Vitun vitun vittu saatana. Olisi ollut varmaan ainoa elokuva jonka olisin tänä vuonna teatterissa käynyt katsomassa. No eipä tarvi sitten teatteriin rahoja kantaa, kun Finnkinon tarjonta on nykyään sitä että joka vitun Paavo Pesusieni -filmistä on 7 eri versiota ja paljoa muuta ei ohjelmistoon sitten mahdukaan.
en tiedä mitä täällä vaahdotaan koska ainakin oman paikallis leffateatterin tulevien listalla on sabotage ensi-illassa 2.5.2014 (kouvola) joten taitaa vain teidän elokuvateattereiden tarjonnassa olla vika.
en tiedä mitä täällä vaahdotaan koska ainakin oman paikallis leffateatterin tulevien listalla on sabotage ensi-illassa 2.5.2014 (kouvola) joten taitaa vain teidän elokuvateattereiden tarjonnassa olla vika.
Sua odottaa karu yllätys kun se kirjekyyhky ehtii sinne Kouvolaan saakka.
Kumpi on todennäkösempää, 1) takahikiän nettisivuille ei uusin tieto aina päivity välittömästi 2) elokuvan levitysyhtiö levittää väärää tietoa ja aikoo salaa lennättää yksityiskoneella yhden kopion Kouvolaan.
Vitun vitun vittu saatana. Olisi ollut varmaan ainoa elokuva jonka olisin tänä vuonna teatterissa käynyt katsomassa. No eipä tarvi sitten teatteriin rahoja kantaa, kun Finnkinon tarjonta on nykyään sitä että joka vitun Paavo Pesusieni -filmistä on 7 eri versiota ja paljoa muuta ei ohjelmistoon sitten mahdukaan.
Kiitokset palautteestasi. Sabotage-elokuva julkaisu päätettiin ennakkotiedoista poiketen julkaista ainoastaan tallenteena, johtuen elokuvateattereiden tämän hetkisestä markkina- ja kilpailutilanteesta ja elokuvan odotettua pienemmästä kaupallisesta potentiaalista. Valitettavasti nykyisessä markkinatilanteessa pienempien ns. genre-elokuvien pääsy elokuvateattereihin riittävällä elinkaarella ja riittävillä salimäärillä on haasteellista ja tämän tyyppiset elokuvat joutuvat ahtaalle kilpaillessaan elintilasta suurempien blockbuster-elokuvien kanssa.
Sabotage-elokuvan suhteen Nordisk Film teki lopulta päätöksen jättää elokuva pois teatterijulkaisusta kilpailutilanteen ja elokuvan pienen kaupallisen potentiaalin perusteella. Elokuvalevitysyhtiön tekevät julkaisupäätökset lähes poikkeuksetta hyvissä ajoin ennen elokuvan Yhdysvaltojen ensi-iltaa. Varsinkin toiminta-genren elokuvat pyritään saamaan kankaalle mahdollisimman pian Yhdysvaltojen ensi-illan jälkeen erityisesti elokuvien laittomien latausten takia. Valitettavasti on odotettavaa että kyseinen Sabotage-elokuva tulee olemaan, etenkin pohjoismaissa, piratismin kohteena hyvin suosittu. Elokuvalevitysyhtiöillä on hyvin tiedossa Yhdysvaltojen elokuvien katsojamäärä ja Box office estimaatit ja jokaisen levitysyhtiön on lisäksi arvioitava elokuvan potentiaalin myös kotimaisessa elokuvateatterikentässä, johon vaikuttaa luonnollisesti myös kyseisen ajankohdan kilpailutilanne ja esim. elokuvan ensisijainen kohderyhmä ja tässä suhteessa arvioitu paikallinen kävijämääräpotentiaali. Elokuvan teatterijulkaisupäätöksessä on otettava huomioon myös elokuvateatterilanseerauksen kustannukset: markkinointipanostukset ja esim. digikopiokulut.
Kuten julkisessa keskustelussa on käynyt hyvin ilmi, elokuvateattereiden digitalisointi ei ole valitettavasti tukenut vielä tähän mennessä elokuvateattereiden ohjelmistojen monimuotoisuutta. Toivomme toki elokuvien levitysyhtiönä että myös pienemmät genre-elokuvat saavat jatkossa elokuvateattereissa elintilaa ja pystymme osaltamme tarjoamaan katsojille monipuolisia elokuvakokemuksia. Elokuvateattereissa kannattaa siis edelleen käydä ja pyrkiä elokuvavalinnoillaan vaikuttamaan monipuoliseen elokuvaohjelmistoon.
Olipa ympäripyöreä vastaus, perseestä tuo on jos perutaan miten sattuu. Muutenkin Suomessa leffat tulevat kuukausia jenkkejä jäljessä, jos ylipäätäänsä tulevat. Varmaan sen piratisoinnin voisi välttää ihan sillä että annettaisiin mahdollisuus katsoa kunnon toimintaräimettä isolta näytöltä kunnon jytinä-äänien kera, kuten on tarkoitettukkin.
Kummallista sikäli että ohjaaja huomioiden on odotettavisa että Sabotage on parempi kuin Last Stand tai Escape Plan.
Katsoin tämän vuoden tulevaa elokuvatarjontaa ja siellä on ainakin 7 filmistä tulossa sekä 3D- että 2D-versio. Eli 7 elokuvaa vie 14 elokuvan näytöspaikat. Ei ihmekään jos "genre-elokuvien pääsy elokuvateattereihin riittävällä elinkaarella ja riittävillä salimäärillä on haasteellista" kun elokuvasalit on täynnä tuollaista paskaa.
Kummallista sikäli että ohjaaja huomioiden on odotettavisa että Sabotage on parempi kuin Last Stand tai Escape Plan.
Katsoin tämän vuoden tulevaa elokuvatarjontaa ja siellä on ainakin 7 filmistä tulossa sekä 3D- että 2D-versio. Eli 7 elokuvaa vie 14 elokuvan näytöspaikat. Ei ihmekään jos "genre-elokuvien pääsy elokuvateattereihin riittävällä elinkaarella ja riittävillä salimäärillä on haasteellista" kun elokuvasalit on täynnä tuollaista paskaa.
Puhumattakaan siitä että esim. Finnkinon ohjelmistosta suurin osa on jotain helvetin oopperaa.
Lasten elokuvia tulee myös kuin liukuhihnalta kuinkahan monetta risto Räppääjää jo on tulossa ja kaiken mailman autot 1,2,3,4 jne. joissa leluautot puhua lassyttävät kakaroille, kyllä on piirrettyjen tasokin laskenut.
Puhumattakaan siitä että eka lippujen jo nyt ryöstötasolla olevia hintoja perustellaan investoinneilla esim. digitalisointiin, jonka luvattiin mahdollistavan pienemmänkin yleisön leffojen näyttämisen vaikka ihan muutaman näytöksen ajan. Eipä näemmä voi luottaa lupaaviin puheisiin. Finnkinollakin aikamoinen ylivoima kilpailussa pääkaupunkiseudulla, vaikea keksiä itteäni lähellä olevaa kilpailevaa teatteria. Offtopicia jatkaakseni miksei teattereissa joskus voisi olla jotain klassikkopäiviä, jolloin teatterissa pyörisi vaikka alkuperäinen Star Wars-trilogia? Taatusti joku nostalgianörtti maksaisi.
niin ja kaiken lisäksi finnkino osti bio rexin josta käytiin katsomassa aina ne leffat jota finnkino ei ottanut valikoimaan kuten: the last stand ja escape plan:/
^^ toi kuva kyllä kertoo että hihan alla on jotain:D
Offtopicia jatkaakseni miksei teattereissa joskus voisi olla jotain klassikkopäiviä, jolloin teatterissa pyörisi vaikka alkuperäinen Star Wars-trilogia? Taatusti joku nostalgianörtti maksaisi.
Noissa Will it Crush -pätkissä on menetetty tiettyjä draaman ja eeppisyyden mahdollisuuksia ja tasoja, mitä voisi vaikuttavalla editoinnilla ja kuvauksella nykypäivänä saada aikaan. Elokuvallinen ilmaisukieli hidastuksineen, painotuksineen, ääniefekteineen ja musiikkeineen voisi olla käytössä. Tällä hetkellä homman nimi noissa pätkissä on että ok, tankki ajaa juttujen päälle ja dätsit.