Autokoulu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei todellakaan saa 6kk menemään kortin suorittamiseen. 3kk kerkeää suorittaa kortin helposti eikä tarvii kovin tiukkaan edes ajotunteja ottaa

Ei todellakaan saa 6kk menemään kortin suorittamiseen. 3kk kerkeää suorittaa kortin helposti eikä tarvii kovin tiukkaan edes ajotunteja ottaa

Joo ehkä näin jossain päin Suomea autokoulun puolesta. Meidän autokoulussa sai suurinpiirtein tapella ajotunneista, koska kuorma-autoja oli vain kaksi, oppilaita paljon ja kouluakin piti käydä samalla (ajotunti ei ollut poissaolosyy).

Aina ei katsos ne tunnit napsahda kohdilleen täydellisesti, jolloin voisi suorittaa mahdollisimman nopeasti. Ja jos on paitsi jostain teoriatunnista, joka järjestetään seuraavan kerran ties milloin, niin siinäkin venyy jo tuo suorittaminen.

Tämän lisäksi inssiä joutui jonottamaan täällä Turussa viikon tai kaksikin. En tiedä sitten muista paikoista/autokouluista/kaupungeista, mutta tuo oli arvio omien havaintojen perusteella. Ja kyllä niitä 6kk ennen alottaneitakin löytyy, sitten ei vain ole niin kiire. :)

[nelo];1617878 sanoi:
Tämän lisäksi inssiä joutui jonottamaan täällä Turussa viikon tai kaksikin. En tiedä sitten muista paikoista/autokouluista/kaupungeista, mutta tuo oli arvio omien havaintojen perusteella. Ja kyllä niitä 6kk ennen alottaneitakin löytyy, sitten ei vain ole niin kiire. :)

Tampereella vähän sama juttu. Noin 6kk aiemmin aloitin itse, ja sitten sai suoritella niitä tunteja rauhassa. Olin tosin kesälomalla kun aloitin, että se helpotti vähän tuntien sopimista. Meillä jos teoriatunnin misassi syystä tai toisesta, niin seuraavaa mahdollisuutta mennä se tunti sai odotella 4vko.

Itellä kohta ohitte tuo autokoulu, ja täytyy sanoa että rahaa ne pyytää ihan perkeleesti. Yhen teorian missasin, ja sitä nyt sitten odotellaan kuin messiaan tulemista:wall: Ajotunnit menny hyvin, kuulemma kytkimen käyttö ja tarkkuusajo on hyvin hanskassa. Ainoot miinukset on oikasu jossain riteyksissä, vähän rata-autoilu tunnelmaa:D

Se on muuten niin, että pimeän ajo pitää olla suoritettu ennen kakkosvaihetta. Eli jos ajat kortin pimeään vuodenaikaan niin silloin se luonnollisesti ajetaan samalla, mutta jos ajat kortin kesällä niin pimeä pitää käydä suorittamassa sitten syksyllä tai talvella, kuitenkin ennen kakkosvaihetta.

Eli periaatteessa suoritetaan siis 2. vaiheen yhteydessä? Itse suoritin tuon jo 1. vaiheessa ja kyllä vitutti. Saatanan vähän ajoa siihen nähden miten paljon tuo maksoi.

Mikä pointti pimeässä oikein on? Onhan se ymmärrettävää saada opetusta pimeällä, mutta eikö mene aika rahastuksen puolle? Voihan sitä nimittäin nytkin ajaa jo 2 vuotta ilman tuota pakollista menoerää.

Eli periaatteessa suoritetaan siis 2. vaiheen yhteydessä? Itse suoritin tuon jo 1. vaiheessa ja kyllä vitutti. Saatanan vähän ajoa siihen nähden miten paljon tuo maksoi.

Mikä pointti pimeässä oikein on? Onhan se ymmärrettävää saada opetusta pimeällä, mutta eikö mene aika rahastuksen puolle? Voihan sitä nimittäin nytkin ajaa jo 2 vuotta ilman tuota pakollista menoerää.

Minä suoritin myös 1. vaiheessa eikä vituttanut pätkääkään. Nyt voin koska tahansa marssia autokouluun ja varata 2. vaiheen ja suorittaa sen pois. Monet kaverit eivät voineet suorittaa pimeää ykkösvaiheessa ja nyt kun he ovat kesällä käyneet kysymässä kakkosvaiheesta niin autokoulun tädit ovat sanoneet että "sulta puuttuu tää pimeän ajo, ennempää et pääse 2. vaiheeseen ja pimeän voit suorittaa syksyllä kun on pimeää".

Sitä en kiellä etteikö se olisi turhaa rahastusta. Sen ymmärtäisin jos pimeä ajo olisi (minun autokoulussani) suoritettu radalla, että se olisi maksanut, mutta me suoritimme sen yleisellä tiellä ja silti meiltä perittiin sama maksu kuin muut autokoulut perivät ratamaksuna.

siis häh.... Jos menee 6kk aikasemmin autokouluun niin siinähän loppuu saatana tekeminen kesken ite menin maanantaina noin 3kk ennen synttäreitä ja kaikki teoriat käyty tämän kuun loppuun mennessä vaikka mulla BC kortti onki hakusessa. Ens keskiviikkona ekat ajot ja tuntuu että ku nuo teoriat on käyty niin se tahti niitten ajojen kaa ei nyt mikään julma sit tuu oleen.

siis häh.... Jos menee 6kk aikasemmin autokouluun niin siinähän loppuu saatana tekeminen kesken ite menin maanantaina noin 3kk ennen synttäreitä ja kaikki teoriat käyty tämän kuun loppuun mennessä vaikka mulla BC kortti onki hakusessa. Ens keskiviikkona ekat ajot ja tuntuu että ku nuo teoriat on käyty niin se tahti niitten ajojen kaa ei nyt mikään julma sit tuu oleen.

Teoriat nyt on asia erikseen. Itsekin kävin ne läpi noin kuukaudessa enkä kerennyt ajamaan metriäkään niiden aikana. Ajojen kanssa oli tosiaan vaikeaa välillä, kun oli vain kaksi kuokkia ja kymmenisen ajajaa (+ uudet kurssit joka viikko). Kyllä siinä meni nelisen kuukautta yhteensä, vaikka kävinkin mahdollisimman nopeasti kaikki läpi ja otin ajoja aina kuin vain oli tarjolla (=lintsasin koulusta koko ajan).

Etkä varmana pääse ajamaan montaa kertaa viikossa ellet nyt jossain ihan perähikiällä aja/autokoulussa ei ole pahemmin muita samaan aikaan. Itsellä tahti oli suurinpiirtein kerran viikossa/kahdessa viikossa, mutta siinä olikin sitten useampi ajokerta putkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[nelo];1621686 sanoi:
Teoriat nyt on asia erikseen. Itsekin kävin ne läpi noin kuukaudessa enkä kerennyt ajamaan metriäkään niiden aikana. Ajojen kanssa oli tosiaan vaikeaa välillä, kun oli vain kaksi kuokkia ja kymmenisen ajajaa (+ uudet kurssit joka viikko). Kyllä siinä meni nelisen kuukautta yhteensä, vaikka kävinkin mahdollisimman nopeasti kaikki läpi ja otin ajoja aina kuin vain oli tarjolla (=lintsasin koulusta koko ajan).

Etkä varmana pääse ajamaan montaa kertaa viikossa ellet nyt jossain ihan perähikiällä aja/autokoulussa ei ole pahemmin muita samaan aikaan. Itsellä tahti oli suurinpiirtein kerran viikossa/kahdessa viikossa, mutta siinä olikin sitten useampi ajokerta putkeen.

tuttu sai kortin 34 päivää sen jälkeen ku oli menny autokouluun. Rovaniemi on autokoulujen luvattu kaupunki ku täällä on vissin ainaki 4 autokoulua ja jokasella koululla ainaki 4 autoa eli ei ne kaikki teinit keskity yhdelle autokoululle. Ajot siis tuskin tullee olemaan mikään kovin suuri ongelma.

tuttu sai kortin 34 päivää sen jälkeen ku oli menny autokouluun. Rovaniemi on autokoulujen luvattu kaupunki ku täällä on vissin ainaki 4 autokoulua ja jokasella koululla ainaki 4 autoa eli ei ne kaikki teinit keskity yhdelle autokoululle. Ajot siis tuskin tullee olemaan mikään kovin suuri ongelma.

Siinä on ollut kaverilla vauhtia ottaen huomioon, että teoriat 3-4 pitää olla käyty ennen ensimmäistä ajoa ja 15-16 ennen rata-ajoa ja vielä inssiajo saatu varattua kohtalaisen äkäiseen. :)

Tuohan on ihan makuasia, itse en ainakaan silloin jaksanut odottaa, että olisi joku 2kk synttäreihin, vaan aloitin 4kk ennen ja tyytyväinen olen. :whip:

terve!

kyselisin vain että kuinka vaikee toi teoria on kun oon netissä(ajonetti.fi) harjotellu ja ekalla kertaa meni 3 väärin kuvissa ja toisella kertaa 2 ja 2 ja vikalla kertaa 0 väärin :)

eli kyselisin vain että onko verrattavissa ajonetin tehtäviin vai?
en mitää mutu tietoo tarvi, mut ne ketkä tietää niin olisin kiitollinen vastauksista

nettitehtävät on ihan äärettömän paljon helpompia kuin ne mitä löytyy autokoun tietokoneelta/teoriakokeesta. jos ajonetissä tulee paljon virheitä niin ei niitä ainakaan vähemmän tule itse kokeessa.

Itellä meni terska tokalla läpi :shame: Sanallinen osio kaikki oikein, kuvissa 4 väärin:(

ois mukava testata miten menee kun autokoulusta on jo melkoisesti aikaa. veikkaanpa etten läpi tuota pääsisi. aikoinaan autokoulussa kun tuli nuita reenattua niin meidän opettaja teki siinä välissä tuon, niin ei päässyt harjoitusta läpi:D. tuonne ei vissiin ilman tunnuksia voi päästä vai onko tuonne olemassa jokin ns yleistunnus vaikka kyllähän tuolla sanotaan että koululta ne tunnarit saa. tai onko jotain vastaavaa sivustoa jossa kuvia voi testata ja katsoa pääsisikö läpi.

Zone-sarja -42%
terve!

kyselisin vain että kuinka vaikee toi teoria on kun oon netissä(ajonetti.fi) harjotellu ja ekalla kertaa meni 3 väärin kuvissa ja toisella kertaa 2 ja 2 ja vikalla kertaa 0 väärin :)

eli kyselisin vain että onko verrattavissa ajonetin tehtäviin vai?
en mitää mutu tietoo tarvi, mut ne ketkä tietää niin olisin kiitollinen vastauksista

Noh ittellä meni noi ajonetin tehtävät aina ihan perseelleen :D Parhaimmillaankin tais olla joku 3 väärin kuvista ja 2 kysymyksistä (silleen et muistin melkee joka kohan ulkoo), silti meni teoriakoe heittämällä läpi ekalla. Ja netissä tuli siis tehtyä varmaan 30 kertaa toi testi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom