Auto parkkiin Helsingin keskustassa

Timba79 sanoi:
Ja ei mikään hevimesta
Miten ois sitte irlantilainen, Molly Malone`s, the best irish bar in town!, kaisaniemenkatu khaksi. :D. Tai palloukkoja vastapäätä Sport`s academy, aika peruskuppila, mutta ei kuitenkaan räkälä. Räkälöitä löytyy kalliosta jos halpa tuoppi kiinnostaa. Ihan ytimestä sitten kaivokadulta Lady moon, vanhempien (ei siis teinien) bilemesta. Mites biljaaardi?-> Chaplins, mannerheimintie 6. Entäs onko porukassa metroseksuaaleja, DTM, Iso-robertin katu 28. Tissibaari samalta kadulta numeroilla 4-6, Gentlemens club. Texmex tyylinen ruokapaikka jonka yhteydessä clubi, Amarillo, mikonkadun ja yliopistonkadun kulmasta. Karaoke?!!! Jeee!-> PATIS eli pataässä, Marian katu 9...etc.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pakkoroisto sanoi:
Kisiksen parkkis on p-pirkkojen ykköskohde!päivällä muistaakseni max4h.
Kisahallilla on myös noita ilmaisia 24h-paikkoja, eli Mannerheimintietä pohjoiseen ison hallin kohdalle, ei voi olla huomaamatta :D

Jos kerta Seasideen oot menossa, niin auto ilman muuta parkkiin Hietalahdentorille, kyllä se siinä yhden yön pysyy. Ei nyt kannata toiselle puolen kaupunkia autoa viedä parkkiin, kun ihan tuon hotellin vierestäkin löytyy todella paljon parkkipaikkoja.

Illanviettopaikkoja: Amarilloa vois kyllä suositella, sinne on hyvä mennä jos haluaa vaan istua iltaa. Edellä mainittua Sports Academyä en kyllä suosittelis, kun et kerta oo millään äijäporukalla menossa, muuten kyllä. Hamlet saattas kans ehkä sopia tuon ikäselle.

Hamlet, joo. Hieno paikka. Viimeisen kerran kun kävin siellä, joku tuntematon spuge esitti mielenkiintoisen performanssin. Tuhkakuppi täynnä stumppeja huulille, suu auki, kallistus, ja perään voimakasta pureskelua. :thumbs:

Nyt on parkkiongelma ratkaistu kun tuli sukulaismajoitus.

Vielä ei ole tietoa minkälaisella porukalla ollaan lähdössä yöelämään. Mutta ihan mukava se on jotain ennakkoon tietää, vaikka nää paikalliset varmaan paikat tunteekin. Edellyttäen että maku on edes yhtään sinneppäin.

No perkele. Oisin vielä sanonut että VR-Makasiinien pihalle. Alue on pysäköintikieltoaluetta jonne saa pysäköidä vain luvan omaavat, mutta ei siellä autoja ole kuin pari kappaletta ja tilaa on kuitenkin kymmenille. Ja sitä ei kai parkkiliisat valvo, koska aina Helsinkiin mennessäni autolla, jätän autoni sinne enkä yksiäkään pysäköintivirhemaksuja ole saanu.

Ei nää vinkit hukkaan mene. Ennemmin tai myöhemmin niitä kuitenkin taas tarvitsee. Ja oon kuullu saman suuntasta tosta VR:n parkista.

Oon saanu sakot makasiinien parkkikselta. Mut vaan kerran, eli prosentti on alle 1 koska jätän myös ite sinne, edelleen.

illanviettopaikoista: em. Amarillo ok, Molly Malone kans (saattaa olla kyllä aikas täynnä), Mocambo ratakadulla on jeppasjee myöskin.

erittäin hyvä tapa kikkailla sakkolappujen kanssa: jos sakotettuja autoja on paljon (pätee massatapahtumiin) niin kandee ottaa toisen auton tuulilasista lappu ja laittaa omaan, ei varmasti muista pirkot eikä ainakaan jaksa tarkistaa kaikkia autoja. aina on toiminut.

Ilecules sanoi:
jos sakotettuja autoja on paljon (pätee massatapahtumiin) niin kandee ottaa toisen auton tuulilasista lappu ja laittaa omaan, ei varmasti muista pirkot eikä ainakaan jaksa tarkistaa kaikkia autoja. aina on toiminut.
Et oo tosissas!? Ei helevetti mikä :david: . Oisko kiva saada joku muistutuslappu kotiin olemattomasta parkkisakosta, korkoineen..

Huppe sanoi:
Onnela on syvältä...

Se on mistä jokainen itse tykkää, sä sanoit tykkääväsi paikoista joissa soi "musictv:n-perseenheilutus-musiikki" ( :urjo: ), sitä tuo Onnela ei todella ole. Anyway, yhden kerran käyneenä voin suositella ks. paikkaa (ehkä toisen kerran jälkeen toista mieltä tai ehkä en)

jänkäkoira sanoi:
Et oo tosissas!? Ei helevetti mikä :david: . Oisko kiva saada joku muistutuslappu kotiin olemattomasta parkkisakosta, korkoineen..

Niin tän voisi korjata sillein, että jos on joskus elämässään saanut itse pysäköintivirhemaksun, niin pitää sitä aina autossaan hansikaslokerossa tallessa, jotta voi sen laittaa sitte tälläsessä tilanteessa tuulilasiin eikä tarvi toisen autosta ottaa.

jänkäkoira sanoi:

Kyllä ne lähettää siitä parkkisakosta huomautuksen että maksapas ennenkuin mitään viivästyskorkoa joutuu pulittamaan.

Ilecules sanoi:
Kyllä ne lähettää siitä parkkisakosta huomautuksen että maksapas ennenkuin mitään viivästyskorkoa joutuu pulittamaan.

Menee jo :offtopic: iksi, mutta eikös se virallisesti ole niin, että maksuaikaa on 7vrk, jonka jälkeen tulee "sakko" maksettavaksi puolitoistakertaisena. Käytännössä kyllä toisin, itse en ole melkeen ikinä sen 7 vrk sisällä maksanut ja sitten kun olen, ilman korkoja, niin ei siitä mitään ole jälkeenpäin kuulunutkaan.

Ilecules sanoi:
Ok, olin väärässä. Jotain korkoja siihen on kuitenkin merkattu, mutta ilmotuksesta ei ollut tietoa, koska oon aina nohevana maksanu viimeistään tunnin sisällä sakosta vitutuksen lumoissa. Mutta en kuitenkaan ymmärrä tollasta..tulee tuosta kuitenkin harmia älyttömästi kun aletaan selvittää, että mistä helvetistä mä muka oon parkkisakot saanu..jne.

Lauantaina 18. päivä oon menossa lindalinellä tallinnaan, joka lähtee makasiiniterminaalista.
Tietääkö joku siinä "lähellä" olevia ilmaisia parkkipaikkoja :nolo:?

Eipä taida olla enää koko Helsingin alueella ilmaisia paikkoja. Koko Kaivopuistonkin alue on nykyään maksullista ja paras ilmainen parkkipaikka on Kaivohuoneen parkkipaikka jossa on siinäkin kiekkorajoitus 2/4h maksimi-ajalle.

Tietty viikonloppuna on jotain mahdollisuuksia löytää jostain asuinlähiöstä keskustasta siis parkkipaikka jossa pysäköinti on kielletty arkisin 9-17 välisenä aikana. Nuo kun vaan tuppaavat olemaan todella kortilla.

Kyllähän kisahallin parkkis kai on vielä ilmainen. Keskustaan pääsee sitten näppärästi ratikalla, eikä taksikaan terminaalille ihan hirveitä maksa. Ne kisiksen 24h paikat tuppaavat vaan useinmiten olemaan kaikki varattuja, 4h paikkoja kyllä riittää.

Vieläkö nykyisin Lintsin lähistöllä on ne kadunvarrella olevat parkkipaikat ilmaisia? Joskus tuli sinne jätettyä kun käytiin Tallinnassa, ratikalla ajeltiin satamaan. Pitäisi tuossa ensi viikonloppuna ajella taas tsadiin ja jonnekin pitäisi autokin välillä majoittaa. Tosin on omakin majoitus vielä hiukan auki, ainakin teltta lähtee varoilta takakonttiin mukaan. :D

E: siitäpä tulikin mieleeni, että mitä leirintäaluetta voisitte suositella teltan kanssa yöpymiseen, max 30 km keskustasta? Plussaa olisi jos aamu-uintimahdollisuus löytyisi.

Vieläkö nykyisin Lintsin lähistöllä on ne kadunvarrella olevat parkkipaikat ilmaisia? Joskus tuli sinne jätettyä kun käytiin Tallinnassa, ratikalla ajeltiin satamaan. Pitäisi tuossa ensi viikonloppuna ajella taas tsadiin ja jonnekin pitäisi autokin välillä majoittaa. Tosin on omakin majoitus vielä hiukan auki, ainakin teltta lähtee varoilta takakonttiin mukaan. :D

E: siitäpä tulikin mieleeni, että mitä leirintäaluetta voisitte suositella teltan kanssa yöpymiseen, max 30 km keskustasta? Plussaa olisi jos aamu-uintimahdollisuus löytyisi.

Jätä auto Kulosaareen tai Herttoniemeen ja painele metrolla Stadiin. Ilmaisen paikan saa takuuvarmasti.
Lintsin lähistöllä on mittarit käytössä jopa sunnuntaisin.

Rastilan leirintäalue?

Suositut

Back
Ylös Bottom