Arvaa Max-Penkkitulos Peli

Laitetaan yks itekkin. 5x95kg.
Ykkösveikkauksia?

Samille 112,5kg, Zalkulle 80kg.

:) Ens viikolla kokeilen. En ole joulun jälkeen yrittänyt piikkailla penkissä. Joulupäivänä nousi se maaginen 100kg.

130kg!

Itellä ei ihan nouse samaa (tai jää aika reippaastikki tosta sun tuloksesta), ja veikkaisin omakseni sen 115kg (kirjotin tossa viime sivulla, huomenna se selviää).

oikea vastaus:
6x4x100kg
1x1x135kg

...pitää vielä sanoa, että helposti tuli, koitin 140kg niin melkein tuli. :kippis1:

Nyt olen ittekkin kokeillu! Heitin eka 110kg tankoon, tuli nätisti. Mutta sitte 115kg jäi vähän vajaaks joten kaveri joutu jeesaamaan vähän sormilla. Joten kait se tulos on joku 112,5kg...

17*60kg (pohjilla edellisenpäivän ojentajatreeni)
8*60kg,8*60kg,6*70kg,5*75kg (tossa tän päivän treeni, vika oli tiukka jäi ehkä 1 varastoon)

Arvauksia? :)

95-105 sanon 100,ja hei sä oot niin nuori et vaik se junnais tos 2 vuotta ni se ois edelleen saatanan hyvä tulos.Älä masennu

no oma: 80*10, ykköstä en ole koittanut, mutta kakkonen tulee......

ps. ja tässä se on junnannut jo kuukausia:(

Mistä näitä jannuja oikeen puskee :rock: Ite 14veenä sain tuskin tankoa penkistä :D Paljon meni ronnie ekalla stedauksella?

Arvatkaapa maximia, 110kg on mennyt kutonen.

150kg!

Ja Ronnielle, jumalauta jätkä! Sähän olet tajuttomassa kunnossa, yhden kaverin pikkubroidi nosti 120kg penasta 16 vuotiaana, ja se kilpaili voimannostossa mun käsittääkseni aika korkeella tasolla, kaveri ei tosin kyllä painanu enempää ku joku 60kg (Vietnamilaiset ku on geneeiltään aika pienirakenteisia). Että jos jatkat tohon malliin, ni sustahan voi kehittyä vaikka mimmonen monsteri!! :rock:

150kg!

Ja Ronnielle, jumalauta jätkä! Sähän olet tajuttomassa kunnossa, yhden kaverin pikkubroidi nosti 120kg penasta 16 vuotiaana, ja se kilpaili voimannostossa mun käsittääkseni aika korkeella tasolla, kaveri ei tosin kyllä painanu enempää ku joku 60kg (Vietnamilaiset ku on geneeiltään aika pienirakenteisia). Että jos jatkat tohon malliin, ni sustahan voi kehittyä vaikka mimmonen monsteri!! :rock:
Jos menee 110x6, ei maksimi ole kyllä lähelläkään 150kg.

Jos menee 110x6, ei maksimi ole kyllä lähelläkään 150kg.

Eikö tämän pelin idea olekkin vähän heitellä outoja tuloksia? Jos tuolla aikasemmin jengi on vedelly 5x5x100kg (toki toihan on pitkä sarja) ni miksei vois vedellä enemmän ku 135kg? Ihan hatusta mä ton tempasin... :thumbs:

Back
Ylös Bottom