Aurinkolasi thread kesä 05

Edelleenkin:

:haart:
02_new_rb3142.JPG

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla noita aurinkolaseja hukkuu ja hajoaa niin paljon, että enää en viitsi ostaa mitään 300 juuron merkkilaseja. Yhdet Dolce & Gabbanat on vielä tallessa ja yritän olla hävittämättä niitä. Ja mulla makukin vaihtuu niin tiuhaan, että olis talous aika tiukilla, jos jokaisen vaatteen ja mielen muutoksen mukaan ostelisin "oikeita" aurinkolaseja.
Kahden viimeisen viikon sisällä olen ostanut kahdet punalinssiset lasit, toiset sporttiset ja toiset vähän fiinimmät. Ja tuollahan noita kaiken maailman laseja on laatikot täynnä. Mutta punaiset, pinkit tai viininpunaiset näyttäis olevan mulla tän kevään juttu.

iivili sanoi:
Merkeistä en tiedä juuri mitään, muuta kuin sen, että mitään tod. kuulin näköisiä en voi ostaa, koska haluan arskat vahvuuksilla. Tästä koituu kuulemma se, että jos esim. ottaisin vahvuuksilla linssit joihinkin hyvän näköisiin kaareutuvalinssisiin, niin ne linssit eivät pysyisi yhtä hyvin, kuin mälsemmän näköisissä.

Oakleyltä saa vahvuuksilla ja küülia und kaarevaa. Kallista tosin on.

Helvetti, mistä saa pilotit nykyään? Vanhat ku meni eka rikki ja sitten vielä hävis.

Antzu sanoi:
Oakleyltä saa vahvuuksilla ja küülia und kaarevaa. Kallista tosin on.

Juu ... Oakley on allekirjoittaneenkin mielestä paras vaihtoehto. Minkähän takia just noihin saa hieman normaalia kaarevammat vahvuuksilla? Itse pidän myös tärkeänä, että sankojen pää on suora, koska silloin voi sankoja pitää vaikka lasketellessa pipon päällä.

Parisen vuotta vanhoilla Vogueilla mennään edelleen. Aika perusmalli, sopii siis hyvin meikäläisen varsin mitäänsanomattoman pukeutumisen yhteyteen. Mukavat päässä ja toimivat erinomaisesti siinä mihin ovat tarkoitettukin: suojaavat silmiä kirkkaalta auringolta. Muutamat halpislasit löytyy sitten tilanteisiin joissa on keskimääräistä suurempi mahdollisuus hajottaa tai kadottaa ne.

MerZi sanoi:
Oakleyn Julietit, Plasma / Ice Iridium Polarized. Kalliithan nuo ovat mut ei voi mitään. Kerrankos sitä kärsitään... Noita himoitsin jo vuosi taaksepäin mut eipä ollu silloin rahaa. Onhan tuolla Oakleyllä toki monia muitakin hyviä laseja. Paljon muitakin merkkejä ja malleja oon kokeillu ja katellu, mut Oakleyt on vakuuttaneet. Hinnakkaita mutta myös laadukkaita, avollakin kestäneet jo useita vuosia hyvänä.

Siinä on tietty se, et kun ostaa kalliit lasit ja kadottaa ne, keljuttaa suunnattomasti... :curs: Onneks mä oon huono hävittämään mitään, tähän asti ainakin kestäny kaikki arvokkaampi omaisuus matkassa. :)

Paljonkos kustansi toi Julietit polaroideilla? Itekki eka kelasin noita, mutta joku 370€+ oli hieman liikaa. Otin sitten oakleyn a-wire 2.0 polaroidit oli nekin tosin hieman alle 300 euroa. Mutta hyvin istuu päässä ja pirun hyvät linssit verrattuna johonkin halpahallin laseihin.
;)

HITB sanoi:
Paljonkos kustansi toi Julietit polaroideilla? Itekki eka kelasin noita, mutta joku 370€+ oli hieman liikaa.

Tuolla Oakleyn sivuilla muistaakseni hinta oli (alkaen?) 330 US dollaria, ihan tarkkaan en muista paljon oli hinta niissä mitä itse kattelin Suomessa. Avon lasit on hankittu ulkomailta, jonkin verran edullisemmat kuin täällä, tosin ei muistikuvia (siitäkään) paljon ne makso.

Tarkoitus olisi hommata elämäni ekaa kertaa piilarit, niin voin sitten samalla ostaa elämäni ekat kunnon aurinkolasit.

Haussa olisi vaan aika erikoiset lasit. Erään oppaan kirjoittajalla on kirjan kuvissa päässä ilmeisesti jonkinverran vedenpitävät aurinkolasit ja vieläpä helvetin tyylikkäät.

Tossa eräät, ei tosin niin hienot
ken_face.jpg

Tuommoiset on varmaan pakko löytää jos tahtoopi piilareita koskessa huitoessa pitää. Onko kellään tietoa ?

edit: katselin jo surffaajille suunniteltuja, mutta ne ei varmaan estä tarpeeksi vettä pääsemästä paineella silmään.

Mistä sais sellaiset 80-luvun Sleepy Sleepers-viirulasit? Ne on iätöntä tyylikkyyttä. Toisaalta kans semmoiset 70-luvun kekkoslasit itse maalatuilla sangoilla olis kans pop.

Mulla on yhdet vähän saman näköiset kuin noi Tomin reiskat, mustana tosin. Täksi kesäksi ajattelin hommata jotkut vähän urheilullisemmat lasit, jotka pysyisivät päässä ääritilanteissakin. Oakleyn laseja olen katsellut, mutta voi jäädä haaveeksi jos ei sukulaiset ole avokätisiä yo-kemuissa :)

Mulla on käytössä jättimäiset peili-pilotit, kuin irstaimmalla moottoripyöräpoliisilla konsanaan. Niitten takaa on hienoa katsella maailmaa ja ajatella härskejä. Lasit ovat muiden mielestä helvetin rumat mutta sitä suuremmalla syyllä käytän niitä. Ovat ne vaan sellaiset lasit!

Mistähän sais sellaset tyyliä bluesbrothers lasit, vaikka ihan halpis. Mä en noista teknolaseista oikeen pidä :D

Mites onko muilla aurinkolaseja vahvuuksilla, itellä kun pitäis tollaset olla että näkee muutamaa metriä kauemmas. :(

Mistäs vois tilata tai ostaa hyvän näkösiä laseja vahvuuksilla? Mitä malleja on hienon näkösii ja onko ne hyvät käyttää?

EDIT: Jaaha en näköjään nää kunnolla vahvuuksillakaan. Asiaa oli puitu jo hieman aiemminkin. Anteeksi siitä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom