Aurinko tulee - oletko valmis?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perkele, taas koko eilinen päivä ulkona ja taas palo paikat. :D
No, kädet ei enää palaneet kun olivat jo kerran sen tehneet. Nyt on tosin tosi seksikäs punaniska. :rock:

Viikonloppu meni kertausharjoituksissa saaressa. Ulkona tuli oltua, jaffa paisto jatkuvasti. Äsken piti käydä hakemassa apteekista hieman after sun -rasvaa. :)

Alkaa tuo aurinko pikkasen jo lämmittämään. :) Perjantaina heilui vesuri koko päivän ja eilen koko päivä ulkona jyrsimässä pihaa. NNaama on nyt punainen muustakin syystä kun asennusoluesta.
Harvemmin palan (suomen)auringossa mutta asiaan vaikuttaa varmasti paljon se, että kerran vuodessa yleensä onnistuu käymään etelän lämmössä.

Kesä tekee tuloaan
joku tekee kuolemaa
tytöilla on hameen alla
jotain kosteaa

Tänään sitä taas tullee ja oikein kunnolla. Jo aamuaerobisen aikana huomasin aamuisen auringon hellittelevän ja säteilevän kutsuvasti. Ja minähän vastaan kutsuun! Oih, ota minut, aurinko! Olen valmis! :love:

Helvetti on irti! Aurinko paahtaa ja se saa meikäläisen ahdistuksen partaalle.
Mikään ei huvita kun on niin kuuma, kaikista vähiten lenkkeily kiinnostaa.
Nyt voin sanoa, että vituttaa!

Ja kesävaatteita ei ole ja juuri sovittelemani kesähousut on tehyt rimppakintuille :curs: :curs: :curs:
Mistä hieman reitevämmälle naiselle kesävaatetta ????

Nyt on munkin bikinikausi korkattu! :kippis1:
Tulin töistä aamulla yhdeksän aikaan, eikun vaatteet veks ja rannalle viltin päälle köllöttelemään:) Rupes jo vähän kuumottamaan olkapäitä ja pakaroita, (wtf?) toivottavasti ei hirveesti kärtsähtäny... Toivottavasti säät jatkuis hyvinä, ihanaa kun on lämmintä!! :hyper:

Mä olen kai sitten erilainen nuori kun auringonpaiste on mulle myrkkyä.

Iho ei pala vaan ruskettuu mukavasti ja yleensä se jo alkukesästä saa väriä rantalentistä pelatessa tai vesillä pyöriessä. Silti ihannekelit on pieni pilvipouta kun saa hyöriä ulkosalla rauhassa mielellään leudon tuulen viilentämänä.

Solariumissa kävijöille ja aurinkorannalla makaaville lahnoille mulla on varattuna leveä hymy tuollaisesta hullunkurisesta toiminnasta.

torni2002 sanoi:
Solariumissa kävijöille ja aurinkorannalla makaaville lahnoille mulla on varattuna leveä hymy tuollaisesta hullunkurisesta toiminnasta.

Rannalla makaaminen on just rentoa hommaa, jättää vaan ne aivot kotiin ja ottaa jotain hyvää musiikkia mukaan ja samalla voi katsella hyviä maisemia. ;)
Sama kai se on miten sitä aurinkoa ottaa, toiset löhöää rannalla toiset poimii marjoja.

Aurinko tuli - en ollut valmis. Seurauksena palanut klyyvari, joka hilseilee pois pikku hiljaa. Naama muistuttaa nyt hieman Nasse-sedän pärstää.

Onko kukaan huomannu kuinka nykypäivänä terveysviranomaiset sun muut tahot tekee auringon otosta / solkusta todella negatiivista juttua. Kirjottakaapas vaikka "tanning" googleen niin ekalle sivulle tulee monta virallisen näköstä sivua joissa kehoitetaan välttämään vaarallisia UV-säteitä suunnilleen kuolemaan saakka ja siis se ei todellakaan rajoitu edes siihen että pitäisi välttää palamista mutta että ihan normaali ruskettunuminenkin (sana? :) ) on pahasta iholle. Ja että sun pitäis laittaa aina aurinkorasvaa kun menet ulos ja pitkähihainen paita ja hattu ettet vaan saa aurinkoo tippaakaan! :) Todella naurettavan kuulosta tekstiä mutta onhan ne oikeessakin varmasti tietyissä asioissa.

Kyllähän tuossa tuli yks päivä vedettyä kavereitten kanssa 80km pyörälenkki ja sen seurauksena kädet kärähti hieman myös rusketusta tarttui jonkin verran. ja myös hienot rusketusraidat sain aikaseksi koska olin t paita päällä :curs: .

Jimbe sanoi:
Onko kukaan huomannu kuinka nykypäivänä terveysviranomaiset sun muut tahot tekee auringon otosta / solkusta todella negatiivista juttua. Kirjottakaapas vaikka "tanning" googleen niin ekalle sivulle tulee monta virallisen näköstä sivua joissa kehoitetaan välttämään vaarallisia UV-säteitä suunnilleen kuolemaan saakka ja siis se ei todellakaan rajoitu edes siihen että pitäisi välttää palamista mutta että ihan normaali ruskettunuminenkin (sana? :) ) on pahasta iholle. Ja että sun pitäis laittaa aina aurinkorasvaa kun menet ulos ja pitkähihainen paita ja hattu ettet vaan saa aurinkoo tippaakaan! :) Todella naurettavan kuulosta tekstiä mutta onhan ne oikeessakin varmasti tietyissä asioissa.

Se nyt vaan on sitä, kun on alettu huomata että eri asioista tulee syöpä niin heti aletaan varoittelemaan.
Sipsithän saivat kokea osansa tästä kun niissä oli jotain palanutta osaa tms. joka aiheutti heti sitten syöpää ja sipsit oli heti saatanasta jne.

Tosiasiahan on että kaikki aiheuttaa syöpää. :rolleyes:
Oikeasti, mikä tahansa asia aiheuttaa syöpää. En usko, että sellaista asiaa onkaan, joka ei aiheuttaisi syöpää.
Aiemmin ei ole vaan kiinnitetty niin paljoa huomiota, kun lääketieteellinen kokemus/tietämys on ollut rajoitettua ja ihmisen elinikä lyhyempi.
Kohta kun tässä eletään 150-vuotiaksi niin syöpä alkaa kuulua jokaisen normaalivaivoiksi.

En oikein varautunu auringon paisteeseen ja nyt olen palanut, kädet ovat aivan punaiset ja kirvely helvetillinen :itku: Mutta ei haittaa kesä ja auringo :rock:

Reilun viikonpäästä korkataan rantakausi kunnolla, on nimittäin startti Espanjaaan pariksi viikoksi.

Olenkin jo tossa pohjia hakenut sokusta ja vielä 1-2 kertaa ois tarkotus ennen reissua käydä. Aloitin myös ottamaan karoteenia viikko sitten ja reissuun asti ja ehkä sen aikanakin sitä popsin. Ainakin ennen auttanut, että ei iho pala niin helposti.

Toivottavasti jaksaa aurinko paistella Suomenmaassa reissun jälkeen, saapi sitten rannalla löhöillä ja uida taas reilusti.

Auringosta tulikin mieleen, kun vkonloppuna kävelin keskustassa, vastaan tuli kalju, "hieman" palanut päästään -mies kavereidensa kanssa. Eipäs siinä mitään, kunnes katsoin toisen kerran ja hymy levisi kasvoilleni. Miehelle oli jäänyt aurinkolaseista kunnon valkoiset raidat silmien ympärille. Oli mahtanut aurinko miehelle maistua :lol2:

Itse en jaksa keskittyä paikallaan olemiseen rannalla, pitäisi olla todella hyvä kirja mukana, jos tunninkin makoilisin. Onneksi solarium on keksitty ja elämäni ensimmäistä kertaa olen päivettynyt (ja vieläpä ennen kesäkuuta!) :D

Reilun viikonpäästä korkataan rantakausi kunnolla, on nimittäin startti Espanjaaan pariksi viikoksi.

Voi vitsi, että oon kade! ;) Mä haluun kans kunnon helteisiin ja aurinkoon pian..

Voe vittu mä kyllä sanon! :curs: Vatsa ja rinta näyttää tällä hetkellä ton hymiön väriltä, tai vähä ehkä punasemmalta vielä. Oli pakko mennä lukee ulos ja unohtaa ajankulu ihan kokonaan.
Kivulias yö varmaan tiedossa, ku en omista mitään after sun-tuotteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom