Atkinsin ruokavaliosta?

Luin tossa jo kauan aikaa sitten tästä Atkinsin proteiini / rasva pitoisesta ruokavaliosta. Mistähän vois saada ne ruoka-aineiden nimet joita dietissä suositellaan? Kitupiikkiraukkis kun oon niin en siihen kirjaan kyllä rahojani uhraa. Soveltaisinpa sitä sitten omaan ruokavaliooni, eli hieman pitäs saada rasvaa lähtemään pois. Onko kokemuksia Stak-nimisistä aineista, kun joitain tyyppejä on jotka saaneet merkittäviä tuloksia käyttämällä ainoastaan kolme kuukautta.

Tiedoista kiitollinen jo etukäteen :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
....söörtsiä käyttämällä (vinkki:ketogeeninen)
löytyy apua... ja mitä stackkia meinaat tolla toisella jutulla...
(Eca-stack)?

Stack-tuotteesta

Se oli joku Vitaliffin tekemä Stack booster1
Innostuin vaan asiasta ku kaveri käytti sitä noin kolme kuukautta ja sai selvästi potkua treeniin ja rasvaakin katon vajaat seitsemän kiloa sinä aikana tekemättä merkittäviä muutoksia treeniin tai ruokavalioon.

Re: Stack-tuotteesta

Originally posted by Net Virgin
Se oli joku Vitaliffin tekemä Stack booster1
Innostuin vaan asiasta ku kaveri käytti sitä noin kolme kuukautta ja sai selvästi potkua treeniin ja rasvaakin katon vajaat seitsemän kiloa sinä aikana tekemättä merkittäviä muutoksia treeniin tai ruokavalioon.

Ei satan...Ei tuo kyllä onnistu pelkällä stackilla.

Toi kirja oli muutamalla eurolla jossain kirjakauppaketjussa, olikohan Suomalaisessa. Ostin ihan mielenkiinnosta. TÄytyy sanoa että hyvä se kaveri (RIP) on markkinoimaan, tosin oikein tulkitun faktan kaivaminen jenkkibullshitin seasta vaatisikin aikaa ja tupakkia.

Stackista

No ei se kyllä ihan täysin uskottavalta kuullostanutkaan ja siksi ois ollu kiva kuulla muidenkin kokeilleiden mielipiteitä. Ite oon tällä hetkellä 183 pitkä ja paino 112,5 ja tosta voisin sen kymmenen kiloa lahjoittaa eniten tarjoavalle. Pääsis ehkä ensi syksynä sitten vähän pullistelemaan johonkin lavalle. (Ehkä)

Tälläinen itseopiskellut Kehonrakentelija, kun olen niin vinkit on aina tarpeen.

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom