tuohon on nähty niin paljon vaivaa, joten epäilen että hietsun avoimet ei täytä asetettuja tavoitteita..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti tässä ei käy silleen, että potentiaali menee vähän ohi sne vuoksi että kisataan liian harvoin. Ymmärrän toki, että onhan sinne yritetty ja ollut vastoinkäymisiä eikä sinne ihan joka kevääseen ja syksyyn kannata edes miettiä lähtevänsä. Lihasta ja malliahan sulla on ihan erilailla, kuin kenelläkään suomessa. Uskosin, etten ole ainoa jonka mielestä se sun lavalle tulo on ollut kaikkein suurin odotus aina kaikista noista kilpailijoista! Tsemppiä jatkoon!!En osaa sanoa seuraavasta kisasta. Tavallaan tekisi mieli tähdätä jo syksyyn mutta tässä on neljä dieettiä takana, joista vain yhden sain vietyä lavalle asti. Kevään dieetissä oli positiivista kireyden löytyminen ja jonkun verran lihaakin oli tarttunut vuodessa. Toisaalta en ole ollenkaan tyytyväinen kevään kuntoon, lihasta pitäisi saada kokonaisuudessaan huomattavasti lisää, jalat on ohuet ja varsinkin selkä kaipaa yksityiskohtia. Syksyyn mennessä näille asioille ei pahemmin ehdi tehdä mitään, joten mietitään rauhassa seuraavaa kisaa.

Ja mä voittaisin kummatkin jos olisin yhtä lihaksikas, jos ja jos. Ja sä voittaisit 100m olympiakultaa jos juoksisit nopeiten, jos ja jos.Kallio todennäköisesti voittaisi Wileniuksen jos molemmat olisi yhtä kireitä. Hyvä malli, pitkät raajat, leveät hartiat, latsit vois mennä inasen ehkä alemmas, massaa näyttäis olevan enemmän, kädet ovat myös mallikkaat. Selkä on kysymysmerkki, joka voisi kallistaa voiton Wileniukselle. Enemmän posekuvia kiitos!
Lollolloo, aika lame slippery slope taas, hieman suhteellisuuden tajua, se että Kallio on kireä ja selkä on kova on hieman todennäköisempien asioiden joukossa tulevaisuudessa kuin et sä voittaisit kummatkin tai mä voittaisin satasen olympiakultaa.Ja mä voittaisin kummatkin jos olisin yhtä lihaksikas, jos ja jos. Ja sä voittaisit 100m olympiakultaa jos juoksisit nopeiten, jos ja jos.