Arvioikaa jotkut tietävät mun syömiset

Laiduttaminen siis mielessä.

Aamupala: ateriankorvauspirtelö (herbalife), päärynä tms

Lounas: 2 hapankorppua ilman päällisiä, marjoja tai hedelmä

Päivällinen: iso annnos salaattia, 200 g lihaa, 2 rkl raejuustoa

Iltapala: ateriankorvauspirtelö (herbalife)

Päivän mittaan juon 2-2,5 litraa vettä.

Niin ja töissä ei ole jääkaappia eikä mahdollisuutta lämmittää ruokaa ja siksi ei voi oikein syödä mitään kunnollista. Herbalaiffit sain ilmaiseksi ja ajattelin kokeilla josko olisi vaikutusta. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laske kalorit ja oma arvioitu kulutus jollain ilmaisella netistä löytyvällä laskurilla. Ps. tänne auttaa jos kirjoittaa sukupuolen, iän, painon, pituuden ja liikkumistottumukset.

Oon nainen, 19 vuotta, 160 cm 65 kg painan ja käyn 5 kertaa viikossa n. 1 h hölkkälenkillä ja jumppaan kotona kerran viikossa 45 minuuttia. Oon nyt liikkunut kuukauden. Ennen sitä liikuin hirveen vähän.

Kannattaa vakavasti harkita työpaikan vaihtoa jos ei pysty lounasta syömään kunnolla tai edes mennä johokin lounasravintolaan vetämään safkaa. Koko ruokavaliota ei pitäisi korvata noilla ateriankorvikkeilla kuten niissä sanotaankin kyljessä, enemmän oikeeta ruokaa kehiin koska en usko että kovin kauaan jaksaisit tommoisella ruokavaliolla pärjätä tai ainakaan itse en tommoista paskaa pari vkoa enempää jaksaisi.

Lue ajatuksella tuo Jakobin threadi. Siinä on paljon asiaa, mut joo.. toi sun ravinto on kyllä todella syvältä. Monet mimmit koittaa dietata nälkädietillä, mutta lopputulos on vaan ns. laiha läski. Elimistö vetää ittensä säästöliekille eikä aineenvaihdunta skulaa. Mulla nyt diettiä takana 6,5 viikkoa ja painoa tippunut 6,5kg. Exeliin oon hakannut kaikki makrot ja syönyt oon semmosta 3000 kcal. Paino 122kg, pituus 187cm, tavoite 100kg. Yksi tankkauspäivä kahden viikon välein lauantaisin, jolloin hiilareita enemmän, proteiinia vähemmän. Tämä potkaisee aineenvaihdunnan taas käyntiin. Muuten dietillä hiilarit olen pitänyt max. 80g.

Tsemee!!

Ja ihan perusteeksi kannattaa opetella kalorien laskeminen elintarvikkeista..
Eli proteiini 1g sisältää 4kcal energiaa, samoin hiilihydraatti, ja rasvassa onkin sitten jo 9kcal.
Ja niitä rasvoja EI kannata pelätä, enemmän ne hiilihydraatit lihottaa, ja estää sen painon pudotuksen tapahtumista.
Ei se kalorien laskeminen vaikeaa ole, ennemminkin se lähtökohta josta lähdet, se järkevä lähtökohta, nyt sulla on aika hakusessa tuo ravintopuoli..
Mut lue tuo japan laittama linkki..
Ja proteiinia sun pitäisi saada ainakin 100grammaa päivässä, dietillä enemmänkin kun ruetaan rasvoja ja hiilareita puottamaan.

Ehdottomasti lisää ruokaa! Kai syöt aamupalan ainakin kotona, sinne esim. muutaman munan munakas ja ruisleipää täytteiden kera, rasvaa ja leikkelettä, tähän lisäksi vaikka se päärynä. Ja iltapalaksikin kannattaisi ottaa ihan oikeaa ruokaa, esim. rahka marjoilla/hedelmillä ja pähkinöillä voisi olla hyvä vaihtoehto. Rohkeasti vaan lisää kaloreita ja nimenomaan sitä ruokaa (joka onkin mainittu joka lauseessa suunnilleen :D), ateriankorvikkeet sitten hätätilanteessa avuksi jos ei muuta pysty syömään :)

Suositut

Back
Ylös Bottom