä olin laittanu auton seisontaan. Piti sit jossain keskiyön aikoihin käydä kaupungilla hoitaa yks asia eikä yöbusseja menny enää. Noh, tietysti omalla autolla kaupunkiin. Aattelin et en jaksa ottaa tuota autoo pois seisonnasta kun ei siellä kuitenkaan poliiseja oo ja tuskin minä kolaria ajan. Noh, lähdin peruuttamaan omalta parkkipaikalta vähän liian kovasti ja täräytin keulan vieressä olevan auton perään. Toiseen autoon tuli vähän lommoo ja maalipintaan naarmua... ja 1200 euron korjauslasku. Meikällä hajos vaan etulyhty. En sit viittiny sinä iltana lähtee mihinkään kun alku oli jo tarpeeks huono:david:

Opetus: tärkeintä on, ettei ihmisille käynyt kuinkaan. Rautaa, muovia ja maalia pystyy korvaamaan rahalla. Ihmisiä ei. Älä stressaa, et ole yksin ;)

Juuri näin! Kaverin isällä on tapana sanoa että kaikki mitä rahalla saa, on halpaa:thumbs:

Kiitos tuesta :) Ehkäpä tämä tästä. Ainakin katson nyt helvetin tarkkaan ennen kuin alan pakittaa ym.

12 vuotta ehtiny ajella autolla joka päivä (tosin nyt vaihtu auto prätkään) töppäilemättä. Ainoa tapaus oli kun yks talvi tuli blondityttö eturenkaat lukossa kädet silmiensä edessä kylkeen. Vitutti. En nimittäin ehtinyt kaljakauppaan, heh! Se nainen siis todella nosti kätensä ratista silmiensä eteen!! Oli escon toinen puoli aika kurtussa. ;)

12 vuotta ehtiny ajella autolla joka päivä (tosin nyt vaihtu auto prätkään) töppäilemättä. Ainoa tapaus oli kun yks talvi tuli blondityttö eturenkaat lukossa kädet silmiensä edessä kylkeen. Vitutti. En nimittäin ehtinyt kaljakauppaan, heh! Se nainen siis todella nosti kätensä ratista silmiensä eteen!! Oli escon toinen puoli aika kurtussa. ;)

:eek: :hyper::hyper: :hyper: Olisin mäki halunnu, et voisin sanoa ajaneeni niin ja niin monta kymmentä tuhatta vuotta töppäilemättä. Nyt en kyllä sitten töppäile enää. Olen hyvä kuski...:whip:

Pitäs kai sitä munkin....

-Toukokuussa sotaharjoituksen jälkeen helvetin väsyneenä intin transporter
kenttäkeittimen vetoaisaan,takalamppu rikki , käsittely kesken,saa nähä joudunko korvaamaan.

-Kesäkuussa myöskin väsyneenä lähdin ohittamaan tien laitaan mutkaan pysähtynyttä pasia.Katsoin että "mahtuuhan tosta", ei sitten mahtunut.
Vuokra-transitista oikea kylki mutkalle.Poliisit paikalle,ihmettelyä,kirjallinen.
Onneksi ko.autossa oli täyskasko ilman omavastuuta eli eipä ole perästä kuuluntu vittuilun lisäksi mitään.Voi tosin olla että tulevaisuudessa saan harjoitukseen UAZin mutta mikä sen mukavampaa. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom