Hienosti kuvattu video. Tuntu vaa et video jäi vähän kesken kun se loppu ku seinään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot kertaalleen jo kysynyt ja mä oon kertaalleen jo vastannut. 4-6. toukokuuta Tanskassa. Veijolan Jari ja Testo kisaa samoissa kisoissa.Koska kisat on?
Ahaa ok. Hyvä juttu, sitten on vielä aikaa. Kotisalilta joku jannu kisaa nyt alle kahden viikon päästä, niin ajattelin, että ei kai Artturi ole menossa samaan kisaan.Oot kertaalleen jo kysynyt ja mä oon kertaalleen jo vastannut. 4-6. toukokuuta Tanskassa.
Kyllä tuosta vielä pitäisi saada viitisen kiloa rasvaa pois. Onneksi aikaa on.Pistää silmään, ettei Artturilla mene rinta-hartia-alue säikeille tai letkutkaan näy. Samaan aikaan kisaavalla Testo-Timolla menee ja näkyy.
Kai tuotakin jonkinlaisena dieetin etenemisen mittarina ja verrokkina voi käyttää, vaikka siihenkin vaikuttaa geneettiset ominaisuudet, neste- ja elektrolyyttitasapaino... kaikki.
Bodyhommissa ainoastaan kisapäivän kunto ratkaisee. Kaveri joka on pari kolme viikkoa ennen kisaaa tikissä voi olla kisapäivänä täysin out. Odotellaan Artturin kisapäivää. Malliltaan mies on kovin mitä olen hetkeen nähnyt näissä ympyröissä ja massaa on melko miehekkäät määrät. Sopii näihin body hommiin mainiosti tämä paketti. Tsemppiä Artturille kisaan. Niin ja tsemppiä muillekkin jotka ovat samaan kisaan tulossaPistää silmään, ettei Artturilla mene rinta-hartia-alue säikeille tai letkutkaan näy. Samaan aikaan kisaavalla Testo-Timolla menee ja näkyy.
Kai tuotakin jonkinlaisena dieetin etenemisen mittarina ja verrokkina voi käyttää, vaikka siihenkin vaikuttaa geneettiset ominaisuudet, neste- ja elektrolyyttitasapaino... kaikki.

Bodyhommissa ainoastaan kisapäivän kunto ratkaisee. Kaveri joka on pari kolme viikkoa ennen kisaaa tikissä voi olla kisapäivänä täysin out. Odotellaan Artturin kisapäivää. Malliltaan mies on kovin mitä olen hetkeen nähnyt näissä ympyröissä ja massaa on melko miehekkäät määrät. Sopii näihin body hommiin mainiosti tämä paketti. Tsemppiä Artturille kisaan. Niin ja tsemppiä muillekkin jotka ovat samaan kisaan tulossa![]()
Täsmennän viestini merkitystä sen verran, että tarkoitin havainnoineeni tämän MYÖS offilla, aiemmissa kisoissa, aiemmilla dieeteillä. Eli siis yleensäkin, että ei ole sellaista dickskiniä kuin usealla.Pistää silmään, ettei Artturilla mene rinta-hartia-alue säikeille tai letkutkaan näy.
Nou hätä. Urheiluun kuuluu suuret tuntee aina ja se sallittakoonTäsmennän viestini merkitystä sen verran, että tarkoitin havainnoineeni tämän MYÖS offilla, aiemmissa kisoissa, aiemmilla dieeteillä. Eli siis yleensäkin, että ei ole sellaista dickskiniä kuin usealla.
Oikeassa olet @lalli1, näitä tapauksia oot varmaan useammankin urasi aikana nähnyt ja itsekin kokenut.
Mähösen Akillakin oli pari viikkoa ennen kisaa (vuosi 2004?) paino saman verran kuin kisadieetin alussa, 14 tai 17 kg, jonka sitten vetäisi pois.
Kisat on aina oma juttunsa ja kisoihin valmistaumisista spekulointi
Omaan aikaankin muistan kun peljäteltiin joillakin kavereilla etukäteen ja hyvälle näyttivätkin mutta kävi sitten niin ettei kyseinen kovakuntoinen kaveri koskaan saapunut edes kisapaikalle. Bodyhommissa on niin monta asiaa ja kunnon voi pilata ihan päivää paria ennen kisaakin. Tsemppiä vieläkin kerran kaikille kilpailijoille ja treenaajille. Artturia toki odotan mielenkiinnolla koska fysiikka on täydellinen tähän lajiin. Keskeltä old school tyyliin pieni ja ylä sekä alakerta sopusuhtaisesti täynnä.Niin ja tsemppiä muillekkin jotka ovat samaan kisaan tulossa![]()