- Liittynyt
- 16.11.2006
- Viestejä
- 319
No onko se Z4 yhtään vähempää hinttibiili?
Meinasin just ihan samaa... Onko TT:llä ajava suuremmalla todennäköisyydellä homo kuin Z4:llä ajava...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onko se Z4 yhtään vähempää hinttibiili?
Tuskin on, mutta jotenkin minulle vain tulee erilaiset mielleyhtymät tuosta Z4:sta kuin TT:stä. Yleensä kun olen kuullut puhuttavan näistä "Hairdresser's autoista" niin samassa yhteydessä mainitaan TT ja Boxster, harvemmin Z4:sta. Ei sinänsä, autoa kun olin hankkimassa kaikki nuo olivat hankintalistalla. TT houkutteli sillä, että oli "halpa", Boxster sillä että oli Porsche mutta Z4 vei voiton. Se tuntui moderneimmalta ja näytti siisteimmältä. Eli täysin tunteella perusteltu ostos, eikä ole tarvinnut katua.Meinasin just ihan samaa... Onko TT:llä ajava suuremmalla todennäköisyydellä homo kuin Z4:llä ajava...
No onko se Z4 yhtään vähempää hinttibiili?
Ai sä oot katellut niitä nettiauton kalleimpia... Mä taas katselin, että noi on alkaen 12 000 € ylöspäin ja uittamalla noita saa jo melkein kiitosta vastaan.Ja TT:kö muka halpoja? :wtf: Mistä lähtien? Kyllä minusta hyväkuntoisesta, "vanhasta" autosta on 20-25k€ iso kasa rahaa. Se on totta, että yleistyneet nuo on jopa jo liikaakin.
Saman ikäisiä autoja kun katsellaan, niin samoissa hinnoissa nuo näyttävät liikkuvan (siis TT ja z3/z4).Ai sä oot katellut niitä nettiauton kalleimpia... Mä taas katselin, että noi on alkaen 12 000 € ylöspäin ja uittamalla noita saa jo melkein kiitosta vastaan.
Ai sä oot katellut niitä nettiauton kalleimpia... Mä taas katselin, että noi on alkaen 12 000 € ylöspäin ja uittamalla noita saa jo melkein kiitosta vastaan.
Se on totta, että yleistyneet nuo on jopa jo liikaakin.
Yleensä mä katson alkaen hintoja, enkä niitä kalliimpia... TT:ssä on juuri se ongelma, että kun mallisarja on niin vanha niin nuo 12000 € "pommit" näyttävät aivan samoilta kuin kaksi kertaa kalliimmat sisarensa. Tiedä sitten onko noihin tullut mitään teknillisiä parannuksia, vai onko nuo kaikki tuota vuoden 1998 tekniikkaa...No vitt* nyt mallisarjan vanhimpia ja eniten ajettuja kattele. :curs: On tullu elämäni aikana nähtyä kaikenlaista, itse tehnyt ihan jonku verran autokauppaa ja muutama tuttu vielä paljon enemmän. Halvalla saa ihan prkleen harvoin hyvää. Se vaan on näin. Yli 100tkm ajettua autoa en enää ikinä osta.
Uusi TT ainakin oli ihan mukava ajaa vaikkei juuri liikkunutkaan.
Yleensä mä katson alkaen hintoja, enkä niitä kalliimpia...
Tuo TT:n 2.0 TFSI 200hv/280Nm pitäisi päivittää siihen A4:sta tuttuun 2.0 TFSI 211hv/350Nm moottoriin. Se on meikän mielestä paljon parempi. Tuo 25% enemmän vääntöä ja alemmilta kierroksilta tuntuu. Myös tehot laajemmalla alueella.
No eiköhän tuohon 200HV versioon saa 240-250HV ja väännöt jonnekin 400 kieppeille ohjelmalla, että se siitä...
Kyllä mä lähden nettiautossa katsomaan autoja sieltä alkupäästä ja menen niin pitkälle, että löytyy hyvä. Yleensä ei kuitenkaan tarvitse kovinkaan pitkälle sitä listaa selata. En välttämättä hae sitä halvinta vaan sitä missä on hinta/laatu -suhde hyvä. Joillakin tuo auton tunnearvo tuntuu vain olevan niin korkealla, että se oma kulta hinnotellaan niin paljon yläkanttiin ettei ole ihme, että ne sit myy sitä kultaansa sen puoli vuotta. Toiset taas yrittävät saada autostaan sen saman rahan minkä ovat vuosi sitten siitä maksaneet. Nämä jälkimmäiset niin ikään joutuvat myymään sitä samaa "paskaa" mitä muut myyvät mutta paljon halvemmalla.Tyypillinen suomalainen. :D Halvalla ei yleensä saa hyvää, on se kumman vaikea asia suomalaisille tajuta. Sit kirotaan ku saa olla korjaamas ja haukutaan koko automerkki maanrakoon... :jahas:
Audin koko idea menee hukkaan ilman kirjaimia T ja Q ;)Joo eieiei etuvetoisena TT:tä. Kyllä se quattro pitää olla.
Onko tietoa onko tuossa uudessa moottorissa fyysisiä eroja vai onko nuo kovemmat numerot vain moottorinohjauksesta saatu?
Kyllä mä lähden nettiautossa katsomaan autoja sieltä alkupäästä ja menen niin pitkälle, että löytyy hyvä. Yleensä ei kuitenkaan tarvitse kovinkaan pitkälle sitä listaa selata. En välttämättä hae sitä halvinta vaan sitä missä on hinta/laatu -suhde hyvä. Joillakin tuo auton tunnearvo tuntuu vain olevan niin korkealla, että se oma kulta hinnotellaan niin paljon yläkanttiin ettei ole ihme, että ne sit myy sitä kultaansa sen puoli vuotta. Toiset taas yrittävät saada autostaan sen saman rahan minkä ovat vuosi sitten siitä maksaneet. Nämä jälkimmäiset niin ikään joutuvat myymään sitä samaa "paskaa" mitä muut myyvät mutta paljon halvemmalla.
Itse en yleensä jaksa autoani kauaa myydä. Siksi melkein poikkeuksetta hinnoittelen omani siten, että se on halvimmasta päästä ja aina on ensimmäinen joka on autoa tullut katsomaan vienyt sen myös pois. Minä kun en yleensä paskaa autoa viitsi edes myydä vaikka se siellä nettiauton halvimpien joukoissa onkin.
No juu, tuo tunnearvo juttu oli nyt vähän läppää mutta kyllä se nyt vain monesti tuntuu, että se oma auto on aina se parhain ja priimakuntoisin. Sitten se hintakin on jotain aivan käsittämätöntä, varsinkin kun se nettiautossa paljon halvemmalla myynnissä oleva on parempi. Joku sokeus noita myyjiä tahtoo joskus vaivata. Siis en nyt tarkoita kaikkia mutta kyllä se jostakin kertoo jos autot ovat myynnissä vuodesta toiseen. (Esim. BB-antin signum, onkohan se Playboy opel vieläkin myynnissä)Nyt ajattelet ehkä hieman vanhanaikaisesti, ei nykypäivänä millään tunnearvoihin perustuen autoa myydä, puhtaasti ne hinnoitellaan kilsojen ja auton kunnon mukaan, elikkä miten hyvin on pidetty, onko rakenneltu, ruostesuojattu jne...ei kukaan saa myytyä autoaan, jos se on ihan tavis ja samankuntoinen ku naapurilla ja sit yrittää saada paljon enemmän kuin toinen. Pitää se hinta perustella jollain. Hinta laatu-suhteen tsekkaaminen on hyvä juttu, itse jos jotain tiettyä mallia katon, niin mieluiten haluan sen vähiten ajetun ja priimakuntoisimman, vaikka se maksaisikin. Sillon ei tule niin usein mitään yllättävää.
Joo eieiei etuvetoisena TT:tä. Kyllä se quattro pitää olla.