Asumistuet yms.

aikoinaan työttömänä ollessa "lomailin" ulkomailla ja meni työkkärin tuet kuukauden ajalta ja sitten vielä meni sen kuukauden jälkeen kuukausi, että sai rahaa työkkäristä. Noh, reissu tehtiin ja menin pyytämään sossusta rahaa, sanoivat siellä että sullahan on ollu tilillä nuin paljon rahaa, laskivat ja sanoivat ei tipu edes sähkölaskuun tai vuokraan. Perseruvella olin säästäny rahaa matkaan ja laskuihin. Yli kakskuukautta kihistelin melkein pennittömänä, ei naurattanu mutta vituttaa vieläkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ragnarök sanoi:
aikoinaan työttömänä ollessa "lomailin" ulkomailla ja meni työkkärin tuet kuukauden ajalta ja sitten vielä meni sen kuukauden jälkeen kuukausi, että sai rahaa työkkäristä. Noh, reissu tehtiin ja menin pyytämään sossusta rahaa, sanoivat siellä että sullahan on ollu tilillä nuin paljon rahaa, laskivat ja sanoivat ei tipu edes sähkölaskuun tai vuokraan. Perseruvella olin säästäny rahaa matkaan ja laskuihin. Yli kakskuukautta kihistelin melkein pennittömänä, ei naurattanu mutta vituttaa vieläkin.

Niin, ne kattoo ne sun rahat kuukausia takaperin. Jos on tipahtanu esim. perintöä tilille tammikuussa 27453 ekeä, niin aika turha sossusta kysellä helmikuussa tai ihan heti muutenkaan mitään, vaikka oisit sitten tuhlannut tammikuussa nuo rahat.

Ragnarök sanoi:

Vain pöljä ilmoittaa matkoistaan työkkäriin ja kelaan, laput täytetään etukäteen ja kaveri sitten täällä suomessa laittaa sen postiiin oikeana ajankohtana, näin se toimii.
Niin ja tileistä sen verran, että pitää olla yksi tili joka ei oo palkkatili tai tulotili, eli sinne sit voi säästellä, sossusta ne ei sellasia kysele, jollet ite mainitte.

Linuxer sanoi:
Vain pöljä ilmoittaa matkoistaan työkkäriin ja kelaan, laput täytetään etukäteen ja kaveri sitten täällä suomessa laittaa sen postiiin oikeana ajankohtana, näin se toimii.
Niin ja tileistä sen verran, että pitää olla yksi tili joka ei oo palkkatili tai tulotili, eli sinne sit voi säästellä, sossusta ne ei sellasia kysele, jollet ite mainitte.

Ihan totta... Tiesin kyllä tuon ja matkan syystä johtuen työkkärin täti olisi saattanut kuulla reissustani, kun kuitenkin tunsi minut entuudestaan. Tilijutunkin tiesin. no mennyt on mennyttä ja nyt loppu tämä minun osaltani.

lej sanoi:
Oltko suorittamassa tai menossa suorittamaan varusmiespalvelusta. Rahaa saa muistaakseni ainakin , jos on muuttanut omaan kämpään ennen palveluksen alkamista tai, jos palveluksen aikana perustaa perheen, eli muuttaa naisen kanssa asumaan saman katon alle.

jaa no ehämä sitte mitää saa, ei voimittää:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom