Cbb_Jarno
VIP
Tottakai. Ihan sama mitä teet niin aina löytyy joku vinkumaan. :DLöytyhän sieltä jotain negatiivista taas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tottakai. Ihan sama mitä teet niin aina löytyy joku vinkumaan. :DLöytyhän sieltä jotain negatiivista taas.
Tottakai. Ihan sama mitä teet niin aina löytyy joku vinkumaan. :D
Mulla osui myös silmään syystä että "oma ennätys penkistä".
Jos käännetään sama että oma ennätys leuanvedossa ja vedetään 50 vajaata. Tai maastavetoa polvista sarjaa että ennätysraudoilla maastavetoa..;)
Sinänsä mulle ihan sama kunhan nostellaan.
No en kyllä itse luopuisi kiveksestäni jonku penkki tuloksen takiaVarmasti oma sarjaennätys ko. painolla ja omalla tyylillään. Antaisin vasemman kivekseni, jos pystyisin joskus pumppailemaan 140 kilolla yhtä kevyen näköisesti vaikka sitten kuinka vajaita toistoja.

No en kyllä itse luopuisi kiveksestäni jonku penkki tuloksen takia![]()
No en kyllä itse luopuisi kiveksestäni jonku penkki tuloksen takia![]()
Uskomatonta suorastaan?Älytön tulos, 140 kiloa liikkuu kuin mikäkin hilupaino. Paljonkohan Artturin maksimitulos on raakapenkissä? Eli kuinka paljon yli kaksi markkaa..?
Älytön tulos, 140 kiloa liikkuu kuin mikäkin hilupaino. Paljonkohan Artturin maksimitulos on raakapenkissä? Eli kuinka paljon yli kaksi markkaa..?
128kg taitaa aamupaino olla.Paljonkohan on Mr. Kallion elopaino tällä hetkellä?
220kg x 5 ottanut ainakin 2013.
Eikai lämppäsarjoissa varmistuksia tarviHyvin mukana tää yks "varmistaja" tossa
kunhan vieressä kattoo varmuuden vuoks. Oikeesti varmaan otettu salilta random ukot varmistaan, niin siinä on se lopputulos näkyvissä.220kg x 5 ottanut ainakin 2013.
Tossa on kyllä nähdäkseni 200kg.