Auto Saksasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zeoy
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No jos oikeasti viitsit auttaa tuntematonta, niin en kyllä laita vastaan! Jo toi sähköpostiyhteyden saanti kyllä helpottais paljon... Ei tosiaan tarvi moneen yrittää, etsin pari parasta vaan noista.

Laitatko mulle sähköpostia hipsu3 ( at ) hotmail.com? Kun ei oo vippejä, eikä pysty yv:tä laittamaan.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oonko mä ainut jota kiinnostaa tuliko Dunpille kauppoja?? Jos, niin kerro toki miten meni paperisodat ja tullit jne.

PS. Neljästä vaihtoehdosta 2 sain kiinni, illalla kun yritin 1 paikka oli jo kiinni (autoliike) ja 1 yksityinen ei vastannut.
Molemmat myyjät jotka sain kiinni puhuivat myös englantia ja autokaupassakin varmasti oltais osattu. Eli nämäkin kokemukset vain vahvistavat sitä mielikuvaa, mikä minulle on jo täällä asuessa muodostunut, että englantia osataan yleensä ihan hyvin. Puhuin noiden myyjien kanssa, en pelkästään laittanut tekstiviestejä (viestissähän nyt sujuu englanti kaikilta).

Tuskinpa muita kiinnostaa, mutta kerrotaan silti. Meinasin kyllä laittaa sinulle vielä sähköpostia, miten kävi.

Eli tosiaan, löytyi pari varteenotettavaa autoa samalta alueelta. Lopulta kaupat kuitenkin jäi tekemättä, ja siis koko reissu jäi välistä. Laskeskelin, että toinen olisi kuitenkin tullut turhan kalliiksi veroineen (2003 mallia, korkeet verot tullu yleensä). Toinen olisi taas ollut muuten hyvä, mutta lopulta ilmeni, että autossa oli kytkinvika. Myyjä oli kuitenkin rehellisen oloinen ja lupasi asian hoitaa, mutta ikävä kyllä siinä kesti liian kauan. En uskaltanut lähteä hakemaan autoa, joka _todennäköisesti_ toimii, kun Saksaan asti pääsen.

Nyt tosiaan ei ole aikaa enää lähteä käymään Saksassa, ennen kuin syksyllä. Ehkä sitten... :D

Jep, ton hintojen laskun vuoksi tässä syksyä odotellaankin, varsinkin kun pahin kuume on jo mennyt ohi :D Muutenkaan tänä kesänä ei olisi paljo kerennyt kruisailemaan...

Kaverin isä kävi hakemassa auton tossa muutama viikko sitten. Oli käsimatkatavaroissa rahat ja läpivalaisussa oli maininnut käteistä olevan reippaanpuoleisesti mukana auton takia. Ei oltu kyselty jatkokysymyksiä. Tuossa lähteessä kerrotaan just se, mtä olitkin ymmärtänyt eli tultaessa tai poistuttaessa EU:n alueelta on ilmoitettava.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sukulaisella oli 25 tonnia käteistä semmosessa vyöpussissa, kun se haki autoa saksasta. Ite en uskaltaisi kantaa ton kokoluokan summia mukana, koska tarkistelisin varmaan viiden sekunnin välein, että ne on varmasti vielä tallessa. :david:

Sukulaisella oli 25 tonnia käteistä semmosessa vyöpussissa, kun se haki autoa saksasta. Ite en uskaltaisi kantaa ton kokoluokan summia mukana, koska tarkistelisin varmaan viiden sekunnin välein, että ne on varmasti vielä tallessa. :david:

Mulla oli jo jännäämistä neljässä tonnissa, kun olin yksin liikenteessä, enkä todellakaan ole tottunut käyttämään penniäkään käteistä =D

Mitä hyviä tapoja on siirtää rahat mukanansa?

Tässä hieron nyt kauppoja ja yksi ärsyttävä asia minkä oon huomannu niin jos liikkeestä ostat niin listahinnasta on ihan turha odottaa alennusta! Ei kirveelläkään saa edes satasta pois; yksityisiltä jos ostaa niin 5-10% käteisalennukselta puhutaan, tarkistettu kollegalta joka on ollut autokauppiaana ja tutuilta (saksalaisia) jotka autoja ovat ostelleet. Mitä tarjoavat sitte on usein talvirenkaat, katsastus ja ehkä seuraava huolto jos on lähellä. Rahanarvoisia etuja toki mutta silti pieni alennus olisi jo synnyttänyt yhden ostopäätöksen.

Paras esimerkki oli kun yhden Golffin nettihinta oli 16930, mutta liikkeeseen mennessä hinta olikin ikkunassa 16580. Koeajojen ja muiden muodollisuuksien jälkeen siirryttiin pöydän ääreen ja ruvettiin keskustelemaan hinnasta, tietenkin otin lähtökohdaksi tuon 16580 ja aloin siitä huudattamaan alaspäin. Tätä hintaa myyjä ei tunnistanut ollenkaan ja kollegoiden kanssa käytiin kattomassa autolla että onko tosiaan sellainen hinta, olihan se. Lopputulema: Hinta, mikä netissä on ilmoitettu on pitävä ja tuo oli vain heidän virheensä, emme kuulemma tulleet 100km päästä vain katsomaan autoa ja jos tulimme, niin nettihinnan perusteella. Näytti vielä jotain lappua missä oli mukamas 16930-hinnasta jäävä liikkeen voitto mainittu, 342,50 euroa :D Ei laitettu edes riitaa puoliksi 580 ja 930 väliin. Hemmetin hyvä auto mutta alkoi niin vituttamaan tuollainen paskanpuhuminen että jäi kauppaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom