Arvaa Max-Penkkitulos Peli

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
8*100kg kapealla otteella puhtaasti, paljon maksimi normissa?

Kapeepena ja normi kun vaihtelee aika paljonkin henkilöstä riippuen niin aika tyhmää tuollaista lähtee arvailemaan kun ei nuo sun suhteet noissa tutut ainakaan mulle ole, eikö? Kapee ja normi kun ottavat vähän eri lihasryhmiin eri tavalla :rolleyes:

e: 125kg?

8*100kg kapealla otteella puhtaasti, paljon maksimi normissa?

e. Se onkin kompa. ; D

Itse salapoliisina huomasin että eilen kirjoitit "153% nousee kapeassa penkissä", ja painosi 85kg toisessa aiheessa, joten 130kg on vastaus :D

Itsellä menee about sama sarja kapeassa, ei sen enempää normissa tällä hetkellä. Ote kapeassa niin että etusormet karhennuksen raunalla.

Offtopic: Olen kuronut sun 20kg kaulan kiinni parissa kuussa, vihdoin, oltiin joskus samoissa tuloskissa viime vuoden alussa, kunnes karkasit :D Sitä se 2-3 treeniä päivässä teettää...

Joo siis DC:ssä kusin punnerrusliikkeet täydellisesti ja penkki kehittyi vajaassa kahdeksassa kuukaudessa vain 6*100kg -> 6*100kg viimeinen runkulla. :D Nyt otan tänä syksynä taas uutta kaulaa, pidähän varasi!

e. Itsellä kapeassa etusormet karhennuksien sisällä, ja teen liikkeen siis ihan puhtaasti laskien kyynärpäät kylkiä kohden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom