Assembly'04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin Assembly lähestyy taas. Itsellä tulee olemaan ensimmäinen kerta kun menen kyseiseen tapahtumaan. Onkos täältä pakkikselta menossa muita tähän "nörttien" kokoontumiseen? Itse en nörtiksi itseäni kehuisi, mutta silti on pakko päästä tapahtumaan vihdoin, kun kaverit ovat sitä hehkuttaneet. Leffoja olisi tarkoitus mennä pääasisassa latailemaan ja ostinkin sitä varten uuden 120gt kovon. Täytyypäs varata mukaan tonnikalaa ja heraa, ettei ihan hampurilais linjalle mennä. Toivottavasti tänävuonna tapahtumassa ei nähdä viuhahteluja :urjo: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Pitäis periaatteen vuoksi joskus käydä kääntymässä, eikös sinne pääse vähänniinkuin vain katselemaan kun nörtit warettaa ja runkkaa ja hakkaa counteria? Mitäs sinne maksaa lippu jos ei ota konepaikkaa?
kandee käydä, kuuluu yleisivistykseen. :D

Se ois kait ilman konetta 35 € i

Itse en koskaan ole käynyt, mutta meinanut lähteä monta kertaa.

tuota... mitä siellä sitten oikein tehdään? Istua, warettaa ja pelata voi kotonakin. Kun nyky-yhteydetkin ovat ihan tarpeeksi nopeita moiseen. Toki nämä koodauskisat yms. ovat asia erikseen.

Sukulaku sanoi:
tuota... mitä siellä sitten oikein tehdään? Istua, warettaa ja pelata voi kotonakin. Kun nyky-yhteydetkin ovat ihan tarpeeksi nopeita moiseen. Toki nämä koodauskisat yms. ovat asia erikseen.

Viime vuotisen tapahtuman jälkeen käydyn keskustelun perusteella siellä ainakin saunotaan ja ollaan julkisesti alasti. Tässä tuo loistava keskustelu, joka keskittyi lähinnä miesten karvanleikkuukulttuuriin, mutta oli äärimmäisen viihdyttävää luettavaa.

Kerran on tullut assemblyssä oltua ja tuo oli vuonna 93 Keravalla.
On tainnut tuo tapahtuma paisua aika pirun paljon niistä ajoista.
Eipä voisi paljon vähempää koko tapahtuma nykyisin kiinnostaa.

Olin siellä kerran joskus 5 vuotta sitten ja oli kerrassaan vastenmielinen kokemus. Oli mulla varmaan lippu koko ajalle, mutta kestin vain puoleenväliin sitä tapahtumaa. Niin gay-nörtti meininki kun voi vaan olla, ja eniten tökki vastaan se reivi-musiikki, mitä siellä popitettiin 300dB voimalla, niin, ettei edes omia ajatuksiaan kuullut. En ymmärrä, mitä tollaisessa tapahtumassa varsinkaan ilman omaa konetta tekisi, muuta kuin hajoilisi aamuihinsa.

Joutava sanoi:
Viime vuotisen tapahtuman jälkeen käydyn keskustelun perusteella siellä ainakin saunotaan ja ollaan julkisesti alasti. Tässä tuo loistava keskustelu, joka keskittyi lähinnä miesten karvanleikkuukulttuuriin, mutta oli äärimmäisen viihdyttävää luettavaa.

Luoja, tulee mieleen taas se karvoitus, ei parane sitä kuvaa klikata enää. :(

Sukulaku sanoi:
Kai ton Assy-waretuksen idea on siinä, että rojua tulee aika hulvatonta vauhtia sisäverkon kautta.

Mä olen ainakin menossa, kun viime vuonna jäi väliin viime hetken peruutuksen takia, niin pitäähän tuo tapahtuma edes kerran kokea. :)
Ainoa asia, mikä koko tapahtumassa hirvittää, on se katabolia :curs:

Tässä se kuva jota ei parane klikata

Klikkasinpa kuitenkin! :(

:)

:D

Ei hävetä oma vartalo enää yhtään! :thumbs:

Voihan toi kaveri olla todella fiksu ja järkevä, niin kuin nyt jokainen joka viuhahtelee tietokonetapahtumassa.

Mike sanoi:
Luoja, tulee mieleen taas se karvoitus, ei parane sitä kuvaa klikata enää. :(

Tästä tulee varmaan samanlainen hulabaloo ku viimevuonnakin. Loppujen lopuksi kaikki keskustelu kääntyy TÄHÄN surullisen kuuluisaan. (missä sintti muuten?) Sopii toivoa että poika on vuodessa löytänyt sakset, parturikoneen ja höylän isin kaapista!!! KOSKA muuten Lentää TÄÄ

Tämä kannattaisi kirjata Assyn sääntöihin

-Älä riisu vaatteita jotka peittävät vartalosi intiimejä osia, ja

-Jos joudut jostain syystä poistamaan näitä vaatteita, niin tee se mieluiten saniteettitiloissa, ja

-Jos jostain syystä haluat riisua vaatteet muualla, kuin saniteettitiloissa, älä mene tapahtuma-alueelle, ja

-Jos välttämättä haluat mennä alasti tapahtuma-aluelle, niin EMME SUOSITTELE sitä, sekä

-Ei ole suositeltavaa antaa ottaa kuvia siitä, sekä

-Laitattaa ko. kuvia internettiin koko maailman nähtäväksi ja ETENKÄÄN!

-EI ko. kuvia kannata julkaista pakkotoisto.com:issa, tai

-Ei kannata lähettää ko. kuvia Mikelle, sillä kovasti hän järkyttyy siitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom