Audi TT/S3 Kokemuksia kellään?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Majori
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Varmaa infoa ei ole(sais kyl varmaan helposti selville), mutta voisinpa sanoa, että ohjelma vaan eri. Niin pieni ero kuitenkin...

Eri moottoreita, uudempi menee softattuna 270-280hp lukemiin. Sisuskalujen erot ei ole tiedossa mutta fyysisesti ainakin joiltakin osin eri laitoksia.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos itelles tulis TT tai S3, toi ois ehdoton "viritys" Haldexiin. Noitakin on saanut jo pitkään, kumman vähän porukat noista tietää...
 
Sanoisin noiden haldex-viritelmien olevan samanlaista hötöä kuin lastuviritystenkin eli eivät ainakaan kokonaisuutena paranna autoa. Uusimmassa tuulilasissa asiantuntija joka oli tehnyt moottorinparannuksia tuhansiin ralliautoihin hieman valottaa tuota lastuvirittämisen maailmaa.
 
No ei todellakaan ole rinnastettavissa tuo Haldex-juttu ja lastutus! Ja jokainen voi tulla kokeilee vaikka mun autoa, että mitä pelkkä ohjelma tekee. SE TEKEE PIRUN PALJON! farmiankka, otetaanpas asioista selvää, ennenkuin esitetään asiantuntijaa. ;)
 
:D Oli tuossa jutussa ihan asiantunteva kaveri, mutta en mä farmiankan postausta tajua. Olihan tuossakin jutussa mainittu, että tehoa tulee lisää joka tapauksessa. Vakio-ohjelmat ku nyt vaan on kompromisseja, joita autotehtaat joutuu tekee. Tämä on fakta.
 
Vakio-ohjelmat ku nyt vaan on kompromisseja, joita autotehtaat joutuu tekee. Tämä on fakta.

Joo on se kumma etteivät laita ahtoja täysille vaikka ruuvissa on vielä jenkaa jäljellä. Ihme touhua.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ja mitään muutahan se ei teekkää ku nostaa vaan ahtopaineita? :rolleyes:
 
Vit** sä olet tyhmä. Älä kirjoita tänne mitään, jos et mitään asioista tiedä.

Ja vittu sä oletkin oikea järjen jättiläinen. Pliis valaise meitä tästedeskin.
 
No ensinnäkin ohjelmalla muutetaan kuule prklesti muitakin seikkoja ku ahtopainetta ja ei sitäkään monesti kovinkaan paljoa. Suotta sä heität tollasia "Joo on se kumma etteivät laita ahtoja täysille vaikka ruuvissa on vielä jenkaa jäljellä" heittoja edes puoltosissaankaan ku ei niissä ole mitään asiaa. Autotehtaatkin ottas varmaan mielellään enemmän tehoja, mutta ku niillä on muitakin huolenaiheita kuten esim. päästöt, kulutus jne.
 
Joo kuule ihan hermona ollaan, nyppii vaan välillä ku samat hemmot heittää ihan paskakommentteja asioista, joista eivät näytä tietävän mitään. :rolleyes:
 
Nyt on toi Audi TT alkanut poltteleen viimmeiset pari viikkoa aika lujaa pahimpaan autokuumeeseen ja nyt ollaan pikku hiljaa päästy harkinta vaiheen ohitse ja seuraavaksi pitääkin lähteä etsimään sitä oikeaa yksilöä.
Hakusessa on semmonen 2000-luvun alun TT ja yksi hyvä löytykin edullisesti, mutta on valitettavasti etuvetonen. Itsestä tuntuu että on melkoinen elin ehto ehttä on quattro, kun tähän asti alla on ollut vain takavetosia, vai pystyykö joku tosissaan suositteleen etuvetoa?

Mitäs muuta kannattaa näissä ottaa huomioon, ennen sitä viimmeistä tarjontaa? Itsellä kun ei Audeista ole ennen kokemusta, mutta taitaa olla kulkupeleistä sieltä luotettavimmasta päästä.
 
Zone-sarja -42%
Nyt on toi Audi TT alkanut poltteleen viimmeiset pari viikkoa aika lujaa pahimpaan autokuumeeseen ja nyt ollaan pikku hiljaa päästy harkinta vaiheen ohitse ja seuraavaksi pitääkin lähteä etsimään sitä oikeaa yksilöä.
Hakusessa on semmonen 2000-luvun alun TT ja yksi hyvä löytykin edullisesti, mutta on valitettavasti etuvetonen. Itsestä tuntuu että on melkoinen elin ehto ehttä on quattro, kun tähän asti alla on ollut vain takavetosia, vai pystyykö joku tosissaan suositteleen etuvetoa?

Mitäs muuta kannattaa näissä ottaa huomioon, ennen sitä viimmeistä tarjontaa? Itsellä kun ei Audeista ole ennen kokemusta, mutta taitaa olla kulkupeleistä sieltä luotettavimmasta päästä.
Tuolta löytyy sitä kokemusta. Sähkölaitteissa noissa on ollut vikaa (mittaristo ja lasinnostimet on vikaherkimmät).

Itsellä on kyllä neliveto, mutta kaduttaa kun tyydyin 180hp versioon. Eli nyt jos olisin hommaamassa, niin ehdottomasti neliveto ja 225hp versio. Mutta kysymys on tietysti siitä mitä autolta hakee. Kannattaa käydä koeajamassa tollanen 225 q ja sitten vasta tehdä päätös (tai sitten tieto vaan lisää tuskaa ;)).

Jos ajo-ominaisuuksiin haluaa satsata, niin maltillinen madallus ja jäykempi takavakaaja on suosittu yhdistelmä.
 
Joo, tyytyväiseltä porukka vaikutti. Ihan selvää vastausta en saanut kun triidin aloittaja sitä itsekkin mietiskeli, että kuinka mielekästä on sitten hankkia tommonen peli jossa on 150-200 tonnia kilometrejä takana. Tarkotus olisi nyt alkuun ainakin vuodeksi hankkia auto, joten ei vielä tuottane suurempia ongelmia ajella n. 20 000km.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom