Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetti. :D Ihmisen pituus ei kymmenellä sentillä lyhene ilman totaalista ryhdinmenetystä. Ja tässä vaiheessa puhuttaisiin oikeasti jo sellaisesta tilasta että niskanikama on korkein kohta kropassa. Arskaa kun katsoo niin ryhti on edelleen kunnossa ja vanhuuden aiheuttamaa luiden kasaantumista voi olla tullut sen 0-2cm.
Vai että 10cm. :D Vain pakkiksella.
Oon facessa tykänny Stallonen sivusta, ni siel tulee jatkuval syötöllä kuvia missä ei oo ku pari senttiä lyhyempi ku Arska... Mutta luin että Stallone ja Gibson käyttää aina piilokorkoja!? Mä oon aina pitänyt Stallonea ja Gibsonia tosi lyhyinä, mut netin tietojen mukaan ne on ihan keskipituisia?!
Kaveri törmäsi Arskaan jokunen päivä sitten Lontoon heatrowin kentällä, pitääkin kysyä kuin pitkältä se vaikutti. :D
Ootko kerennyt vielä kysymään miltä vaikutti? Että oliko niin iso kuin sanotaan vai todellisuudessa pieni käppänä :D
Juu kaveri meinas että aika liki 178-180cm olis Ahnuldin pituus, ei ainakaan yhtään sen enempää.
Kuten arvelinkin. Keskustelin myös juuri yhden Amerikkalaisen tyypin kanssa (kova Arnold fani) joka oli katsomassa Sabotagea erikoisnäytöksessä jossa Arnold oli paikalla yllätysvieraana. Hän seisoi parin metrin päässä ja arveli juuri tuon 178-180, tai 5´10-5´11 jenkkiläisittäin.
Tässä Arnold Cannesissa 175cm Wesley Snipesin vierellä.