BB Artturi Kallio

Mä diggaan just tollaisesta Artturin mallisesta swiipistä ihan hulluna. Kontrasti on kreisi, kun se swiippi pullahtaa tolleen, kuten artulla ja cutlerilla. Rhodenin paksut pötkylät ovat yksinkertaisesti tylsän näköiset ja tasaiset.

Mä diggaan just tollaisesta Artturin mallisesta swiipistä ihan hulluna. Kontrasti on kreisi, kun se swiippi pullahtaa tolleen, kuten artulla ja cutlerilla. Rhodenin paksut pötkylät ovat yksinkertaisesti tylsän näköiset ja tasaiset.

Näin ne esteettiset asiat ovat makuasioita, kun itse diggaan tuosta Rhodenin mallista hirveästi. Jotenkin ihanan symmetrinen ja täyteläinen reiden malli. Toki koko kroppa on hänellä tosi symmetrinen ja hieno. Viime vuosien hienoin fysiikka IMO. Toki Artturikin tosi kova, siitä ei epäilystä.

Mite näis kuvissa näyttää et Artturin valmiiks hyvän mallisii käsiin on tullu yht'äkkii lisää pyöreyttä niiku aika paljonkii? Onko kuvattu jotenkii eri tavalla tai poseerattu? Meinaan et lapaset näyttää tuolta ja Mr Rock ei oo sieltä lyhyimmästä päästä!

Artturi on varmaan ainoa suomalainen bodari, jolla kädet dominoi jalkoja 130 kiloisena :) .. Noi kädet on kyllä isot, mutta aiemmin kait ongelmana on ollut kisakireyden saaminen. Jos dieetti onnistuu, ei Suomesta löydy kuin Sihvonen, joka Artturin voittaisi. Tai Nyyssölä, mutta Nyyssis ei taida olla enää aktiivinen.

Artturi on varmaan ainoa suomalainen bodari, jolla kädet dominoi jalkoja 130 kiloisena :) .. Noi kädet on kyllä isot, mutta aiemmin kait ongelmana on ollut kisakireyden saaminen. Jos dieetti onnistuu, ei Suomesta löydy kuin Sihvonen, joka Artturin voittaisi. Tai Nyyssölä, mutta Nyyssis ei taida olla enää aktiivinen.
Olisha tuo @Bisley kiva nähdä kisakunnossa vielä kerran kun tuota lihasta ollaan tahkottu reilusti lisää sitten vuoden 2015.

Aktiivinen olen mutta koronan aiheuttamat kisojen peruuntumiset ja parin viikon karanteenit maaliskuussa sai mut heittämään hanskat tiskiin tältä vuodelta kisasuunnitelmien osalta. 3 kuukautta vedin dieettiä ja sit kinukit päästi virukset valloilleen. Turhauttavaa olla ”kisa”dieetillä jos kisoja ei ole tai on ehkä mutta todennäköisesti ei. 🤦🏻‍♂️

Menkäähän nyt lapset vittuun.

Miltäs Artturin kisakalenteri syksylle näyttää? Ilmeisesti ainakin SKL:n kisat tähtäimessä. Ulkomaanreissuja tiedossa myös?

Tsemppiä valmistautumiseen!
SKL:n kisat ja sen jälkeen pari pro qualifier kisaa maissa minne saa vapaasti matkustaa, Tanska ja islanti luultavasti. Toivottavasti tilanne on silloin hyvä ja kisat järjestetään. Mun maailma nyt ei kaadu vaikka kisat peruuntuisikin, tekee vaan hyvää saada painoa alas ja aerobista kuntoa paremmaksi. Kaikki 136 kiloset on varmasti samaa mieltä, että tässä painossa ei ole hyvä olla päivääkään ylimääräistä.

Back
Ylös Bottom