Autojen koeajo?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihmettelen vain tota asennettasi joka heijastaa mielipidettä, että ei saisi vaivata autokauppaa koeajoilla. Sitä varten niillä on ne koeajoautot.

Nyt olet tulkinnut ihan väärin. Mun puolesta jokainen saa koeajaa niin paljon kuin huvittaa ja vaivata autokauppiasta. Senhän takia autokaupat on olemassa. Minä en hirveän pitkiä koeajoja tee, ehkä tyhmääkin, mutta niin se nyt vaan on, ja perustelut oli yllä. Muille suotakoon ihan millaiset koeajot haluaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt olet tulkinnut ihan väärin. Mun puolesta jokainen saa koeajaa niin paljon kuin huvittaa ja vaivata autokauppiasta. Senhän takia autokaupat on olemassa. Minä en hirveän pitkiä koeajoja tee, ehkä tyhmääkin, mutta niin se nyt vaan on, ja perustelut oli yllä. Muille suotakoon ihan millaiset koeajot haluaa.

My bad. Peace. Jatketaan väittelyä ruokaketjussa:D

Btw. oletko koskaan kokenut tehneesi väärän valinnan tuolla menetelmällä? Itse nimittäin koeajoin aikoinaan erästä merkkiä moneenkin kertaan ja silti se osoittautui pettymykseksi. Eli ei se koeajokaan kaikkea kerro koska se yksilö jonka ostat voi olla todella epäonninen.

Zone-sarja -42%
No tuskin pitemmät koeajot olisivat auttaneet koska nyt mulla on ollut jonku viisi kuusi vuotta Mersu, jo toinen menossa, ja vasta nyt olen todennut että seuraava auto ei ole mersu :) Tuskin näin monen vuoden koeajoja olisin saanut liikkeestä lainaan.

Ja sama kääntäen. 2000 luvun alkupuolella mulla oli 740 farkkuvolvo, sitten ostin emännälle V70 (itse siirryin mersu mieheksi) ja jahka joskus tuota V70 alan vaihtamaan niin se on kyllä ihan saletti että se vaihtuu isoon farkku volvoon, mikä sitten sarjanumero silloin onkaan. Tuota emännän V70 koeajoin about 2 km ja kun sitä tulevaisuudessa vaihdan niin tuskin paljoa pitempää koeajoa teen :)

Tosin sitten kun mersu vaihtuu ei mersu -merkkiseen autoon niin ehkä pitää koeajaa kunnolla. Ellen sitten vaihda itsellenikin volvoa :)

edit: en minä volvo mies ole, ei sillä...

Iän piikkiinhän tuo oma menee. Sitä kun on vasta 21. Kaverin kanssa vielä oltiin niin ei ne nyt tuppaa niitä aina junioreille antaa.
Riippuu kuitenki myyjästä paljon. Kun nykyisen autoni kävin hakemassa niin jo minuutin jälkeen myyjä itse tarjosi avaimia ja sano, että lähde ajelemaan.
Ei jäänyt auto kauppaan :)

Riippuen vähän autosta, mutta kyllä itellä muutama tunti menee koeajossa: kaupunkipörräily ja mukulakivet, parit liikennevalokisat, mutkapätkä, ohituskiihtyvyys 80-100km/h rajoituksilla ja moottoritiellä huippujen testaus.

Aika lailla samoilla linjoilla. Mä nyt haluan katsoa sen auton kunnolla läpi, pieni vaiva siihen nähden että huomaakin viat vasta kaupan teon jälkeen. Viimeksi koeajamalla autolla olis tehny noitten lisäksi vielä nostaa auto ylös ja katella vähä alustan kuntoa läpi yms.

Suositut

Back
Ylös Bottom