- Ikä
- 36
Hei!
Olen 16-vuotias 182cm/92kg mies. Peruskuntoni kouluarvosanalla on noin 6.
Intti rupeaa lähestymään ja olisi tarkoitus alkaa hommata läskin tilalle lihasta.
Haluaisin aloittaa punttisalilla käymisen, mutta tarvitsisin sinne myös jonkin ohjelman, jonka voisin vetää joka kerralla läpi. Ehdin käymään punttisalilla n. 2-3krt/Viikko. En ole koskaan punttisalilla käynyt(välillä jotain penkkiä kokeillut, ei sen enempää). Nyt kysyisinkin ohjelmaa, jolla saisin kesäksi itseni edes jonkinlaiseen kuntoon. Ruokatottumuksistani vielä.
Aamu(7-9): Vehnäsämpylä/Hedelmä välillä, yleensä en syö aamuisin mitään.
Päivä(9-14): Syön koulussa lounaan, joten tarkkaan en koskaan tiedä mitä syön.
Iltapäivä(14-18): Kun pääsen kotiin n. 14-1600 syön kotiruokaa(vaihtelee useasti).
Ilta(18-23): Syön yleensä leipää, puuroa, maitoa, viiliksiä.
Kommentoikaa minun ruokavaliotani ja pistäkää minulle treeniohjelmia.
Kiitos ja anteeksi. En osannut tuolta treeniohjelmia katsoa(tai en tiennyt onko ne sopivia minulle)
Olen 16-vuotias 182cm/92kg mies. Peruskuntoni kouluarvosanalla on noin 6.
Intti rupeaa lähestymään ja olisi tarkoitus alkaa hommata läskin tilalle lihasta.
Haluaisin aloittaa punttisalilla käymisen, mutta tarvitsisin sinne myös jonkin ohjelman, jonka voisin vetää joka kerralla läpi. Ehdin käymään punttisalilla n. 2-3krt/Viikko. En ole koskaan punttisalilla käynyt(välillä jotain penkkiä kokeillut, ei sen enempää). Nyt kysyisinkin ohjelmaa, jolla saisin kesäksi itseni edes jonkinlaiseen kuntoon. Ruokatottumuksistani vielä.
Aamu(7-9): Vehnäsämpylä/Hedelmä välillä, yleensä en syö aamuisin mitään.
Päivä(9-14): Syön koulussa lounaan, joten tarkkaan en koskaan tiedä mitä syön.
Iltapäivä(14-18): Kun pääsen kotiin n. 14-1600 syön kotiruokaa(vaihtelee useasti).
Ilta(18-23): Syön yleensä leipää, puuroa, maitoa, viiliksiä.
Kommentoikaa minun ruokavaliotani ja pistäkää minulle treeniohjelmia.
Kiitos ja anteeksi. En osannut tuolta treeniohjelmia katsoa(tai en tiennyt onko ne sopivia minulle)