Aurinkolasi thread kesä 05

Ikä
37
Aurinkolasit alkaa varmaan olemaan jo enemmän kun ajankohtainen aihe, joten tässäpä ois threadi 05-aurinkolaseille :)

Onko ihmiset ajatellu minkälaisia laseja ostaa vai vieläkö vanhat lasit kelpaavat? Itsellä olisi myös lasien ostaminen edessä, joten tänne voisi pistää myös nettikauppoja mistä voisi laseja saada vähän halvemmalla..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon jo jonkin aikaa ollu kiinnostunu Roadview-linsseistä, jotka sais omilla voimakkuuksilla. Onko kellään näistä kokemuksia? Nimenomaan autoiluun mainostetaan olevan hyvät, mutta sopinevat muuhunkin. Ihan kesän budjetista riippuu kärsiikö investoida...

Edit: iivilin postiin viitaten, nämäkin ois omien tietojeni mukaan ~100€ hintaiset, omilla voimakkuuksilla siis.

Merkeistä en tiedä juuri mitään, muuta kuin sen, että mitään tod. kuulin näköisiä en voi ostaa, koska haluan arskat vahvuuksilla. Tästä koituu kuulemma se, että jos esim. ottaisin vahvuuksilla linssit joihinkin hyvän näköisiin kaareutuvalinssisiin, niin ne linssit eivät pysyisi yhtä hyvin, kuin mälsemmän näköisissä.

Tiedustelin alustavasti hintoja. Halvimmat vahvuuksilla ovat siinä satkun paikkeilla ja hyvistä (joustokulmat, laadukkaan oloiset ja ihan ok näköiset) joutuisi sitten pulittamaan ainakin 200€. :( (ainiin, jälkimmäisten merkki taisi olla Sergio Tacchini tai sinne päin, olivat ihan ok näköiset, vaikkeivat überkuulit kumminkaan) Saa ny nähdä, raskiiko niitä ostaa. Tod.näk. kallistun tommosiin n.200€ maksaviin parempiin, jos ostopäätöksen teen.

Katotaan nyt, kunhan mun agentti menee jenkkeihin kesä/heinäkuussa. Sitten voi sieltä ostaa hiukan halvemmalla miellyttävät. Tällä hetkellä valintaa tehdään akselilta Arnette-Bolle-Killer Loop. Nykyset onkin jo 6 vuotta vanhat.

Viime kesänä ostetutut Prada MiuMiut saavat vielä kelvata:) Mitä kaupassa hieman tämän vuoden malleja ihmettelin, niin aika isoja ja "pröystäileviä" olivat.

Mulla on ollut jo kaksi kesää käytössä Emporio Armanin lasit, punaisilla linsseillä. Ne ovat ehdottomasti parhaat aurinkolasit, jotka olen omistanut, joten ne ovat käytössä tulevanakin kesänä (tai itseasiassa autolla ajaessa käytän jo nyt).

Viime kesänä hankin Ray Banit,mallia en nyt yhtäkkiä muista.Sitä ennen käytin 'halpislaseja',mutta ei tod.oo tarvetta nyt vaihtaa.On vaan niin kauhee ero noitten lasien välillä!!

Toissa kesänä Policen lasit hankin, ehkä ne vielä tämänkin kesän saa mennä, ellei sitten heräteostokseen sorru...

Relg sanoi:
Toissa kesänä Policen lasit hankin, ehkä ne vielä tämänkin kesän saa mennä, ellei sitten heräteostokseen sorru...

Sama täällä, nuo lasit on hyvät päähän ja ihan asiallisen näköset, jopa emännänkin mielestä.

Taas jotkut halvemmat pitäisi ostaa, joita voisi sitten käyttää viihteellä ollessa. Ei viittis noita parempia hävittää mihinkään, autolla ajaessa on pakko olla lasit jos vähänkin arska paistaa.

Mulla on Maxista ostetut halpislasit (39.90(mk)) juurikin tommosina "rymylaseina". On ne ihan hyvännäköset. Jos ei laseista tiedä yhtään enempää, noita vois melkein jopa laadukkaiksi veikata. Pitäisi kyllä jotkut uudet laatulasit ostaa. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan...

phy73 sanoi:
Kertokaa joku siisti malli missä on punaiset linssit?

Mä voisin muuten suositella samanlaisia kuin itselläni, mutta Armanilla taitaa tuo mallisto vaihtua tyyliin joka vuosi, joten noita ei varmaan enää saa.

iivili sanoi:
Tiedustelin alustavasti hintoja. Halvimmat vahvuuksilla ovat siinä satkun paikkeilla ja hyvistä (joustokulmat, laadukkaan oloiset ja ihan ok näköiset) joutuisi sitten pulittamaan ainakin 200€. :(
Emäntä osti Raybanit vahvuuksilla, hintaa taisi tulla jotain 150e. Onhan tuo toki merkkinä vähän rahvaanomainen, eikä mitenkään uber-cool.

Viime vuonna hommatuilla Raybanin sidestreeteillä menen itse vielä.

Jos joku löytää Niken Impulse laseja jostain niin olen kiitollinen vinkistä. Meni tuollaiset pysyvästi palasiksi syksyllä ja nyt mopokauden alkaessa pitäisi löytää uudet. Sopivien löytämisessä oli niin infernaalinen homma viimeksi ettei kiinnostaisi vaihtaa merkkiä/mallia.

Itse ostin pari kesää sitten ray-banit vahvuuksilla. Itsellä melko kapea pää joten kaikki näyttää mainospöllöltä. Kun vihdoin löytyi lasit, niin voi jumalauti sai pulittaa itsensä kipeäksi.

Se malli oli sellasta tosi kaarevaa mallia ettei niihin meinattu saada hiottua linssejä. No kuitenkin saatiin ja tietenkin kovamuovipinta ja kaikki herkut. Ei maksanut kuin 500e :D

Juu Ei tarvi ostaa aurinkolaseja pariin vuoteen.

Joku kysy punalinssisiä laseja. Oakleyllä on jotain malleja ainakin ollut. Ainut huono puoli että maksavat hemmetisti ja ei koskaan alennuksessa. Raybanillakin oli yks ihan siisti punalinssinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom