BB Artturi Kallio

Onkohan tällä hetkellä ainakaan yläkropan voimien osalta Suomessa ketään vastaavaa boudaria kuin Artturi? Nuo punnerrusliikkeet nyt ovat ihan oma lukunsa, mutta että leuatkin kulkee tuohon malliin, Huhhuh...

Aivan mielipuolista tuo Artturin voima. Ajattelin et olen suhteellisen hyvä leuanvetäjä mut Artturi tekee sarjaa mun ykkösmaksimilla vaikka painaa varmaan 30 kiloa enemmän :confused:

Mun mielestä toi näyttää kireimmältä versiota Artturista mitä mä olen nähnyt. Positiivinen kehitys suunta ehdottomasti. Ehkä niitä odotuksia päästään nyt sitten lunastamaan :)

Selkeesti valmentajan vaihto toi haluttua suuntaa tekemiseen:worship:

On kyllä ainakin kireintä Arttua koskaan. Aivan mahtava juttu, tätä on odotettu! Olisi kiva tietää miltä erityisesti käsi ja selkä-osasto näyttäisivät ilman tatskoja. Jotenkin erottuvuus erityisesti käsien osalta hukkunut osittain myös niiden takia. Mutta turhaan lässytän, leimat on ja pysyy ja näillä mennään. Lihaa löytyy helvetisti joka puolelta, malli on todella tyylikäs ja nyt on vihdoinkin aikasta "crispyn" näköinen kondis! Ai että, nyt vaan tuon kunnon kun saisi saatettua lavalle ja värit onnistuisivat viimeisen päälle. Nyt on odotukset kyllä korkealla, ja syystä...

Back
Ylös Bottom