Astrid Thors, Motherfucker Of The Year? Keskustelua Radio Rockin äänestyksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wiFFy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dead Astrid, you have gone way too far.

:down: to apostates. Luopiot alas!

Oli ehkä hyväkin, että meni noin pitkälle tuossa esityksessään. Sen kannalta, että suurempikin porukka tajuaa minkälainen ministeri meillä on. Hyh, hävettää ihan kutsua sitä ministeriksi.

Kun järjellä ajattelee, niin mikähän Thorssilla on ollut pointtina tuossa karkotettavan sukulaisten roudaamisessa tänne? Tuossahan ei ole millään logiikalla siis yhtään mitään järkeä. Jokuhan tuossa on pakko olla takana. Kenties kepillä koitellaan jäätä, eli heitetään joku shokkihdotus ilmoille ja katsellaan kun sitten jengi kauhistelee sitä. Kun savu laskeutuu, niin hieman kiristetään tuota ja kysytään "onko nyt parempi" ja siihen tietenkin kaikki perässä "no nyt kuulostaa paremmalta" ja lopputulos on silti alkutilanteeseen verrattuna aivan vituillaan.

Mä olen koittanut jotenkin päässäni keksiä edes yhden järkiperäisen syyn karkotettavan aseman parantamisen puolesta, mutta en helvetti ole vain keksinyt. Jos joku meinataan karkottaa, niin ei kai se nyt helvetti voi meinata sitä, että sen asemaa parannetaan entisestään?

Hyvähän se on olla suvaitsevainen, jos ainoa paikka jossa joutuu arkielämässä kohtaamaan maahanmuuttajan, on Kämpissä punkkulasi kädessä.

Rkp on haistanut tässä maahanmuuttaja-asiassa kannatuksen nousun mahdollisuuden. Ruotsinkielisten määrä ei lisäänny, ja osa heistäkin on loikannut kokoomuksen leiriin.Maahanmuuttajien määrä sen sijaan lisääntyy. Heidän kanssaan siis rkp:n mukaan kannattaa olla hyvää pataa.

Hyvähän se on olla suvaitsevainen, jos ainoa paikka jossa joutuu arkielämässä kohtaamaan maahanmuuttajan, on Kämpissä punkkulasi kädessä.

Nyt osuit kyllä naulankantaan! Nimenomaan tosta on kyse; ihmiset jotka tekee ko. päätöksiä, eivät itse joudu kokemaan päätöksensä seurauksia. On eri asia istua toimistopöydän takana puku päällä neuvotteluissa missä istuu hyvin käyttäytyviä ihmisiä joilla yleensä on jonkinlaiset sosiaaliset käytöstavat, kuin kadulla ilman kenenkään suojaa selkä seinää vasten.

Mua ihmetyttää tosi paljon se, miten eri ammattilaisten kokemukset pystytään ohittamaan "yksittäistapauksina". Poliisien, järjestyksenvalvojien, opettajien, sosiaalityöntekijöiden jne huonoja kokemuksia ei noteerata millään tavalla.
Astrid vois joskus tulla viikonlopuksi Helsingin yöhön, ravintolan ovelle, sairaalaan, yöjunaan jne katselee menoa ja mukaansa hän saisi vain kännykän. Olis kiva sit kysellä kommentteja.

:offtopic: pakkoostoksesta tulee aivan mieleen yksi bannattu henkilö, jolla oli myös muita syyllistävä asenne. Ei varmaan kenellekään muulle tule? :D

Voisit siis ainakin tuon syyllistämisen jättää mun puolesta vähemmälle, olit sama henkilö tai et.

Hallituspuolueet äänestävät lain puolesta. (maahanmuuttolaki).
Jos äänestit hallituspuolueita eduskuntavaaleissa niin olet syyllinen. Se on turha sysätä vastuu Astridin niskaan kun itse olet sen sinne äänestänyt.

"Lakiesitys: Astrid Thors on yksin, hallituspuolueet haraavat omaa esitystään vastaan. Kansa tyrmää uuden lain."

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/Uudesta+ulkomaalaislaista+voi+tulla+EUn+vapaamielisin/118570

Astridia täällä tuskin kukaan on äänestänyt.

"Lakiesitys: Astrid Thors on yksin, hallituspuolueet haraavat omaa esitystään vastaan. Kansa tyrmää uuden lain."

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/Uudesta+ulkomaalaislaista+voi+tulla+EUn+vapaamielisin/118570

Astridin koplan pysäytti ainakin tällä erää nimenomaan Kokoomus sekä sitoutumaton Halla-aho. Perussuomalaisten netti-sivulta en ainakaan eilen löytänyt edes mainintaa koko asiasta, ja käsittääkseni Soinikin oli poissa molemmista lain käsittelyistä.

Thors on jättäytyny pois. Pelkuri. Mennyt brysseliin monikulttuurikekkereihin: http://www.astridthors.net/astrid_su/kalender.php#Europeiska rådet i Bryssel

Jerrys. Se vaan on kylmä totuus.

Kannattaisi lukea miten suomen eduskunta ja hallituksen muodostus toimii. Sun ääni vaikuttaa suoraan lopputulokseen. Tästä ei edes pitäisi käydä keskustelua koska tää on niin itseselvä asia.

Ei kokoomus, keskusta, rkp tai vihreät itsestään sinne menneet. Suomalaiset äänesti. Ne äänesti siksi koska he haluavat sitä mitä ne ajaa.

Joihinkin bannattuihin ihmisiin viittaaminen ja mun kommentointityylin syyttely on säälittävää. Pikainen googletus toi seuraavan kirjan: http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789513745462
"Miten eduskunta toimii", ole hyvä.

RKP menee aina hallitukseen jos isoin hallituspuolue on joko: keskusta, sdp tai kokoomus.
Elikkä jos äänestit yhtä noista niin äänestit sen sinne. Ja koska hallituspuolueet aina äänestää kyllä niin jos äänestit myös vihreitä, niin olet silloin myös "kansalaisvastuussa". Vihreät nimittäin äänestävät myöskin kyllä.

Ei niin kirjaimellisesti tätä tekstiä tarvii ymmärtää mutta RKP ei tuolla olisi esim jos perussuomalaiset olisivat 60% kannatuksella suurin puolue.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom