Audi TT/S3 Kokemuksia kellään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Majori
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jos enemmän tulee niitä kilometrejä, niin toi 180 version kulutus on tietysti hieman maltillisempi verrattuna 225 malliin (olisko ollut 7,2 vs. 9,2 l/100km). Tekniikkahan tt:ssä on pääosin samaa kuin A3/Golf, eli kohtuu luotettavaa pitäisi olla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ostin äsken Audi TT 1.8 l turbo ja kotiintulomatkan jälkeen keskikulutus näytti 6.5l/100km. Olin aika positiivisesti yllättynyt siitä huolimatta miten pirteästi mokoma pikkuauto kiihtyi ja ajovakaus myös yllätti. Miinuspuolena tuulilasien tolppien katvealueet, pitää olla vaan entistä tarkempi.

No itseriittoisesta hymiöstä päätellen ostin siis todellisen luuserin pommin...ei ole malli vielä 2006 jälkeistä tuotantoa:)

Äitillä oli vuoden verran cabriolet vm. 2003, osto hetkellä 70tkm mittarissa. Mitenkään kovin hyvä maku autosta ei jäänyt, kun lähes kaikki mitä ko. autosta voi mennä paskaksi meni myös paskaksi. Tosi kiva pikkusportti muuten ja hyvä ajaa. Ymmärtääkseni TT:n pitäisi olla ainakin kohtuullisen luotettava, mutta mutsin yksilössä oli kaikenlaista pikkuvikaa ihan homosti esim. bypass-venttiilit ei kestä millään, ESP:n kiihtyvyys anturi rikki, ABS-antureita taisi mennä parikin rikki, lasinnostin piti vaihtaa, mittaristo piti vaihtaa, tehdasmankka oli surkea, volyyminappia ei tarvittu kuin hipaista niin jo meni täysille yms. yms. Ei mitään maailmaa kaatavaa vikaa, mutta jos ei ole kätevä käsistään tai ei muuten vaan pysty itse korjaamaan, niin kalliiksi tulee korjaamolle aina kiikuttaa. Jotain 12tkm mutsi kerkesi ajella niin hommasi tilalle uuden Boxsterin.

2007 Coupe 3.2 V6-konella ja S-tronicilla oli itsellä puolisen vuotta, mutta perheen lisäyksen myötä jouduttiin vaihtamaan tilavampaan. Siitä tykkäsin todella paljon, ei mitään vikoja(tosin oli suht uusi auto), aivan loistava käsiteltävyys, viimeistely ja ripeäkin vielä. Nyt käsissä taas laiska, ruma paska ja 10km töihikin vituttaa :jahas:. Parempi puolisko ei vielä oikein lämpene kolmosautolle:D

Ostin äsken Audi TT 1.8 l turbo ja kotiintulomatkan jälkeen keskikulutus näytti 6.5l/100km. Olin aika positiivisesti yllättynyt siitä huolimatta miten pirteästi mokoma pikkuauto kiihtyi ja ajovakaus myös yllätti. Miinuspuolena tuulilasien tolppien katvealueet, pitää olla vaan entistä tarkempi.

Tulitko hinausauton perässä vai millä helvetillä sä sait kulutuksen noille lukemille? :o Mä ajoin koko viime kesän vm 99 1,8t tt:llä siinä kulutus oli jotain reilua kymppiä. Naisten autohan toi TT on. En ostais ikinä ittelleni.

TT + Nainen = :kuola: :thumbs:

Tulitko hinausauton perässä vai millä helvetillä sä sait kulutuksen noille lukemille? :o Mä ajoin koko viime kesän vm 99 1,8t tt:llä siinä kulutus oli jotain reilua kymppiä. Naisten autohan toi TT on. En ostais ikinä ittelleni.

Kaupunkiajossa keskilukemat menee varmasti tohon, veikkaisin 8l/100km. Mut kaks litraa sulle bonusta siitä et oot näyttänyt "mistä kana kusee". Joskus joillekin käy näin. Naisten autohan se.

Eikä oo naisten auto, hyvä peli se on. On pienimunainen mies, jos ei kantti kestä TT:llä ajelua. :) Sporttinen, tyylikäs ja hyvä ajaa. Varsinkin tehokkaammat mallit. Hyvän ratkaisun teit Pinni, toivottavasti sattui hyvä yksilö kohdalle, vaikka aika huoletontahan noiden tekniikka kyl on(poislukien tuo powerrangerin tapaus).

Eikä oo naisten auto, hyvä peli se on. On pienimunainen mies, jos ei kantti kestä TT:llä ajelua. :) Sporttinen, tyylikäs ja hyvä ajaa. Varsinkin tehokkaammat mallit. Hyvän ratkaisun teit Pinni, toivottavasti sattui hyvä yksilö kohdalle, vaikka aika huoletontahan noiden tekniikka kyl on(poislukien tuo powerrangerin tapaus).

Man78 se täällä vielä puolustaa miehisyyttään... Mut onhan tuo vanha TT vähän samalla tavalla söpö kuin new beetle:kin:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei mulla oo TT:tä, mutta voisin ajaakin/omistaa. New Beetle on taas vähän eri asia, siinä ei sporttisuudesta paljon puhuta. Se on enemmän naisten auto, jos noita nyt pitää kategorisoida.

Man78 se täällä vielä puolustaa miehisyyttään... Mut onhan tuo vanha TT vähän samalla tavalla söpö kuin new beetle:kin:D
Viime kerran jälkeen kun tästä samassa ketjussa TT:stä puhuttiin on kahdelle tutulle tullut TT ja mukavia naisia ovat molemmat. Naisten ja naistenmielisten autohan tuo on ja IMO varsin erinomainen sellainen. Beetle on retrohenkisille naisille ja TT:t vähän sporttisemmille. Naisella TT = cool :worship: Miehellä TT = "varmaan manikyyriin menossa" :hyper:

Man78 on kyllä näiden autoketjujen virallinen ärrävikainen ganstaräppääjä, sitä ei voi olla pikkusen kiusaamatta/provoamatta kun se näihin niin suurella antaumuksella suhtautuu :D

Kyllä mulle kelpais TT jos olisi Pinni kuskina.

Miehellä TT = "varmaan manikyyriin menossa"
Man78 on kyllä näiden autoketjujen virallinen ärrävikainen ganstaräppääjä, sitä ei voi olla pikkusen kiusaamatta/provoamatta kun se näihin niin suurella antaumuksella suhtautuu :D

Hohhoijaa....Minkäs ikänen sä taas olitkaan? :rolleyes:
18v?? :D

Ite oon ajanut vanhan TT:n 1.8T Quattrona 225hv ja 1.8T 180hv etuvetoisena. Kyllä oli erittäin selvä ero tuon Quattron hyväksi ajettavuudessa ja kulkupuolessa.

Myös tuo uusi S3 2.0 TFSI Quattro Sportback Stronic automaatilla on tullut testattua. Vaikka se on hieman pirteämpi (265hv/350Nm) kuin tuo 225hv TT 1.8T Quattro niin jotenkin tykkään TT:stä enemmän kuin S3:sta. TT:ssä on pirun hyvä ajotuntuma.

Uusi TTS ja TT RS olisi pirun hienoa ajaa.

Mulla on toisena autona uudemman korimallin TT. 3,2l Quattrona ja S-tronicilla. Ainoa ongelma on ollut tuo sytytyspuolien kestämättömyys. Viimeksi vaihdatin tosin kaikki kerralla uusiin, enkä vaan yhtä. Luulis nyt kestävän. Jossain vaiheessa kai VAG-konsernin autoihin tuli paskoja sytytyspuolia joltain alihankkijalta ja niitä vaihdettiin takuuseen urakalla.

Muuten olen tosi tyytyväinen autoon. Loistava ajettava ja tehoakin ihan riittävästi.

Ajan tuolla työajot ja käyn manikyyrissä. Muut ajot tehdään perheautolla...

Mitähän mä en nyt snaijaa tässä teiän tt kinastelussa. Se on siis miesten mielestä vähän gayn näkönen mutta naisten mielestä tosi kaunis ja komea menopeli. Eikö se sillon oo sinkkumiehelle just passeli. Ettekai te baariinkaan pukeudu sen takia että miehet kattelis että ompa tossa tyylikäs mies vaan sitä naisten silmää miellyttääkseen jos vaikka lohkeis. Tietysti jos tapana on laittaa se karhulippis ja addun kolmiraidat jalkaan ettei kukaan vaan siellä keravalla luulis teitä homoksi, ei niin väliä saako sillä naista...
Ei sillä että uskosin autolla naista saavan mutta tuskin toi ainakaan heikentää mahdollisuuksia. Ja omaa "hairdresser" silmää toi kyllä miellyttää, jopa toi kinasteltu vanhempi malli. Alkaa vaan noissa olla kilometrejä vähän liikaa.

Zone-sarja -42%
hieno nosto!

TT on ihan ok auto. Jos autolla mitataan miehisyyttä niin sitten oma keskittyminen on kyllä ihan väärässä paikassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom