Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mua olis ainakaan moinen postaus hetkauttanut mihkään suuntaan. En varmaankaan ensimmäisenä soittaisi lehdelle että sain tämmöstä vastausta. Tyhmyyttä molempiin suuntiin ainakin mun mielestä.
Tästä tapauksesta oli mun mielestä iltapäivälehdissäkin, mutta ei kai sitä satavarma voi olla, että se on juuri tuossa muodossa..
Jos vain ne, jotka kestävät mulkkuja ja idiootteja naama peruslukemilla vuodesta toiseen olisivat asiakaspalvelualalla, voisi täällä olla melko paha pula palvelusta...Jos ei ärsyttäviä asiakkaita kestä niin ei tuolle alalle sovi. Vaikka tuo viesti olisikin jäänyt talon sisäiseksi vitsiksi, kertoo se jo jotain myyjän asenteesta omaa työtänsä ja työnantajaansa kohtaan.

Mulle tuli myös mieleen, että kaveri oli suunnilleen viimeistä päivää töissä, ja ajatteli kerrankin, että sanoo suoraan. Paskanko väliä sillä on, kun ei voi hävitä mitään? Näin mä ainakin olisin tehnyt. Ja jos nyt oikein luin, niin se pahoittelu taisi tulla joltakin muulta henkilöltä kuin siltä joka vittuiluviestin lähetti. Tääkin tukee tota teoriaa.Mulle tuli mieleen, että oliko tämä myyjä kyllästynyt työhönsä ja ns. hihat paloi ja antoi kerrankin tulla suoraa sydämestä vähän palautetta asiakkaalle, kun tiesi että duunit citymarketissa saa nyt riittää.