BB Artturi Kallio

Eihän noi Artturin vatsat mitenkään huonot ole, onhan Jay Cutler voittanut olympiat vaikka ehkä kaikkien aikojen rumimmat vatsat.
Paitsi että Jayn vatsat olivat paremmat kuin muilla eikä pallomahasta ollut tietoakaan.

Liitteet

• Jay Cutler, Ronnie Coleman, Kevin Levrone at the 2001 Mr. Olympia.webp
    Jay Cutler, Ronnie Coleman, Kevin Levrone at the 2001 Mr. Olympia.webp
    37,1 KB · Katsottu: 1 808
Joo....ei pysty kattoo. Vittu tää puhuu päälle ja keskeyttää koko ajan ku kysyy ite eka Artturilta jotaa...
Artturille isot tsempit tulevaan.

En katsonut vielä kokonaan, mutta esimerkiksi Jari Leskisen ollessa mukana tuolla keittiössä ei kuunnellut yhtään Jarin juttuja tuo Hanna. Hän siis kyseli useamman kerran typerästi esimerkiksi food preppauksesta, koska ei vain kuunnellut vierastaan...

Viikko ei tosiaankaan riitä. Harmittaa Artturin puolesta ettei taaskaan ole tarpeeksi kireä koska lihat veis voittoon asti. Omasta mielestäni 4-6vkoa vajaa. Se on monilla joilla on paljon lihasmassaa näköjään vaikea saada itteensä kireeksi vai pelätäänkö liikaa lihasmassan menetystä? Ei tämä ole edelleenkään mikään puntari kisa vaan visuaalinen. Painolla ei ole juurikaan väliä, kunnolla on sitäkin enemmän.

Mistä te sen kireyden tiedätte? Vai oletteko nähneet Artturin livenä?

En itse ainakaan osaa noista kuvista arvioida kireyttä tällää hetkellä. Keskivartalon kireys näytti ainakin olevan ihan ok, tuossa yli viikko sitten julkaistussa videossa, missä Artturi tekee jalanostoja. Muuten yläkropan kireydestä en osaa viimeisimpien kuvien perusteella sanoa, kun uo leimat hämää liikaa. Viimeisimmästä jalkakuvasta, mistä sen kireyden paremmin näkisi, on taas taitaa olla yli pari viikkoa aikaa ja sm-kisoihin on vielä 2 ja puol viikkoa aikaa, niin en osaa ainakaan itse sanoa riittääkö vaiko eikö aika päästä kireäksi. Toivottavasti riittää.

En katsonut vielä kokonaan, mutta esimerkiksi Jari Leskisen ollessa mukana tuolla keittiössä ei kuunnellut yhtään Jarin juttuja tuo Hanna. Hän siis kyseli useamman kerran typerästi esimerkiksi food preppauksesta, koska ei vain kuunnellut vierastaan...

Itse olen katsonut Hanna Skytän keittiöjakson, jossa Wilenius oli vieraana. On sanottava, että tuo Skyttä vaikuttaa aivan karmealta pseudoravitsemusasiantuntijalta. Ei siinä jaksossa osannut tarttua mihinkään Peterin kommenttiin, josta olisi voinut saada kiinnostavaa keskustelua. Pelkkiä ulkoa opeteltuja "viisauksia", kuten että naudanlihan rautainen maku viittaa lihan korkeaan estrogeenipitoisuuteen. Mistään Peterin jatkokommentista ei saanut kiinni, ja antoi todella tyhjäpäisen vaikutelman. Jotenkin sellainen ajankuva välittyi vahvasti.

Itse olen kyllä viihtynyt yllättävän noiden Hanna Skytän videoiden parissa, myös tämän Kallion.

Joo, olen huomannut että usein lähtee kesken muun pointin keskustelemaan siitä safkan tekemisestä, mutta toisaalta periaatteessa se on tuon sarjan pointti vähintään yhtä paljon kuin vieras. Ärsyttävää joo, mutta toisaalta tietyllä hetkellä sitä safkan laittamista pitäisi kommentoida jotta ne tapahtumat vastaa sitä mistä puhutaan. Esmes että niin tuosta leikkaamisesta että tee mieluiten niin että...jne. Niin sillä hetkellä sitä leikataan, jne.

Leskisen jakso katsomatta, mutta Wileniuksen ja Kallion jaksoissa omasta mielestä ollut varsin mielenkiintoisia asioita mitä ei ehkä aiemmin ole herroilta kuullut.

Itse en noita katsonut, vaan esim. pyykkiä laittaessa, ruokaa tehdessä, tai muuta härvätessä langattomilla kuulokkeilla seuraan. Mukavasti arjen tylsemmät hetket nopeutuu tommonen taustalla. Välillä sitten vilkuilee.

Noh, toiset tykkää tyttärestä, jne.

Back
Ylös Bottom