Heh.... jos Powerhousu olisi vaikka volkkari manannut niin kukaan ei olisi täällä puolustelemassa
Noh noh. Enhän mä edes BMW:tä manannut, vaan sen pari ominaisuutta, jotka vituttaa mua työni puolesta. Ihan mukava auto se on muuten ja olen ajatellut itsekin sellaisen hankkivani. E46 M3 :haart:
Eikä ne pyörät tietenkään kaikissa Bemareissa kiinni ole, mutta sellaisen kaavan olen havainnut, että Bemareissa ne on keskimääräistä useammin jumissa. Oli tänäänkin kaksi Bemaria, joissa ei ollut jumissa: E39 aluvanteilla ja E34 peltivanteilla. Vastaavasti oli kaksi, missä oli jumissa: X5 aluvanteilla ja E39 aluvanteilla. Ja lujaa olikin. On muuten pakko mainita vielä yksi asia: Joissakin E39-malleissa on aluvanteet, joissa on sellaiset isot, pultit peittävät, keskiöt. Niitä saa repiä ja vääntää metrin pituisella ruuvarilla ja ne vaan venyy ja paukkuu, eikä lähde vitullakaan irti. Kun vihdoin saat sen taiottua irti, niin sieltä lentää se metallirenkula joko sadan metrin päähän johonkin, mistä et sitä ikinä löydä, tai suoraan silmään.
Ja on niitä muissakin autoissa asioita, jotka ottaa säännöllisesti pannuun. Vaikkapa nyt Citikasta ja Pösöstä joskus löytyvät aluvanteet, joissa ei ole keskireikää. Ne on niin syvältä perseestä, että ei mitään järkeä. Tai vanhempien Fordien mutterit ja pinnapultit. Aina niin lujaa ruosteessa, että saa olla tarkkana, kun veivaa muttereita kiinni, ettei tule ns. venäläistä pystykierrettä. Tai kaikki citymaasturit suurine renkaineen. Olisi paljon kivempaa kaikilla, jos joka autossa olisi 155/80-13 peltivanteilla. Tai melkein kaikista VAG-konsernin autoista suurin piirtein vakiona löytyvät lukkopultit. Ei niissä lukkopulteissa lukkopultteina mitään vikaa ole, mutta lukkopultit ylipäätään vituttaa ja sen konsernin autoista ne löytyy kaikista suurimmalla todennäköisyydellä. Volvo ja BMW on toiset.