Arsi Harju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu
very strange sanoi:
löytyhän sieltä lopusta linkki, joka ei vienyt katsomaan edes peräaukkoaan levittelevää miestä. Herää kysymys, että kenen mielenkiinto riittää pitämään listaa yleisurheilijoiden penkkituloksista? Kuka?

Sieltä linkistä löytyy myös seuraavanlainen tekstinpätkä:

"För att lägga till dig eller ändra ditt resultat skicka mejl till martin.palsson@bolina.hsb.se"

Et varmaankaan ole koskaan kuullut seuraavasta:

Oppivelvollisuuden suorittaminen
Oppivelvollisuus alkaa sinä vuonna, kun lapsi täyttää seitsemän vuotta ja päättyy, kun perusopetuksen oppimäärä on suoritettu tai kun oppivelvollisuuden alkamisesta on kulunut 10 vuotta. Oppivelvollisuus alkaa vuotta aikaisemmin ja kestää 11 vuotta, mikäli lapsen vammaisuus tai sairaus sitä edellyttävät. Oppivelvollisen on osallistuttava järjestettyyn perusopetukseen tai saatava muulla tavoin perusopetuksen oppimäärää vastaavat tiedot. Huoltajan on huolehdittava siitä, että oppivelvollisuus tulee suoritettua.

Ei muuta kuin sinne Linnanmäelle, vai mikä Linnanvuori se oli ja koulutus maksulliseksi. Oujee. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Martin Palsson sanoi:
Et varmaankaan ole koskaan kuullut seuraavasta:
Oppivelvollisuuden suorittaminen...
Olix toi sivu niin q joku sun kotitehtävä koulussa, vai mikä ton viestin pointti oli?

Ei Arsi ikinä ole heppoinen ollut , että tuskin paljon laihempana on noita juossut , nimittäin pisti 16vuotiaana yli 150kg penkiltä.
Hänellä on vieläkin Kokkolan Amiksen ennätys tuossa penkissä. :worship:

100metrin juoksijoilla on vain oikea suhde tuossa juoksussa lihas/kroppa , mutta kyllä kuulamiehiltä löytyy voimaa jaloista , ja juoksevat helposti alle 12sekuntiin satametriä.

Mutta muistakaa että sekunnin ero on saatanan isoero noihin suomen huippuihin pika juoksijoihin, 0,1 sekunnin ero on myös aika iso ero.

eldd sanoi:
Sinulla varmaan näin, mutta maailman huipulla saattaa olla pikkuisen eroa siinä, juokseeko kuntohuipun virittäneenä tärkeässä kisassa maailman parhaita vastaan vai lenkkarit jalassa hiekkatiellä inttikavereita vastaan. Jos jälkimmäistä tahtia pääsee 12 minuuttia, em. olosuhteissa menee vielä kierros kevyesti.

Käsittämätöntä, että ihmiset vielä jaksavat jauhaa Virenin 4500m coopertuloksesta armeijassa ikään kuin se olisi totta. Tämän jälkeen en itse usko mitään armeijan Cooper-tuloksia, en edes omiani.

Sattumalta harrastan yleisurheilua, enkä olen sen suhteen aivan tietämätön. Sinun on aivan turha ruveta puhumaan mitään miehen sen hetkisestä kunnosta, koska et tiedä siitä mitään. Myöskään kyseisen kaverin henkisiä ominaisuuksia on turha ruveta tässä analysoimaan (eli sitä, että tarvitseeko kisa fiiliksen ym.). Emme myöskään tiedä, oliko kyseistä coopperia juoksemassa muita urheilijoita.

Tulos voi olla legenda, mutta koska tietoa ei ole, on turha ruveta sitä kritisoimaan.

EDIT: kun tarkistin asian, niin Viren juoksi itse asiassa hieman kovemmalla keskinopeudella sen 5 tonnia, eli cooper tulos on uskottava.

Coopervauhti: 12min / 4,5km = 2,67 min / km
5000m vauhti: 13,26min / 5km = 2,652 min / km

no ite oon 95kg mut silti oon meidän koulun 8lk 3. nopein :) jos puhutaan siitä että isotmiehet ei voi olla nopeita

äksy sanoi:
Kiekkomiehistä Riedel on ottanut sotilaspenkistä muistaakseni 215

:offtopic: on muuten kaverilla voiman lisäksi komea fysiikka...hän oli yksi syy miksi aloitin malmin nostelun...

kyllä se arsi enemmän kyllä ottaa penkistä entä tuon 250kg.kerran se pukkas tulosruudussa 240kg ja ei painanu kyllä yhtään mitään.luulen että arsi saa sen 300kg penkistä.Halvari oli muuten joskus aikonaan jollain kuula leirillä tehny 250kg penkkiä(räjähtäviä nelosia)aika kova sana sekin.

äksy sanoi:
Kovimmista voimailijoista vielä, eikös tuo Martinez todellakin ole vahvimpia kavereita heittopiireissä, vai kuinka Rautalonkka?

Joo, itseasiassa mulla oli kovempikin tieto penkkipunnerruksesta. Ja Arsi on todellakin 19 veenä ollut huomattavasti kevyempi kuin nyt. Ja vauhdittomassa pituudessa en usko kenenkään tämän hetken maajoukkueheittäjän jäävän alle 3 metrin.

Special Ed sanoi:
mikä ton viestin pointti oli?

M.O.T.

Kohta Lounelan asteikolta:

"Stranger: Kyseessä on täydellinen idiootti, joka ei usko eikä jummarra kuitenkaan. Lakaistaan rippeet pellolle"

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Mfstill.jpg

joking.jpg

rautalonkka sanoi:
Arsi juoksi kisoissa sähköajan 11.76 lähes kymmenen vuotta ja 30 kiloa sitten. Nykyään taitaa paino huidella 140 kieppeillä.
ihmettelin ku viime kesänä seurasin jotain kuulakisaa ja arsin painoksi ilmotettiin 115kg painaako se muka tosiaan niin vähän ku ohan sillä kuitenki ihan miehekäs mahaki :D

rautalonkka sanoi:
Joo, itseasiassa mulla oli kovempikin tieto penkkipunnerruksesta. Ja Arsi on todellakin 19 veenä ollut huomattavasti kevyempi kuin nyt. Ja vauhdittomassa pituudessa en usko kenenkään tämän hetken maajoukkueheittäjän jäävän alle 3 metrin.

No kai ny, kun 100 kg:n kyykylläkin hypätään 3 metriä.

neutraali sanoi:
luulen että arsi saa sen 300kg penkistä.Halvari oli muuten joskus aikonaan jollain kuula leirillä tehny 250kg penkkiä(räjähtäviä nelosia)aika kova sana sekin.

Hmm... OK. Nythän on toki 1.4. mutta...

Etenkin noi räjähtävät neloset 250 kilolla penkistä ois kyllä kiva nähdä :D
Jokunen kilo tainnu nyt lipsahtaa noihin kuitenkin ylimäärästä...

Tokihan noi käsittämättömän vahvoja miehiä on joka tapauksessa.

neutraali sanoi:
ihmettelin ku viime kesänä seurasin jotain kuulakisaa ja arsin painoksi ilmotettiin 115kg painaako se muka tosiaan niin vähän ku ohan sillä kuitenki ihan miehekäs mahaki :D

Painot ovat urheilijoiden itse ilmoittamia, joten ne ovat mitä sattuu. Urheilijalta saatetaan kysyä tuo paino kerran uran aikana, joten voi olla, että paino annetaan 18-vuotiaana junnuna ja painon kasvaessa uran aikana tilastoissa säilyy aina tuo kerran annettu paino. Urheiluliitto siis julkaisee nuo urheilijoiden tiedot, jotka on joskus tilastoitu.

Sydneyn voiton jälkeen Arsin painoksi sanottiin kaikkialle 110 kg, vaikka jokainen urheilija ymmärtää, ettei se ole lähelläkään totuutta.

Pertti 123 sanoi:
Sattumalta harrastan yleisurheilua, enkä olen sen suhteen aivan tietämätön. Sinun on aivan turha ruveta puhumaan mitään miehen sen hetkisestä kunnosta, koska et tiedä siitä mitään. Myöskään kyseisen kaverin henkisiä ominaisuuksia on turha ruveta tässä analysoimaan (eli sitä, että tarvitseeko kisa fiiliksen ym.). Emme myöskään tiedä, oliko kyseistä coopperia juoksemassa muita urheilijoita.

Muutaman kerran olen jutellut Lassen kanssa, jonkinlainen kuva on asiasta. Myös cooperia sivuttiin, vähän huvittuneesti suhtautui siihen.

Pikkuisen eri asia on myös antaa kaikkensa kv. kisassa tosipaikassa kuin armeijan testijuoksussa. Penkkipunnerruksessa tulos voi olla lähes sama, vitosella ei.

Pertti 123 sanoi:
EDIT: kun tarkistin asian, niin Viren juoksi itse asiassa hieman kovemmalla keskinopeudella sen 5 tonnia, eli cooper tulos on uskottava.

Coopervauhti: 12min / 4,5km = 2,67 min / km
5000m vauhti: 13,26min / 5km = 2,652 min / km

Kovin paljoa et asiasta tiedä, jos tosiaan uskot, että 12 minuutin kohdalla - laskelmiesi mukaan - piikkareissa radalla saavuttaa vain 5 sekunnin etumatkan verrattuna hiekkatiellä lenkkareissa juostuun vitoseen.

Special Ed sanoi:

Taisit jättää lukematta:

Nyyssiväittelyn opas:

Sisällysluettelo
.
.
.
Tähän listaan viittaaminen

Ja kertauksen vuoksi viittauksesi:

Special Ed sanoi:
"Se, jonka postauksista huomaa hänen kopioineen ohjeita näiltä sivuilta, on peelo. Kunnon nyssiväittelijä ei suinkaan kopioi argumenttejaan joltain webbisivulta, vaan kirjoittaa ne ihan itse."
[B]http://www.co.jyu.fi/~np/misc/nyyssivaittely.html[/B]

Stranger the retard iskee itseään kirveellä jalkaan - over and over again => oksalta alas niskalaukauksella. :hyper: :lol2: :thumbs:

This is fun!

diner.jpg

rautalonkka sanoi:
Arsi juoksi kisoissa sähköajan 11.76 lähes kymmenen vuotta ja 30 kiloa sitten. Nykyään taitaa paino huidella 140 kieppeillä.

Ei kai ihan noin painava sentään, jos Halvari on 140kg (pari vuotta sitten ilmoitettu) ja kuitenkin pidempi kuin Harju (191 vs 183 cm). Jättiläinen Carl Myerscough on monissa ulkolaisissa julkaisuissa muistaakseni 155 kg, pituutta vaatimattomat 209 cm.

rautalonkka sanoi:
Edellisessä listassa näyttää olevan lähinnä Ruotsalaisia yleisurheilijoita, ja nostotyylit ovat hyvin vaihtelevia. En panis paskankaan arvoa tolle.

Samaa mieltä... Halvari sanoi yhdessä haastattelussa, ettei viitsi sanoa penkkituloksia, kun tuntee paljon voimanostajia ja tulokset ei ole vertailukelpoisia ja reiluja voimanostajia kohtaan. Kuulamiehelle räjähtävyys on tärkeää, ei pysäytys rinnalla jne. Tietysti penkkipaidat yms. hömpsötykset jäävät kuulamiehiltä käyttämättä.

Pertti 123 sanoi:
Tai sit muut on vaan hitaita ;)

Hmm, tai sit 95 kiloset ei oo isoja miehii vaan rääpäleitä.

eldd sanoi:
Ei kai ihan noin painava sentään, jos Halvari on 140kg (pari vuotta sitten ilmoitettu)

Halvari painaa paljon enemmän kuin mitä ilmoittaa. Yleensä se on arvokisoissa ilmoittanut painonsa olevan noin 136kg, eli aika lähelle 300lbs, mutta totuus on ihan muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom