- Liittynyt
- 19.5.2004
- Viestejä
- 32
niinpä
Tästä tuli jotenkin semmoinen mielikuva, että kyseinen täti käy useinkin palauttelemassa kaikenlaista tavaraa, kun kotona tulee katumapäälle. Tapauksen tädillä olisi jo korkea aika oppia katsomaan tarkemmin ostettavat tuotteet, jottei tarvisi olla usein palauttamassa.
Joskus itsekin olenn ostanut jonkin vääränlaisen tuotteen, mutta olen palauttanut sen vain jos se on ollut täysin myyntikuntoinen. Kyllähän sen nyt tajuaa jokainen, että avattua pakettia ei voi laittaa enää sellaisenaan myyntiin. Eli hyvitys koituu sitten liikkeen tappioksi.
Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu.
Tästä tuli jotenkin semmoinen mielikuva, että kyseinen täti käy useinkin palauttelemassa kaikenlaista tavaraa, kun kotona tulee katumapäälle. Tapauksen tädillä olisi jo korkea aika oppia katsomaan tarkemmin ostettavat tuotteet, jottei tarvisi olla usein palauttamassa.
Joskus itsekin olenn ostanut jonkin vääränlaisen tuotteen, mutta olen palauttanut sen vain jos se on ollut täysin myyntikuntoinen. Kyllähän sen nyt tajuaa jokainen, että avattua pakettia ei voi laittaa enää sellaisenaan myyntiin. Eli hyvitys koituu sitten liikkeen tappioksi.
. Kaikkein parasta oli, kun mummo kuultuaan etten ottaisi tuotetta vastaan, jäi vaan seisomaan kassalle ja tuijottamaan minua tuimasti. Häipyi vasta monen minuutin päästä, kun kylmän viileästi vaan palvelin muita asiakkaita. Luuli varmaan tuimalla tuijotuksella murtavansa minun törkeän kieltäytymiseni :lol2: .
! Sympatiat myyjälle, jos viesti lähtenyt vahingossa.