BB PRO Arnold Schwarzenegger

arska ja matti.jpega ja m.jpg

Jos Arnoldilla olis tapana käyttää piilokorkoja ni kyllä se olis tähän tapaamiseen osannu varautua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Holyfieldin kanssa otettu kuva on Terminatorin kuvauksista, ja arvelisin Arskan buutsien lisäävän pituutta (näkyy noissa kuvissa missä Arska polttelee sikaria kuvaustauolla harmaassa t-paidassa).

Vaikka vuosikausia en uskonut "huhuja", mutta nyt on pakko myöntää Arnoldin nykypituuden luultavasti olevan alle 180cm. Aiemmalla sivulla J.J kertoo kaverinsa arvioineen Arnoldin pituudeksi 178-180.
Kuten aiemmin kirjoitin, erään jenkkiläisen Arnold-fanin mukaan joka näki hänet Sabotagen erikoisnäytöksessä ja seisoi parin metrin päässä, sanoi täysin saman arvion pituudesta, eli 178-180.

Kaikista kuvista ja ihmisten tarinoista päätellen jotka ovat hänet tavanneet, en usko että Arska yli 180cm on nykyään. Kaikissa niissä kuvissa jossa hän näyttää pidemmältä, on hänellä lähes poikkeuksetta isot buutsit jalassa.

Ongelma vain on, että ihmiset arvioivat päin persettä. Harva minustakaan uskoo, että olen 188 cm. Esim. työkaveri veikkaili noin 180 cm (okei tää oli pohjanoteeraus).
 
Mä oon vähän pettynyt Arskan pituuteen :( Tuli mieleen arvionnista, ni mun lasten mielestä mä oon pienempi ku niitten Äidin puolelta Pappa... Mä oon yli 10cm pidempi ja 40kg isompi :D
 
Vaikka arvostan Arskaa ja kumppaneita niin ite en kyllä lämpene näille Syltyn uusille tuotoksille. Okei, kyllähän ne 80-90 luvun action-leffat ampu jonku verran ylitte mutta näistä uusista
teoksista paistaa omaan silmään ihan liika yritys. Paperilla vaikuttaa varmaan hienolta kun kaikki vanhat jätkät on koottu yhteen. Toteutus menee sitten ainakin omaan makuun nähden liian överiksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom