Autoa ostamassa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
No niin. Nyt olisi suunnitelmissa uuden auton osto.
Laittakaas jotain hyviä malleja/merkkejä. Oma auto tietoni kun on mitä sattuu..
Ei kuitenkaan mielellään mitään pikku koppaa litran koneella.

Hinnan yläraja olisi n.30000-35000€.

Ja mielellään myös jos on jostain autoista huonoa tai hyvää sanottavaa, niin nyt sydäntä purkamaan. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän saman asian edessä kohta, omakin autotietämys tosi surkea, mutta Audilla on aika tyytyväisiä käyttäjiä. Tuolla 35000e summalla saakin jo kivan
1-2v "vanhan" A4 1.8T Quattron.
Ainakin meikäläinen taitaa sitten kallistua Quattron suuntaan.

Tolla summalla lähtisin hakee myös ite saksalaista. Audi tai Bemu lähinnä.

1. BMW 320Tdi
mulla on ollut 2kpl, toinen vm.-00 ja toinen vm.-01.
Yhteenvetona PARAS auto ja mennee tohon sun budjettiin just/just.
Ajelen vuodessa n.50 000km ja toi bemari on kyllä kaikista osoittaunut parhaimmaksi.

2. Audi A4 2,4 Tdi ,ihan uutta tolla rahalla ei saa mutta 1-2 vanha.

Nää oli kyllä sit Diesel pelejä mutta saahan niitä toki bensallakin.

Ja jos sulla on toi raha niinku taskussa marssi saksaan sen kanssa. :D

Miten olis Volvo s-v 40 2.0turbo menee kaikilla herkuilla tohon hinta haarukkaan.
Ainakin meitsi on tyytyväinen.

Audia en suosittele enää kenellekkään ainakaan turbon kanssa,
tiedän 2 tapausta kun turbo on sanonut työsopparin irti,
toinen kerta maksoi 1250ecuu ja toinen kerta yli 2000euroa.
Ja toisen auton mittarissa oli tapahtuma hetkellä 75000km.

Osta uusi auto. Jokin ihan tavallinen, kuten Volvo S60 tai Volvo V70 jos farmaria mielit. Moni on ollut V70 farmariin tyytyväinen.

Ja pidä auto uutena, vaihtaen säännöllisesti

EDIT: ei kun et saakaan V70 tuolla rahalla. V40 ei missään tapauksessa, se ei ole farmarin mitoissa ollenkaan. Hmm.. VW passatin farmari

Jos uuden auton haluaa, niin 1.9TDI Passat variant, kivat kyydit ja tilaa on myös ihan kivasti.

Originally posted by Richard75
Tuolla 35000e summalla saakin jo kivan 1-2v "vanhan" A4 1.8T Quattron. Ainakin meikäläinen taitaa sitten kallistua Quattron suuntaan.

Samaa mieltä. Oon ollu pari talvea töissä Audin talviajokoulussa ja voin sanoa et on kyllä ehdottomasti ainakin paras talviauto. Voitti muuten TM:n talviautotestinkin 2001. Tohon 1.8T:hen saa sit vielä helposti lisää heposia lastulla jos menohaluja riittää.

Audi 80 oli vm. -92 oli todella hyvä ja tirheä peli, kunnes jäi junan alle. Hommaan itse joskus Audin.

Volkswagen polosta pamahti vaihteisto aika näyttävästi, joten luottamus volkkareihin aika matalalla.

Citroenilla taas saa runnoa vaihteita päälle.

Suosittelen lämpimästi Bemaria, mulla ollu 316 -01 ja on edelleenkin.
Hinta pyöri silloin ostettaessa n. 33000€
:david:

Toi summa jos minulla olisi autoon nyt niin Honda Civic Type-R, tolla taitaa saada jo uuden ja jääkin rahaa. Kiva pikkuauto jossa urheiluauton suorituskyky.

Olen myös Audi A3 tyytyväinen omistaja, enkä ole katunut hankintaani.

EDIT: ei kun et saakaan V70 tuolla rahalla. V40 ei missään tapauksessa, se ei ole farmarin mitoissa ollenkaan. Hmm.. VW passatin farmari [/B][/QUOTE]

----------------------------------------------------
Juu ei kyllä v40 mikään tilaihme ole varmasti pienin farkku mitä löytyy, mutta kyllä sillä 2 aikuista ja 1 skidi pystyy heittämään aika pitkiä reissujakin.

Passat farkku= Iso ja kömpelö mopo."helevetin ruma"

---------------------------------------------------
Ja sitäpaitti mun äiti on vahvempi kuin sun.

Originally posted by TheSami
Toi summa jos minulla olisi autoon nyt niin Honda Civic Type-R, tolla taitaa saada jo uuden ja jääkin rahaa. Kiva pikkuauto jossa urheiluauton suorituskyky.

Urheilu auton suorituskyky??? 6.8 0-100km/h
huiput alle 250km/h.

Originally posted by TheSami

On siinä kanssa etuveto. :urjo: Siinä meni sitten urheilullisuus saman tien.

Pitää olla takatyöntö tai neliveto, jos urheilullisuudesta puhutaan. :kippis1:

Originally posted by sterpuska
Urheilu auton suorituskyky??? 6.8 0-100km/h
huiput alle 250km/h.

Mutta hinta pysyy järkevänä ja auto on uusi.

Toki tolla rahalla saa esim. vanhan cossun jossa on mittarissa 190 000 ja oikeasti ajettu 435 000.

Uusi on aina uusi.

Kävin vasta ajamassa moista ja minä ihastuin heti.

Tolla rahalla luulen, että ostaisin uuden Golf GTI:n tai Bora 1.8 Turbon, jos ei ole perheautolle tarvetta.

Mulla on Golf IV 1.6. Eihän se mikään tykki ole, mutta on toiminut moitteettomasti kolme vuotta!

Seat Leon tai VW Passat voisivat olla vaihtoehtoina eli VAG-linjalla mennään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom