Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivoisin Artturin puolesta, että kaveruusuhde Akin kanssa ei estä valmentajan vaihtoa?Tosiaan valmentajan vaihto voisi olla piriste,mutta tosiaan ulkomailta sitten joku.
Halmon valmentaja Tuor.Tosiaan valmentajan vaihto voisi olla piriste,mutta tosiaan ulkomailta sitten joku.
En ollut paikalla, mutta kuvien ja videon perusteella sanon, että Artturi oli raskaansarjan tyylikkäin ja massiivisin ukko. Ikävä kyllä kunto ei osunut kohdalleen. Mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että Artturi on tämän hetken potentiaalisin raskaasarjan kehorakentaja Suomessa.
Toinen asia mikä pisti silmään, että Peter Wilenius ei ole lähellekkään niin ylivoimainen raskaansarjan kehonrakentaja, kuin on välillä hehkutettu. Riittää että lavalla on vähintään yhtä kireitä - tai kireämpiä ukkoja.
Mahtaako se Arturillakaan nyt pelkästään valmentajasta olla kiinni, ehkä elimistö ei vaan suostu tollasiin kireyksiin mitä näissä karkeloissa nykyään nähdään? Kun Artturihan itse sanoi, että vastustuskyvyn yms. kanssa rupee olemaan ongelmia jos aerobista tahkoaa jne. Miksei esim. Lesukov pääse koskaan kireäksi vaikka lihasmassaa olisi ihan kärkikahinoihin..? Tuskin se valmentajasta on kiinni, ainakaan täysin..
En edelleenkään mistään mitään tiedä, kunhan pohdiskelen..
Tässä ollaan asian ytimessä. Jengi vähän liian vauhdikkaasti alkaa mesoamaan valmentajien vaihdoista yms.Mahtaako se Arturillakaan nyt pelkästään valmentajasta olla kiinni, ehkä elimistö ei vaan suostu tollasiin kireyksiin mitä näissä karkeloissa nykyään nähdään? Kun Artturihan itse sanoi, että vastustuskyvyn yms. kanssa rupee olemaan ongelmia jos aerobista tahkoaa jne. Miksei esim. Lesukov pääse koskaan kireäksi vaikka lihasmassaa olisi ihan kärkikahinoihin..? Tuskin se valmentajasta on kiinni, ainakaan täysin..
En edelleenkään mistään mitään tiedä, kunhan pohdiskelen..
Ja toi on muuten ihan helvetin ärsyttävää. Ikään kuin se ei voisi olla minkään muun kuin valmentajan vikaa että se ihan terävin kireys puuttuu.Tässä ollaan asian ytimessä. Jengi vähän liian vauhdikkaasti alkaa mesoamaan valmentajien vaihdoista yms.
Tässä ollaan asian ytimessä. Jengi vähän liian vauhdikkaasti alkaa mesoamaan valmentajien vaihdoista yms.