Arvostus salilla

Ikä
36
Mitäs asioita pakkislaiset arvostaa muissa salillakävijöissä? max penkkiä/kyykkyä/mavea? Näillä ei IMO oo lähes mitää väliä ja tämmöset "reenataa eka vähän tissiä ja sitt vähän hauberia" kaverit lähinnä naurattaa vaik se penkkimaksimi ois kuin paljon. Itse ainaki arvostan salilla ihmisiä jotka näyttää tietävän mitä tekevät Eli jos joku vaikka täyttää treenivihkoa, tuo mukaanaan ison lätkäkassillesin punttiromppeita ja näyttää noudattavan jotain ohjelmaa. Mutt mitens teillä, mistäs muut antaa respectiä :D ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arvostin aina eniten sitä kaveria, joka tuli vapaaehtoisesti varmistamaan kovia kyykkyjä.

arvostin korkeelle myös niitä reenikavereja (kaikkia jotka oli silloin salilla) kun kukaan ei pyrskähtänyt nauruun kun mun kovan kyykkysarjan kesken verkkarit repesi "kohtuullisen" äänekkäästi navasta ristiselkään. jatkoin muuten sarjan loppuun.

mä arvostan tyyppejä jotka tekee penkkiä/kyykkyä/mavea tasapuolisesti.vaikka aika harvoin meillä noi isot ukot kyykkyä tekee.myös sitä arvostan kun joku isompi ukko tulee antamaan vinkkejä oma-alotteisesti tai varmistamaan ja tsemppaamaan ja karjumaan viimesillä toistoilla,,tulee tämmöselle alottelijalle miehekäs olo ;>.

dissaukset menee sitten niille ylimielisille tyypeille jotka ei viitsi pienemmilleen edes morjenstaa.

Kovaa reenaavia tyyppejä, jotka reenaa asenteella. Sellaisia, jotka uskaltavat tulla kysymään neuvoa jos tarvitsee, niin teen myös itse.
Kannustavia tyyppejä esim. varmistaessa nostoja.
Jne...pointti tuli selväksi.

Edit. ja poutiainen ei kuulu tähän sarjaan. Kaveri tosin yrittää reenata kovaa, mutta aivan päin persereikää :rolleyes:

Kovat tulokset on aina hyvä syy antaa vähän respectiä. Mutta toi tervehtiminen on kyl kans aika hyvä juttu, sellaiset kyyläävät äijät, joita kuitenkin näkee joka ikisessä treenissä pistää vituttamaan. Omaa reeniin keskittyvät ihmiset aina herättävät kunnioitusta. Toisaalta myös pukeutuminen on pointti, joka voi saada enemmän nauramaan kuin arvostamaan vaikka ois kuinka isot lihakset. Tulee mieleen yks tapaus, joka treenas muutama viikko sitten käärityt farkut ja hihaton musta paita päällä, tukka oli vimpan päälle laitettu:david:

Itse arvostan jossain määrin kovia tuloksia, mutta vielä enemmän arvostan niitä kavereita, jotka ovat malttaneet pistää paketin kuntoon ja tekevät oikealla tekniikalla. Mielestäni kenelläkään ei saisi olla niin kiire tulosten kanssa, että kaikki apukeinot otetaan käyttöön. Niin ja sitten kaikki naiset jotka kyykkää tai mavettaa kun tangossa on yli 50 kg. :D

Henkilökohtainen hygienia on aina tietenkin plussaa. Ja toinen suuri arvostuksen aihe on se, kun ihmiset viitsivät pistää kamat takaisin paikoilleen eivätkä varaa esim. salin ainoaa penkkiä sosiaalisiin hetkiinsä.

Aiheeseen sopivasti tuli mieleen: Kylläpä vitutti taas viimeksi salilla. Siellä oli joku semmoinen kynäniskahyypiö vähän "circuit" treenaamassa. Se varasi joka saatanan laitteen salilta. Pisti penkkiin 5kg puntit päihin, sama haukkaritangolle ja kantoi vielä käsipainoja jemmaan omiin tarpeisiinsa. Ja sitten se alkoi. Ensin se veivaa kuntopyörällä minuutin, sitten se juoksee penkille nostamaan 20 sarjan, sama seuraavalle laitteelle jne. Onko sillä ideana, että koko muu sali odottaa herran treenin päättymistä? Itse tympäännyin herran meininkiin, heitin sen painot jordaniin penkistä (ja samalla salin ainoasta normitangosta) ja aloitin oman MV ohjelman. Kele...Menis muualle sätkimään.

Kyllä semmonen keskittyneesti ja hyvällä tekniikalla tehty kova treeni herättää kunnioitusta. Ja yleensäkin semmonen tekemisen meininki, että salille ei olla tultu jauhamaan paskaa vaan treenaamaan. Tottakai kavereiden kanssa saa jutella, mut sellaset RHP-ringit penkin tai skottipenkin ympärillä kertomassa sadatta kertaa isoon ääneen kuinka kännissä sitä taas oltiin viikonloppuna pistää vituttamaan. Huutaminen ja painojen heittely on myös hirveetä :curs:

Isot romut riittävän syvässä kyykyssä on tietysti aina :worship:

Arvostan kannustavia ja määrätietoisia kanssatreenaajia.

Kaikkia jotka pistävät painot takaisin paikoilleen, jotkut jopa siivoavat muiden jälkiä :worship:

Itse arvostan niitä jotka osaavat käyttäytyä, ovat kohteliaita, ja ennen kaikkea, treenaavat tosissaan, oli painot tai tarkoitus sitten mitä tahansa. Rinta-haukka-pellet ym. voi taas jättää omaan arvoonsa, samaten nämä kaverit jotka varmaan treenaavat ihan asiallisesti, mutta kattelee toisia kuin paskakasoja, nämä kaikkitietävät ja kaiken osaavat.
Reilu meininki roks!

Itse arvostan erityisesti henkilöitä, jotka saavat laitettua painot käytön jälkeen takaisin paikalleen. Aivan sama millaiset tulokset ovat, mutta jos ei edes yksinkertaista salietikettiä ymmärrä niin se on aika huono asia. Tietysti arvostan myös kovalla asenteella treenaavia ihmisiä, jotka ovat omistautuneet harrastukselleen ja haluavat kehittyä siinä.

Mä arvostan sellaisia henkilöitä salilla jolla on tietoa ja taitoa treenata oikein. Asenne kohdallaan siihen omaan treenaamiseen, mutta sitten eivät kuitenkaan ole ylimielisiä tai asenne vammaisia muita treenaajia kohtaan ja heidän saavutuksiin, kaikki meistä eivät ole samalla viivalla lähtö kohdiltaan. He osaavat antaa arvon kaikille salilla kävijöille ja ymmärtävät sen että niin omat tulokset kuin toistenkin tulokset ovat kovan työn takana ja siksi suhtautuvat nöyrästi toisiin treenaajiin ja heidän työhönsä siellä salilla.

Tästä tulee mieleen junnuna kun aloittelin treeniä niin muutaman "kova" voimannnostaja tuli salille samaan aikaan kun mä tein siinä kyykkyä vaivasella 100kg niin nämä voimannostaja olivat todella ystävällisiä neuvomaan ihan oma-aloitteisesti mua kyykyn tekniikassa ja siinä samalla sitten treenasivat itsekin sitä kyykkyä huomattavasti suuremmilla painoilla. Siinä sitten ladattiin tankoon välillä 100kg ja sitten taas 200kg ja ilman mitään ongelmia. Siitä on jo aikaa joku 14 vuotta ja edelleen jos vaan nämä kaverit sattuvat jossain vastaan niin tervehditään ja rupatellaan kuulumiset. Teki minuun junnuna suuren vaikutuksen kun isot miehet olivat niin ystävällisiä.

Samoilla linjoilla ollaan täällä, kuin muutkin. Arvostusta saavat kaikki jotka treenaavat oikeaoppisesti, eivätkä vaan retkuttele miten sattuu. Tämä pätee niin siihen isoon körmyyn kuin 50-vuotiaaseen, reilusti ylipainoiseen mammaan, joka on ottanut itseään niskasta kiinni ja aloittanut kuntoilun. Arvostan niitä jotka uskaltavat tulla neuvomaan ja vastavuoroisesti uskaltavat tulla kysymään neuvoja. Arvostan miestäni joka jaksaa aina tehdä kaiken niin kerpeleen puhtaasti ja hienosti, ja kannustaa ja tukee minua lihasten kasvattelussa, vaikka hänen varsinainen (ulkoinen)naisihanteensa ei ole ihan se mitä itse tavoittelen.

japa sanoi:
Mä arvostan sellaisia henkilöitä salilla jolla on tietoa ja taitoa treenata oikein. Asenne kohdallaan siihen omaan treenaamiseen, mutta sitten eivät kuitenkaan ole ylimielisiä tai asenne vammaisia muita treenaajia kohtaan ja heidän saavutuksiin, kaikki meistä eivät ole samalla viivalla lähtö kohdiltaan. He osaavat antaa arvon kaikille salilla kävijöille ja ymmärtävät sen että niin omat tulokset kuin toistenkin tulokset ovat kovan työn takana ja siksi suhtautuvat nöyrästi toisiin treenaajiin ja heidän työhönsä siellä salilla.

Siinähän se. Paremmin tuskin voisi sanoa. Toivottavasti ihmiset muistavat vielä, että salilla kilpaillaan vaan itsensä kanssa. Osataan kannustaa kavereita yhtä lujaa. Oli se penkkitulos sitten 80kg tai 180kg.

Juu tämmösiä viestejä oottelinki. Piti vaa alottaa tämmönenki thread ku viime salikerralla just tämmönen melko tyypillinen jätkä kävi eka heittämäss maksimi penkin sparrailli siin samalla omalle isälleen "no testaappa sieki saatko edes 50kg" jätti tietenki kaikki painot penkkiin kävi tekemässä pari hauis kääntöä selkä noin 90 asteen kulmassa ja sitt viel kehtas valittaa porukoilleen "no joko lähettäis pois." ikääki näytti olevan jo pääle 20v. Ihan alko hävettään kaverin puolesta!

Arvostan kavereita, jotka haluavat kehittyä ja ovat valmiita tekemään työtä. Eniten kuitenkin arvostan heitä, jotka ovat kohteliaita, osaavat kuunnella ja kysyvät/neuvovat paikan tullen. Heille :rock:

Kovaa treenaavat emännät ansaitsee minun arvostuksen. Semmosta on ilo katella. Eipä sillä että jatkuvasti tytteleitten treenejä vahtaisin. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom