BB Artturi Kallio

Classic on hieno laji ja varsinkin suomessa kilpailijat tekevät todella kovan suorituksen päästäkseen kisakuntoon. Ensimmäinen kuntosali, jossa aloitin treenaamaan oli nimeltään ykkössali kirkkonummella. Salin seinällä oli dorian yatesin mustavalkokuvat vuodelta 1993, ne nähtyäni ei classicissa kisaaminen ole missään vaiheessa ollut mielessä.
Mä olinkin ihan varma että muistin sut jostain =) En vain osannut yhdistää.. Samalla salilla aloitin itsekkin aikoinaan.. Kävitkö vielä Kirkkonummen liikuntakeskuksenkin salilla?

Mä olinkin ihan varma että muistin sut jostain =) En vain osannut yhdistää.. Samalla salilla aloitin itsekkin aikoinaan.. Kävitkö vielä Kirkkonummen liikuntakeskuksenkin salilla?
Kyllä mä siellä kävin pari vuotta sen jälkeen kun ykkössali lopetti. Sä olit sillon vaan aika paljon isompi ja vahvempi ku minä ☺

Kyllä mä siellä kävin pari vuotta sen jälkeen kun ykkössali lopetti. Sä olit sillon vaan aika paljon isompi ja vahvempi ku minä ☺
Kummasti on sitten roolit vaihtuneet siitä ajasta =D
Ai sä treenasit 2 vuotta siellä.. Melkeinpä samoihin aikoihin siis aloiteltukkin.. Äijä on niistä ajoista turvonnu melkoisesti!!!

Artturissa yhdistyy kyllä erinomaisesti lihasmassa, lihaspyöreys ja todella esteettinen leveiden hartioiden, kapean vyötärön ja tiukan keskivartalon kokonaisuus.

Valaiskaa nykylinjauksia tatuointien suhteen. Oletan, että värien täytyy olla mieluusti mahdollisimman hyvin tatskoja peittäviä? Suhtaudutaanko niihin nuivasti, eli ts. voivatko vaikuttaa arvosteluun?

Erottuvuuteen vaikuttaa ja sitä kautta sitten myös siihen, miten kireeltä näyttää jne. Kehonrakennuksessa homma menee niin, että ensiksi pitää olla kireä. Kun ollaan kireenä, sitten aletaan katsomaan masssaa, balanssia, symmetriaa ja rakennetta. Ihan ekana pitää olla kireä, muuten kaikki muu menettää merkityksensä.

Erottuvuuteen vaikuttaa ja sitä kautta sitten myös siihen, miten kireeltä näyttää jne. Kehonrakennuksessa homma menee niin, että ensiksi pitää olla kireä. Kun ollaan kireenä, sitten aletaan katsomaan masssaa, balanssia, symmetriaa ja rakennetta. Ihan ekana pitää olla kireä, muuten kaikki muu menettää merkityksensä.
Suomeksi:

Tule Artturi änkyrä kireänä lavalle.

Kyllä mä veikkaan että Artturi vie kultsan vaikka tuleekin Peterin kanssa tiukka taistelu (jos Peter tulee). Artturilla on kyllä harvinaisen hieno fysiikka.

Ihan mielenkiinnosta.

Täräytäppä pientä analyysiä. Missä kaikessa Artturi vie Wileniusta kuin märkää viledan rättiä?
Sehän riippuu varmasti täysin siitä pääseekö tarpeeksi kireäksi. Ainakin mun silmään toi Artturin malli on parempi. Ainoa heikkous jonka tosta löytää on pohkeet. Eikä nekää nyt huonot ole, eivät vaan reisien tasolla.

Artturilla isommat kädet ja kapeampi vyötärö. Molemmilla iso selkä ja jalat sekä heikot pohkeet. Vaikea verrata enne kuin ovat vierekkäin. Varmastikkin se vie kumpi pääsee paremmassa kunnossa lavalle.

Ja kuten Mike toisaalla totesi, antaa Peter hiukan tasoitusta muille olkapäävammojen tuomien poseerausongelmien myötä. Mutta siinä pisteessä, kun kisan ratkaisee pienet poseeraustekniset nyanssit, täytyy kyllä molempien olla yhtä kireitä. Ja Peter tunnetusti tulee olemaan ainakin totaalisen rasvaton. Kysymysmerkkihän on kummankin kohdalla sitten vielä, miten viimeistelyt onnistuvat. Joka tapauksessa erittäin kiinnostava kaksintaisto, jota on kyllä aivan turha lähteä salikuvista ennakkoon ratkomaan.

Artturi taitaa olla vähän Peteriä pidempi ja sen myötä "isompi", joten siitä voi tulla vähän etua, jos muuten ovat suht tasavertaisia.

Jos molemmilla kireys samaa luokkaa, pitäisi Artturin kyllä viedä. Parempi ja tasapainoisempi rakenne, enemmän yksityiskohtia lihaksissa.. Onhan Mentulakin ollut aina kisoissa täysin rasvaton, mutta pitäisi silti olla niitä yksityiskohtiakin lihoissa.. IMO.

Jos molemmilla kireys samaa luokkaa, pitäisi Artturin kyllä viedä. Parempi ja tasapainoisempi rakenne, enemmän yksityiskohtia lihaksissa.. Onhan Mentulakin ollut aina kisoissa täysin rasvaton, mutta pitäisi silti olla niitä yksityiskohtiakin lihoissa.. IMO.
Mitä tarkoitat yksityiskohdilla jos saan kysyä? Mun on aivan hirveen vaikee ymmärtää väliiä ihmisten ajatuksenkulkua. Mistä sä tiedät kenenkään yksityiskohtia ennekuin ovat siinä pisteessä että ne edes näkyy? Niinku mitä tarkoitat?

Kun nyt kerran verrataan, niin verrataan sitten. Musta aidosti välillä tuntuu, ettei jengi tajua yhtään mitään kehonrakennuksesta.

Mielenkiintoinen kisa tulee ja Artulle totta helvetissä helvetisti zemppiä dieettiin. Kummatkin täydessä lyönnissä lavalle.

800_5628.jpg

800_0719.jpg

En tarkoittanut että Artturillakaan olisi sellaisia vielä esillä ollut, kyllähän Peter ehdottomasti rasvattomampi on ollut, ja helvetisti myös Peterille tsemppiä!

Tarkoitin lähinnä tälläisiä syviä uurteita, ja lihasta joka näyttää flexattaessa siltä että räjähtää silmille..

attachment.php

En tarkoittanut että Artturillakaan olisi sellaisia vielä esillä ollut, kyllähän Peter ehdottomasti rasvattomampi on ollut, ja helvetisti myös Peterille tsemppiä!

Tarkoitin lähinnä tälläisiä syviä uurteita, ja lihasta joka näyttää flexattaessa siltä että räjähtää silmille..

attachment.php
Anteeksi offtopic mutta huvittaa että tähän on vertaukseksi kaivettu kuva Doug Milleristä, joka on omien sanojensa mukaan natu. :D

Back
Ylös Bottom