BB Artturi Kallio

Mulla osui myös silmään syystä että "oma ennätys penkistä".
Jos käännetään sama että oma ennätys leuanvedossa ja vedetään 50 vajaata. Tai maastavetoa polvista sarjaa että ennätysraudoilla maastavetoa..;)
Sinänsä mulle ihan sama kunhan nostellaan.

Mulla osui myös silmään syystä että "oma ennätys penkistä".
Jos käännetään sama että oma ennätys leuanvedossa ja vedetään 50 vajaata. Tai maastavetoa polvista sarjaa että ennätysraudoilla maastavetoa..;)
Sinänsä mulle ihan sama kunhan nostellaan.

Varmasti oma sarjaennätys ko. painolla ja omalla tyylillään. Antaisin vasemman kivekseni, jos pystyisin joskus pumppailemaan 140 kilolla yhtä kevyen näköisesti vaikka sitten kuinka vajaita toistoja.

Tuohan on ihan älytön suoritus, oli toistot ns. "puhtaita" tai ei. Rintatreenistähän tuo on kuvattu, jos toistot tehtäis ylös asti niin a) Ne ei menisi niin hyvin rinnalle b) Suoritus, jota tässä haetaan, jäisi vajaaksi. Pitäisi ehkä ajatella ensin asiayhteyttä, ennenkuin tullaan nurisemaan "vajaita toistoja".

Älytön tulos, 140 kiloa liikkuu kuin mikäkin hilupaino. Paljonkohan Artturin maksimitulos on raakapenkissä? Eli kuinka paljon yli kaksi markkaa..?

Älytön tulos, 140 kiloa liikkuu kuin mikäkin hilupaino. Paljonkohan Artturin maksimitulos on raakapenkissä? Eli kuinka paljon yli kaksi markkaa..?

Larry Wheels ottaa tässä ennätyksen, 30 toistoa 315 paunalla eli ~ 143kg. Wheelsin ykkönen on 285kg luokkaa. Artturi taitaa olla enemmänkin sarjapenkkaaja, mutta kyllä sieltä aika jäätävä rauta tulisi jos oikein virittäisi ykköseen.

Eikös jossain kohtaa Kallion ketjua kuulu aina toistaa; "kauhee mörkö, valtava potentiaali, pääsispä kireeksi". No, siinähän ne taas tuli.

Artturi on itse haastattelussa sanonut olevansa todellakin diesel. Ja lisäksi, ettei maksimiykkönen ole kovin paljon parempi kuin esim. vitosen sarjapainot. Tämähän sopii dieseltyyliselle kaverille. Sitten on niitä nopeita, räjähtävän voimantuotannon kavereita, joilla ykkönen on todella kova verrattuna sarjapainoihin.

Back
Ylös Bottom