BB Artturi Kallio

Mitäs naurettavaa tuossa on? Lihasmassa ja malli on ylivoimainen. Kunto on löysä. Ei se vaadi muuta kuin tiukemman dieetin. Typerä jossittelu olisi jossitella asioista, joihin ei voi vaikuttaa, kuten esim. kiinnityskohdat ja kropan malli.
Niin ja ymmärrätkö sitä, että kun vedetään kireeksi, niin hupsista keikkaa, paino reipas satanen ja sitten et olekaan enää pyöreä ja lavan isoin. Sä nyt luulet rasvan olevan lihasta.

Niin ja ymmärrätkö sitä, että kun vedetään kireeksi, niin hupsista keikkaa, paino reipas satanen ja sitten et olekaan enää pyöreä ja lavan isoin. Sä nyt luulet rasvan olevan lihasta.
Tietenkin. Sanoin tästä samasta asiasta jo aiemmin:
Kun vedetään hemmetin kireään kuntoon, kuten esim. Jaukkuri, sitä kokoa lähtee myös pois, vaikka panostus olisi maksimit.

Mutta kiva juttu, että takerrut näistä kaikista viesteistä juuri mun viestiin. "Artturin olis pitänyt voittaa" -viestit kun eivät ole millään tavalla "typerää paskaa". o_O

Tietenkin. Sanoin tästä samasta asiasta jo aiemmin. Mutta kiva juttu, että takerrut näistä kaikista viesteistä juuri mun viestiin. "Artturin olis pitänyt voittaa" -viestit kun eivät ole millään tavalla "typerää paskaa". o_O
Mä olen jo aikaisemmin sanonut saman asian, mutta edelleen jokainen mistään mitään tietämätön höpöttää samaa lörönlöröä. Jos ja jos. Mitä sitä jossittelemaan, kireeksi vain.

Tietenkin. Sanoin tästä samasta asiasta jo aiemmin. Mutta kiva juttu, että takerrut näistä kaikista viesteistä juuri mun viestiin. "Artturin olis pitänyt voittaa" -viestit kun eivät ole millään tavalla "typerää paskaa". o_O

Tuntuma Takamaa ei nyt ymmärrä sitä, että lineupissa ei ollut ketään muutakaan joka olisi ansainnut voiton. Kaikilla oli omat ongelmansa ja mielestäni kokonaisuudessaan Artturin olisi kuulunut olla se vähiten huono.

Mä olen jo aikaisemmin sanonut saman asian, mutta edelleen jokainen mistään mitään tietämätön höpöttää samaa lörönlöröä. Jos ja jos. Mitä sitä jossittelemaan, kireeksi vain.
Haluan tietenkin samalla kannustaa Artturia, ettei menisi pelkäksi kunnon löysyyden kritisoimiseksi. Potentiaaliahan Artturilla on vaikka mihin, mutta vielä hän ei ole päässyt kunnon kireyteen. Onhan tuo kireysjuttu nyt aika paljon helpommin korjattavissa kuin vaikkapa lagaavat jalat. Ensi kisoihin aloittaa sen aerobisen aiemmin kuin 5 viikkoa ennen kisoja.

Tuntuma Takamaa ei nyt ymmärrä sitä, että lineupissa ei ollut ketään muutakaan joka olisi ansainnut voiton. Kaikilla oli omat ongelmansa ja mielestäni kokonaisuudessaan Artturin olisi kuulunut olla se vähiten huono.
Jep, ja tuomaritkaan eivät ymmärrä mitään lajista, kun jättivät miehen melkein kolmoseksi..?

En tiedä mikset pysty sisäistämään sitä että jos kondis on vajaa nii rakenne ja lihakset on ihan yks lysti.

Ei, ei tarvi olla kirein. Tarvii vaan päästä edes sille kireän alueelle, jolle Artturi ei päässyt.

Ojalan olisi pitänyt voittaa, on meinaan iso jätkä:).

Mitä tulee tuohon kireyteen, niin se voi olla ihan fysiologinen juttu. Kaikki eivät vaan pääse kireäksi. Jotkut pääsevät helposti, toiset ison vaivan kautta ja toiset eivät koskaan. Onhan näitä nähty olympiatasollakin. Ei välttämättä ole kysymys siitä, etteikö ammattitaitoa takana olisi ihan riittävästi. Ei ole mitään syytä epäillä, etteikö Artturinkin takana olisi tietoa ihan riittävästi.

Ei tuossa nyt mitään 20 kg ole rasvaa voi helvetti nyt taas. Kyllä tuosta nyt puusilmäkin näkee, että kireemmällä kunnolla olis ollut ainakin tämän kisan selvä ykkönen.

Mä en ymmärrä miksi tässä ei voi jossitella, mitä väärää siinä on? Mukavahan se on jossitella, että miten olis käynyt ja etkös Mike toivo keskustelua tänne palstalle, niin sitähän tämä on?

Ei kireyskään välttämättä ole korjattavissa, jos ei vaan ole mahdollisuuksia päästä kireämmäksi. Ilmeisesti se ei ole kaikille mahdollista tai ainakaan yhtä helppoa? Onhan tuolla Olympiassakin löysiä ukkoja, jotka ei vaan pääse yhtä kireäksi ja kyseessä kuitenkin geneettisesti maailman parhaat kehonrakentajat.

Mähönen varmasti tietää juttuja, mutta lopputulokset on jääny kehnoiks. Mukava ois kuulla koutsin mietteet näin kisan jälkeen...Niiku ylläki mainittu - valmentaja kiertoon.
missä mähö edes nykyään oleilee. Ei vissiin hänen teesit enää kelpaa meijerillä. Haamuksi muuttunut.

Mikä tuossa lavaesiintymisessä ja poseerausharjoittelussa on niin vastenmielistä,että Artturi monien muiden tapaan ei näytä siihen juuri yhtään panostavan? Esiintyminen näytti eilenkin tosiaan siltä että oli kauheaa tuskaa olla siellä lavalla se muutama minuutti,johon on valmistauduttu monta kuukautta. Mikä sinne kilpatasolle ajaa jos itse kilpailuissa olemista ei harjoitella? En vaan usko,etteikö harjoittelulla kuka tahansa pystyisi hymyilemään poseeratessa ja muutenkin viestimään kehonliikkeillä ja ilmeillä että kuuluu nimenomaan sinne kilpalavalle. Vai johtuuko tuo kankea esiintyminen kovasta jännittämisestä jota monet eivät vain halua myöntää?

Mukavahan se on jossitella, että miten olis käynyt ja etkös Mike toivo keskustelua tänne palstalle, niin sitähän tämä on?
Mutta kun tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Ne jotka vie kisoja., niin niiden ketjuissa negataan, että ei tule voittamaan, blaa blaa. Sitten ne jotka ei koskaan voita, ollaan hehkuttamassa muna pystyssä.

Mikä tuossa lavaesiintymisessä ja poseerausharjoittelussa on niin vastenmielistä,että Artturi monien muiden tapaan ei näytä siihen juuri yhtään panostavan? Esiintyminen näytti eilenkin tosiaan siltä että oli kauheaa tuskaa olla siellä lavalla se muutama minuutti,johon on valmistauduttu monta kuukautta. Mikä sinne kilpatasolle ajaa jos itse kilpailuissa olemista ei harjoitella? En vaan usko,etteikö harjoittelulla kuka tahansa pystyisi hymyilemään poseeratessa ja muutenkin viestimään kehonliikkeillä ja ilmeillä että kuuluu nimenomaan sinne kilpalavalle. Vai johtuuko tuo kankea esiintyminen kovasta jännittämisestä jota monet eivät vain halua myöntää?
Vai olisiko Artturi itsekkin tajunnut, että kunto on jäänyt löysäksi ja sen takia ei kiinnostanut esiintyminen niin paljoa? Täyttä mutuilua tämä siis.

Mutta kun tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Ne jotka vie kisoja., niin niiden ketjuissa negataan, että ei tule voittamaan, blaa blaa. Sitten ne jotka ei koskaan voita, ollaan hehkuttamassa muna pystyssä.
Mun mielestä tämä on myös omalta osaltaan kyseisen kisaajan kannustamista.
Tottakai voittajille kuuluu myös antaa positiivistä palautetta, mikä heille kuuluu, ja näin olen itse tehnytkin.

Ja kyllä Artturi edellisen kisansa voitti.

Turhaan te Artturia poseerauksesta moititte. Ite veikkaan, että kunto vitutti niin, ettei ajatus kulkenut. Toinen vaihtoehto sitten, että oli kipeänä. Fitness Classic 2015 meni ihan eri ilmeellä.

800_0720.jpg

Kuinka paljon tuo "löysyys" on nestettä ja kuinka paljon ihon alaista rasvaa? Paljonkohan rasvaa ehtii vielä kahdessa viikossa polttaa? kilo tai pari ehkä. Mikähän tässä on tosiaan tilanne. Ollaanko vaan myöhässä vai onko kunto ollut tuo jo jonkin aikaa, eikä vaan etene millään tiukemmaksi. Toivotaan että mahdollisimman paljon tuosta kiristyy

Back
Ylös Bottom