Astrid Thors, Motherfucker Of The Year? Keskustelua Radio Rockin äänestyksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wiFFy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joop thorsia menin äänestelemään jo eilen paljon hepposemmilla perusteilla kuin mitä tänne oli kerääntynyt. en kadu.

mun mielestä hyvä että kerrankin on hyvä äänestys eikä mitään diipadaapapaskaa. eihän se tieten mielllytä kaikkia jos ollaan jollekulle ilkeitä mutta mun mielestä parempi että thors saa nyt nenilleen kuin se, että hän luulee olevansa jumala eläkkeelle siirryttyään kun aina ollut kaikessa oikeassa.

Pekka-Eric Auvinen.
Vai enkö taaskaan tajunnut ydintä?
Eipä taida Pekka-Ericiä suuremmin napata kyseisen tittelin saaminen.:rolleyes:

Muutenkin turhaa lähteä avaamaan vanhoja haavoja tuolla, kun tekijä jolle oletettavasti tuollainen "näpäytys" on suunnattu, makaa haudassa.

heikelä & linnanteelle myös ja lohdutuspalkintona mike sirénille käytetty nenäliina jos h&l voittavat :thumbs:

loool :d

ja missä ovat tuoreet rekisteröinnit, jossa avaudutaan tästä ketjusta? Yleensä niitä tulee aina.

Sieltähän heti joku ituhippi tulee itku puserossa :D

:D Tämä on parhautta. Pistä Mike lisää noita avautumisviestejä jos niitä on tullut. Niitä on aina mukava lukea.

En minä silloin laita, jos mailaaja laittaa yhteystietonsa, mutta nämä anonyymit hipit ovat eriasia.

Anonyymejä tarkoitinkin. Sen tottakai ymmärrän, että et julkaise yhteystiedollisia. Sama mitä Pakkotoisto masinoi niin aina se on väärin ja itkijöitä riittää.

Pekka-Eric Auvinen.
Vai enkö taaskaan tajunnut ydintä?
idiootti? lukisit kunnolla pohjatiedot niin ehkä et ehdottelisi tyhmiä...

Ja ylipäänsä mitä järkeä äänestää kaveria jonka yksi motiivi oli päästä julkisuuteen ja keinona oli mikä oli?

Mutta thäts it offtopicista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom