ArskanprÄssi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Viitsisikö joku hieman selventää minkälainen liike tämä Arskanprässi on?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuo liikkeen alkuvaihehan on se poikkeava tekijä. Pistää etuolkapäät töihin. Itse ainaskin saan tarpeeksi rasitusta niille jo rinnalle tarkoitetuista punnerrusliikkeistä.

JustinCre sanoi:
Aikas mielenkiintosen näkönen liike. Kellään kokemuksia tosta?

Kyllä tuota tuli joskus tehtyä, mutta tuo tosiaan ottaa liikaa etuolkapäihin minun mielestäni. Normaali pystypunnerrus ottaa enemmän sivuolkapäihin, siksi suosin sitä.

Ja minäkös olen vastaavasti saanut tällä tyylillä hyvän tuntuman sivuolkapäihin ja juuri sen alkukierron takia. Kohtuu painnoilla ja mielellään yli kahdeksan toiston sarjoja, jotta saa hyvän tuntuman.

Zone-sarja -42%
Lyhyesti sanottuna: itse on vaikeampi löytää parempaa liikettä olkapäille kuin tämä. Tekee gutaa!!!

Jasoni sanoi:
Ja minäkös olen vastaavasti saanut tällä tyylillä hyvän tuntuman sivuolkapäihin ja juuri sen alkukierron takia. Kohtuu painnoilla ja mielellään yli kahdeksan toiston sarjoja, jotta saa hyvän tuntuman.

Samaa mieltä. Vähemmän tuo minusta tuntuu etuolkapäillä, kuin tavallinen versio.

Ite oon ottanu aina väliin vähän ton tyylista, silleen et niitten painojen alkuasento on tos olkapäillä rystysten suuntautuessa sivullepäin. Hyvän tuntuman oon aina saanu.

Kokeilkaapa nostaa kättä tuon alkuasennon mukaisessa asennossa ylös. Nosto kohdistuu pitkälti etuolkapäähän. Loogisesti siis voisi todeta liikkeen alkuosan tosiaan keskittyvän etulohkoon. Henkilökohtaisista tuntumista toki ei voi sanoa yhtään mitään. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom