Alan olla kurkkuani myöden täynnä bemareita. Se on ihan sama mihin bemariin renkaat vaihdan, niin melkein poikkeuksetta vanteet on navalla kiinni niin saatanasti. Käsin ei lähde varmaan ikinä, joskus lähtee potkimalla, mutta liian usein tarvitaan lekaa. Viime viikollakin kävi yksi F10, jossa alusta ja pyöräkotelot sun muut kiilsi melkein uutuuttaan, mutta navat oli umpiruosteessa. Mitä helvettiä ne oikein ajattelee, kun noita vehkeitä suunnittelee? Siellä on ollut jo vuosikymmeniä sama ongelma. Se on ihan sama onko sulla E30 vai E90, niin pyörät on jumissa. Vai onko tääkin jotain turvallisuusajattelua? Jos sulta menee kaikki pultit poikki, niin voit silti ajaa kiinasta baijeriin vaihdattaan ne pultit. Pyörät ei varmana tipu matkalla.
Ollaan tossa kaverin kanssa vitsailtu, että kaikki noi vempulat on varmaan kännissä suunniteltu. Sen verran löytyy suunnittelun kukkasia, kun noihin edes vähän perehtyy. Jotkut pyöränkulmien säädötkin saattaa olla sellaisessa paikassa, että säätäminen on melkein mahdotonta. Ei olla yhtään ajateltu tavallisia huoltotoimenpiteitä.