minkä pituinen Artturi on ja mitä painoi, kun viimeksi oli lavalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olinkin ihan varma että muistin sut jostain =) En vain osannut yhdistää.. Samalla salilla aloitin itsekkin aikoinaan.. Kävitkö vielä Kirkkonummen liikuntakeskuksenkin salilla?Classic on hieno laji ja varsinkin suomessa kilpailijat tekevät todella kovan suorituksen päästäkseen kisakuntoon. Ensimmäinen kuntosali, jossa aloitin treenaamaan oli nimeltään ykkössali kirkkonummella. Salin seinällä oli dorian yatesin mustavalkokuvat vuodelta 1993, ne nähtyäni ei classicissa kisaaminen ole missään vaiheessa ollut mielessä.
183cm ja 116kgminkä pituinen Artturi on ja mitä painoi, kun viimeksi oli lavalla?
Kyllä mä siellä kävin pari vuotta sen jälkeen kun ykkössali lopetti. Sä olit sillon vaan aika paljon isompi ja vahvempi ku minä ☺Mä olinkin ihan varma että muistin sut jostain =) En vain osannut yhdistää.. Samalla salilla aloitin itsekkin aikoinaan.. Kävitkö vielä Kirkkonummen liikuntakeskuksenkin salilla?
Kummasti on sitten roolit vaihtuneet siitä ajasta =DKyllä mä siellä kävin pari vuotta sen jälkeen kun ykkössali lopetti. Sä olit sillon vaan aika paljon isompi ja vahvempi ku minä ☺
Suomeksi:Erottuvuuteen vaikuttaa ja sitä kautta sitten myös siihen, miten kireeltä näyttää jne. Kehonrakennuksessa homma menee niin, että ensiksi pitää olla kireä. Kun ollaan kireenä, sitten aletaan katsomaan masssaa, balanssia, symmetriaa ja rakennetta. Ihan ekana pitää olla kireä, muuten kaikki muu menettää merkityksensä.
Ihan mielenkiinnosta.Artturi vie Wileniusta kuin märkää rättiä.
Sehän riippuu varmasti täysin siitä pääseekö tarpeeksi kireäksi. Ainakin mun silmään toi Artturin malli on parempi. Ainoa heikkous jonka tosta löytää on pohkeet. Eikä nekää nyt huonot ole, eivät vaan reisien tasolla.Ihan mielenkiinnosta.
Täräytäppä pientä analyysiä. Missä kaikessa Artturi vie Wileniusta kuin märkää viledan rättiä?
Mitä tarkoitat yksityiskohdilla jos saan kysyä? Mun on aivan hirveen vaikee ymmärtää väliiä ihmisten ajatuksenkulkua. Mistä sä tiedät kenenkään yksityiskohtia ennekuin ovat siinä pisteessä että ne edes näkyy? Niinku mitä tarkoitat?Jos molemmilla kireys samaa luokkaa, pitäisi Artturin kyllä viedä. Parempi ja tasapainoisempi rakenne, enemmän yksityiskohtia lihaksissa.. Onhan Mentulakin ollut aina kisoissa täysin rasvaton, mutta pitäisi silti olla niitä yksityiskohtiakin lihoissa.. IMO.
Anteeksi offtopic mutta huvittaa että tähän on vertaukseksi kaivettu kuva Doug Milleristä, joka on omien sanojensa mukaan natu. :DEn tarkoittanut että Artturillakaan olisi sellaisia vielä esillä ollut, kyllähän Peter ehdottomasti rasvattomampi on ollut, ja helvetisti myös Peterille tsemppiä!
Tarkoitin lähinnä tälläisiä syviä uurteita, ja lihasta joka näyttää flexattaessa siltä että räjähtää silmille..
![]()