Assembly'04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu
Assempyllyillä tuli käytyä vuonna 1994. Voihan voihan, kymmenen vuotta sitten. Alkaa masentaa, kun huomaa olevansa niin vitun vanha. No, paikka oli jäähalli ja demoscene voimissaan. Ajassa tapahtuu. Nykyään Assemblyillä käy väkeä runkkaamassa jotain tietokonepelejä ja ihmettelemässä, että "on tääl muuten iha mukavaa mut mä en oikei tajuu noit demoi, mix niitä ees on täällä ..." muhahaha. :joulu6: Ilman edesmennyttä amigasceneähän koko tivolia ei edes järjestettäisi.

Ei sitä enää jaksaisi matkustaa tuntikausia ja valvoa koko viikonloppu pelkkien huoltoasemaruokien voimalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Spoonie_Luv sanoi:
Assempyllyillä tuli käytyä vuonna 1994. Voihan voihan, kymmenen vuotta sitten. Alkaa masentaa, kun huomaa olevansa niin vitun vanha. No, paikka oli jäähalli ja demoscene voimissaan. Ajassa tapahtuu. Nykyään Assemblyillä käy väkeä runkkaamassa jotain tietokonepelejä ja ihmettelemässä, että "on tääl muuten iha mukavaa mut mä en oikei tajuu noit demoi, mix niitä ees on täällä ..." muhahaha. :joulu6: Ilman edesmennyttä amigasceneähän koko tivolia ei edes järjestettäisi.

Ei sitä enää jaksaisi matkustaa tuntikausia ja valvoa koko viikonloppu pelkkien huoltoasemaruokien voimalla.
Ikäisesi isoveljeni juuri manaili samaa hommaa. On vieläpä itsekin innokas assembler/c ohjelmoija. Ja amigoilla leikkiny koko ikänsä. Niinkuin minäkin. Ja mitä olen lueskellut niin ei noita edes pidetä enään minään kunnon demopartyinä vaan pelipäivinä pikemminkin.
Meillä on ollut c64, neljä a500sta, a600, a2000 ja a1200 tähän mennessä, ja jotenkin on päässyt noihin jotenkin sisään. Veljellä on toi 1200 vieläkin käytössä nettikoneena mutta meillä niitä ei enää ole. Harmittaa jokatapauksessa amigan "kuolema" joka tapahtui 90luvun alussa johtuen yhtiöiden myynneistä ja ostamisista ja siitä koituneesta hämmingistä. Mutta kyllä saivat vaan hienoja demoja aikaseks mahtumaan yhdelle amiga disulle.

94 - 96 tuolla tuli muistaakseni käytyä. Vote for me t-paita on vieläkin jossain kaapin pohjalla. Jos lähempänä asuisin niin voishan siellä käydä demot kattomassa.

Silloin joskus waretettiin amigan diskettejä, ja verkossa pelattiin doomia :wanha:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom