BB Artturi Kallio

Mitä ihmiset sieltä puhelimestaan katsovat? Mikä on sellaista mikä ei voi odottaa? Oma puhelin on mallia liki kymmenen vuotta vanha perusnokialainen, niin ei oikein ole perillä mikä siinä puhelimen tuijottamisessa viehättää.
Saa mennä piiloon omaan maailmaansa sosiaaliset taidot huonot.sama juttu kun morjestaa puolituttuja kuuluu hyviin tapoihin niin ei vastata.tosin mä oonkin 193cm 112kg tatuoitu ja saatanan ruma

Salille mennään niin se kännykkä jätetään kassiin.
Joo ja sen sijaan sosialisoidaan saatana puoli salia. Joka tyypin kylkeen juttelemaan sarjojen välissä. Parempi se olis luuri kädessä, niin ei sotkis toisten treenejä.

No jos sattuu olemaan vaikka lapsia ja kuulee, että viesti tuli niin kyllä minä sen katson sarjan välissä, vastaan tai joskus jopa soitan takaisinkin. Ei voi aina odottaa esim. tuntia. Niistä, kun ei tiedä mikä on hätänä vaikka viestin laittavatkin, joskus kannattas soittaa.

Wilenius on kyllä aina ollut kiree, mutta ongelmia on muilla osa-alueilla jolloin kireys ei pääse oikeuksiin. Ongelmia joka kisassa ollut mm. Poseeraus, viimeistely, värit. Saa nähä miltä näyttää, kun vierekkäin seisovat

Sarjojen välissä keskitytään seuraavaan sarjaan, tunnetaan raudan tuoksu sieraimissa ja läpsitään itseä poskille.

Älä unohda huppupäässä sacrifation,dedication,motivation trainstation tuijotusta. ei tuu gainsseja jos katsoo puhelinta seinän sijaan sen 2 minuuttia :hyper:

PS. ettei mee ihan offtopiciks niin toivottafasti artturi kuin kaikki muutkin pääsevät kuntoon, niin tulisi kovin raskas sarja vuosiin

Muista en tiedä, mutta itse olen kirjannut treenini puhelimeen ruutuvihkosen sijaan jo vuosia. Saattaa ehkä muille näyttää kuin surffailisi netissä mitä osa varmaan tekeekin.

Sama homma, paljon kätevämpi kuin joku vihkonen. Ja jos se luurin näprääminen jotain vanhoja jääriä ärsyttää, niin se on vaan plussaa.

Sama homma, paljon kätevämpi kuin joku vihkonen. Ja jos se luurin näprääminen jotain vanhoja jääriä ärsyttää, niin se on vaan plussaa.
Ei se ärsytä. Ihmetyttää vaan. Tuntuu että ihmiset nykyään tuijottavat sitä luuria vähän väliä heti heräämisestä nukkumaan menoon asti. Viettävätkö nykyihmiset enää aikaa vaan omiin ajatuksiinsa uppoutuneena? Vai tarviiko se ajatustoiminta jonkin virikkeen käynnistyäkseen niinkuin puhelimen tarjoama.

Palataan Artturiin. Kiree vai kiire? Mun silmään aika kiree. Menestystähän me kaikki toivomme!

Kyllähän tuo kireys jopa yllätti itseni kun tätä kommentointia on viime viikkoina seurannut. Kisoihin on kuitenkin aikaa reilu kuukausi.
Eiköhän siellä ole ne kuuluisat oikeat metodit käytössä loppurutistusta varten. Varmasti sieltä tähän asti kovin paketti on tulossa.

Se taas pääseekö mies suoraan vieläkään "Münzer-kireyteen" on asia erikseen.

Muistakaa hyvät ihmuset kuinka iso äijä artturi on oikeesti +180cm ~115kg? Kyllä sen kokonen ukko tarvittaessa polttaa rasvaa / tekee ihmeitä jo parissa viikossa. Kehtaattekin epäillä kun miettii jo tausta joukkoja. Vitun idiootit, katelkaa videoita ja opiskelkaa vähä asioita. Mr Rock ei ole kuitenkaan vielä niin kokenut kisaaja et voisi vedättää ittensä kuukautta enne kisoja viimeistelyjä vaille lava kondikseen. Vaan uskoisin et yrittää ajoittaa kondiksen tiettyyn ajan kohtaan. Kovin tiukassa/nesteettömässä kunnossa taitaa kroppa olla kuitenkin altis kaikille ongelma tekijöille. Toivotaan et saadaa kaikki kunnossa lavalle ja kovin raskaansarjan lineuppi mies muistiin!

Joo kovasti itekkin äijää hypetän se on vaan toi järjetön lihan määrä ja laatu mikä pistää hiljaiseksi. Toivottavasti äijä lauteille kovassa kunnossa

Tossa painossa esiintyi vuoden -92 body-Sm.issä massamonsteri Hans "Lalli" Fell sijoittuen pronssille. Onkohan ollut kautta aikain raskain mitalisti sm-kisoissa ??

Älä nyt hei, onhan Unskikin, tosin Unskilla ei ole kun korkeitaan paino kuin hans felillä, mutta ei samaa kireyttä, puhumattakaan lihasmassasta ja mitaleista.
Nyt on artturi hyvin kiristyny.

Minkä vuoden kisoissa Unski on ollut mitaleilla ?? Ei ole tullut seurattua kehoilua aivan tarkasti viime vuosina, mutta nyt näyttäis raskas sarja kovalta .

Juurihan mä kirjotin tai en nyt suoraan, mutta tosta ihan hyvin luettavissa että ei ainakaan tähän päivään mennessä ole mitalia tullu. Vai olisko 2007 noviiseissa saanu, en muista. Ehkä tänä vuonna sitten.

Back
Ylös Bottom