Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun treenataan niin eihän kolmella aterialla yksinkertaisesti voi pärjätä.Itselläni ainakin hurisee aineenvaihdunta niin kovilla että ruokaa saa mättää lähes tulkoon koko ajan.Grosskopf sanoi:Kolmella aterialla en pärjäisi mitenkään koko päivää, ellei ne olis sitten ihan järkyttäviä satseja. Pitkinä päivinä menee helposti ylikin 6 ateriaa. Puhun vain massakauden puolesta, koska olen aina ollut, ja tulen aina olemaan massakaudella.
Samuli-1 sanoi:Mut joka tapauksessa mulle itelle tulee aika helposti pientä päänsärkyä sun muuta vitutusta jos ruokailujen väliin tulee pidempää taukoa.
itse pärjäisin 2-3 aterialla aivan hyvin, en pidä syömisestä laisinkaan. toki "pakko" syödä useammin tämän harrastuksen takia.mxm sanoi:Ite oon aina ihmetellyt niitä, jotka syö aamiaisen, lounaan ja sit iltapalan, siinä on päivän safkat. Multa ei tuo onnistuis kun ilman ruokaa oleminen käy hermojen päälle ja tuskinpa verensokerin voimakas heilahtelu on kovinkaan hyvä asia. Pilkkoo päivän safkamäärän vaikka viiteen osaan niin tulee ravintoa tasaisemmin, eikä tuu turhia piikkejä.
neutraali sanoi:itse pärjäisin 2-3 aterialla aivan hyvin, en pidä syömisestä laisinkaan. toki "pakko" syödä useammin tämän harrastuksen takia.
neutraali sanoi:itse pärjäisin 2-3 aterialla aivan hyvin, en pidä syömisestä laisinkaan. toki "pakko" syödä useammin tämän harrastuksen takia.
joo kyllä herkkuja tykkää jokainen syödä, mutta ihan tuollainen perus ruuan jauhaminenkin nykyään tympäsee, sen takia tulee nykyään korvattuakin aterioita aika paljon drinkeillä vaikka se monen mielestä onkin väärin, mutta aivan sama silleKipi I sanoi:Mä kun luulin että sä just tykkäät syödä
neutraali sanoi:joo kyllä herkkuja tykkää jokainen syödä, mutta ihan tuollainen perus ruuan jauhaminenkin nykyään tympäsee
neutraali sanoi:joo kyllä herkkuja tykkää jokainen syödä, mutta ihan tuollainen perus ruuan jauhaminenkin nykyään tympäsee, sen takia tulee nykyään korvattuakin aterioita aika paljon drinkeillä vaikka se monen mielestä onkin väärin, mutta aivan sama sille
jos söisin vain silloin kun on nälkä, niin laihtuisin varmaan 30kiloa puolessa vuodessa
Kipi I sanoi:Kyllä mullaki puolet aterioista on hera-öljy drinkkejä. Ei sitä aina stna kerkee ja jaksa jauhaa jotain kiinteää :urjo:
training_day sanoi:Kyllähän se niin taitaa olla, että useampaan kertaan jaettu syöminen on paljon parempi vaihtoehto. Jos vetää muutaman kerran päivässä valtavat annokset niin elimistö ei ehdi käsitellä/hyödyntää kaikkea. Sitten jos syömisen jakaa esim. 5-6 kertaan ja ottaa hieman pienempiä annoksia kerralla niin elimistöllä on koko ajan ravintoaineita saatavilla ja saadut ravintoaineet tulee hyödynnettyä paremmin.