BB Artturi Kallio

Siinä ei auta paljoo pokemoneja jahdata jos ei haluu uusia housuja olla ostamassa joka toinen viikko. Aika massiivinen tuo adductori/medialis-paketti.

Kun nyt vaan pääsis kireeks ni putsaa kyllä pöydän seuraavissa kisoissa! Hyvä malli ja lihasmäärä omaa luokkaansa Suomessa.

Voi vaan kuvitella sen stressin ja paineen määrän mikä Artturilla on jos näkee kuvia esim. halmosta tai wileniuksesta. Kiirusta pitää...

Tuli äsken bongattua Artturi sunnuntaishoppailemassa emäntänsä kanssa ja pakko sanoa et on se vaan isolihanen jantteri! Harmi kun oon tämmönen ujo paskahousu enkä kehdannu mennä heittämään läppää. Ja jälkeenpäin tuli aateltua että mitäköhän ois tuumannu kun ois huutanu sieltä kaupan hyllyjen välistä että "SYVÄSYVÄ, SYVÄSYVÄ! KAHVAT ON SUN KAVERIT!" :D
Oiskohan huumori riittäny :D

Voi vaan kuvitella sen stressin ja paineen määrän mikä Artturilla on jos näkee kuvia esim. halmosta tai wileniuksesta. Kiirusta pitää...
Halmoa tuntuisi vaivaavaan sellainen pienimuotoinen Dennis James -syndrooma. Nelisen viikkoa ennen kisoja näytetään ihan uskomattomalta, mutta sitten kisavalmisteluviikolla tapahtuu jotain selittämätöntä, minkä seurauksena kunto on sileä ja nesteinen. Näin taisi käydä ainakin viime Arnoldissa.

Halmoa tuntuisi vaivaavaan sellainen pienimuotoinen Dennis James -syndrooma. Nelisen viikkoa ennen kisoja näytetään ihan uskomattomalta, mutta sitten kisavalmisteluviikolla tapahtuu jotain selittämätöntä, minkä seurauksena kunto on sileä ja nesteinen. Näin taisi käydä ainakin viime Arnoldissa.

Ettei vain homma menisi vähän sinne yliyrittämisen puolelle ja päädytään kokeilemaan jotain mitä ihmeellisimpiä hokkuspokkus keinoja toivoen, että tämä on se, joka siivittää kunnon täysin uudelle tasolle,
Kun ei noilla yrityksillä useimmiten saada aikaan, kuin sen jo entuudestaan hyvän kunnon vesittäminen totaalisesti. Toki kehonrakennuksessa on vähän eri systeemit viimeistelyhommeleiden osalta, mutta yleensä se enempi ei ole parempi siinä vaiheessa, kun takana on kuukausien mittainen kärsimysten taival ja kroppa täysin kuoleman partaalle ajettu.
Tämä nyt on vain mun henkilökohtainen mielipide, mutta mun mielestä on parempi olla semityhjä mutta kireä kuin sellainen tankattu vesipuhveli :)

Monet vaan hermoilevat ittensä nesteiseksi vaikkei mitään kikkailtaisi insulla tai hulluilla tankkauksilla/tyhjennyksillä.

Back
Ylös Bottom