Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
99% pakkislaisista ei sais tuota määrää rautaa nousemaan edes lukkotapeista irti. Itse lähinnä toivon ettei sattuisi mitään loukkaantumista, vaikka onhan näitä hieno katsella kun on voimaa millä tehdä. Videossa oteleveys on leveä, sekä kyynärvarret on kaukana kyljistä,, siinä etuolkapäät ottaa runtua vaikka toistot ei rinnalta lähdekään.
Jos ottaisi täyden liikeradan niin ei saisi ykköstäkään.
Kyllä tuo sponsorointi kannattaa. Jos itse tarvitsisin putkitöitä, niin Lohjalta kysyisin ensimmäisenä.
Artturi "Predator" KallioOnko kukaan muuten keksinyt Artturille vielä bodausnimeä? Kp Ouramahan ennen nimesi kaikki. :D Artturi "The Beast" Kallio.
On olemassa vain yksi oikea " The Predator " ja se on Kai Greene !Artturi "Predator" Kallio
Tuolta tulee putket Artturin selkään.Samaa olen aina miettinyt. Yleensä ei ikinä mikään sponsorimaininta käy silmään paitsi Artturin Lohjanputkityöt.
Onko kukaan muuten keksinyt Artturille vielä bodausnimeä? Kp Ouramahan ennen nimesi kaikki. :D Artturi "The Beast" Kallio.