Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
r0ns0n sanoi:juu.. elikkä miten atkinsson dieetti ja 4 kertaa viikossa salilla käyminen sopii yhteen? Palaako lihakset mahdollisesti kun ei saa hiilareita tarpeeks treenatessa? Vai vaikuttaako se vaan siihen et "ei jaksa" treena?
r0ns0n sanoi:Ok, helpottihan huomattavasti tieto et lihakset ei pala.
Saas kattoo nyt sit vaan miten jaksaa
Ajattelin kyl alottaa HIITin 2vk pääst loppuajaks mukaan.. eli viimiset 5vk HIITin kanssa.
En tiedä mistä olet moista kuullut, mutta kohtuullisen hulppea väittämä tuo kyllä on.kata sanoi:Mä olen aina luulut, että Atkinssonin dieetti perustuu siihen että kun keho ei saa hiilareita, niin proteiinit ja rasvat ei imeydy -> Iso kalorivaje.
:thumbs: :DKime76 sanoi:Atkinsson, ai Rowan Atkinsson.. Rowan look dieetti, tyylikästä.
kata sanoi:Tosta Atkinssin dieetistä kuulin sillä tavalla, että kaverin äiti (sairaanhoitaja, loi silloin uskottavuutta toi ammatti), laihdutti syömällä Pelkkää proteiini ja rasvapitoista ruokaa. Kalorit meni yli kulutuksen, mutta paino tippui. Itse katselin ohjeista, että ruokamäärää ei ollut rajoitettu. Lieneekö tässäkin sitten kyseessä kyllästyminen.. Aika sitkeässä liikku tämä huhu hiilareiden tarpeellisuudesta kalorien imeytymiseen, koska olen kuullut siitä myös monilta muiltakin ihmisiltä.
kata sanoi:Toisena päivänä oli pää kipeä ja ajatukset takkuili. Oli pakko lopettaa kesken. Mulla oli sellanen olo, että oisin varmaan pyörtynyt jos olisi ollut rankka treeni.
mr.hankey sanoi:Tosta Atkinsin dieetistä pari kysymystä, itsellä nyt vajaa viikko takana ja itsellä nälkä tuntuu pukkaavan jo pari tuntia edellisen ruokailun jälkeen, vaikka Atkins sanoo, että nälän tunne vähenee. Millä nimellä ne kusitikut mistä Atkins puhuu tunnetaan apteekissa?
mr.hankey sanoi:Kaloreita tulee nautittua n. 2000 päivässä tasaisesti päivän mittaan. Nettohiilarit n. 25-35 g päivässä. Proteiinit 150g ja rasvat 60 g. näin nopeasti laskettuna.
-ö- sanoi::thumbs: :D
Tuosta Atkinssonin dieetistähän voisi kirjoittaa kirjan ja lanseerata uuden muotidieetin. Eihän herra Atkinsson kovinkaan pullea ole ulkomuodoltaan.